Hoe komt het dat er zoveel scheidingen zijn? Niet enkel bij aso's btw.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja en dan moet je dus een beetje nadenken en respectvol zijn, waarom denk je dat aso's bv altijd kinderen maken terwijl de relatie er al slecht voorstaat...ze denken niet na, ze denken alleen met hun pik....is nauwelijks respect en liefde te bekennen
Ik heb alleen broers gehad en qua opleidingen ook vooral tussen jongens gezeten dus ik weet wel ongeveer hoe jongens denken en wat voor problemen ze hebben. Maar ik ben wel voor een topic jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, dat is idd ook 1 van de problemen....maar let wel...ik blijf eerlijk en dus komt er ook een topic over vrouwen he....is wel zo terecht vind ik, en zo wil ik dus beide kanten beter proberen te maken..dat iedereen een beetje elkaars dingen weet en een beetje meer rekening kan houden met elkaar
Beste kerel,quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik zeg niet iedereen, maar jij kan mij niet vertellen dat jij niet mensen hier gezien hebt die nogal weinig respectvols te vertellen hebben over vrouwen....zeg niet dat jij zo iemand bent, maar ze zijn hier wel....het bewijs is overal te lezen in de topics zoiezo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, klopt...maar het respect is bij normale relaties nog wel iets anders, dan bij aso gezinnen merk ik...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef Loppe het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er zoveel scheidingen zijn? Niet enkel bij aso's btw.
Heeft toch met opvoeding te maken denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja, dat geeft ook niks hoor....je kan altijd natuurlijk totaal niet op 1 lijn liggen met iemand, maar jij hebt wel respect laten zien, dat kan ik merken aan je woorden...
Ironisch dat je hiermee hetzelfde doet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:20 schreef Lonely-girl het volgende:
Terechte klacht. Sommige mannen zijn echt kansloos. Ik vind dat je er ook aan mag toevoegen dat mannen vaak de vrouwen over één kam scheren.
oke...ja voordeel is wel weer veel aandacht van jongens dan he hihihi...hopelijk wel met respect dan natuurlijk...;)....En die topic ga ik straks starten, als het een beetje is afgekoeld met het aantal reacties LOLquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Ik heb alleen broers gehad en qua opleidingen ook vooral tussen jongens gezeten dus ik weet wel ongeveer hoe jongens denken en wat voor problemen ze hebben. Maar ik ben wel voor een topic ja
Jij bent zeker vrijgezel??quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
oke...ja voordeel is wel weer veel aandacht van jongens dan he hihihi...hopelijk wel met respect dan natuurlijk...;)....En die topic ga ik straks starten, als het een beetje is afgekoeld met het aantal reacties LOL
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beste kerel,
je zit in KLB. Zodra je iets aan de kaak stelt wat je niet op prijs stelt, gaat bijna heel Fok! er met gestrekt been in om de TS van een topic zo veel mogelijk te provoceren. Standaard Pavlov reactie hier, dus verwacht niet dat je geleuter over respect voor vrouwen hier ook maar iets gaat uithalen.
Het is ook gewoon stoerdoenerij. Als je als mannen onder elkaar zit, dan zeik je vrouwen gewoon af om mannelijk en stoer over te komen. Dat blaast stoom af, een gezamelijke 'vijand' zorgt voor verbroedering. Maar in hun privéleven is het overgrote deel van deze stoere mannen poeslief voor hun vriendin of de vrouwen om hun heen met een enkeling uitgezonderd. En botheid haal je niet uit de man dus dat telt niet mee.
Maar je slaat gewoon de plank mis als je probeert te verkondigen dat er geen respect meer is voor vrouwen. De samenleving is vrouwelijker dan ooit. Wat mij betreft mag er nu wel weer meer respect voor de man komen.Zoeizo, komt er straks een topic over wat vrouwen beter kunnen doen voor ons, ik hou het eerlijk,...dus relax okee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
dat kan idd zo zijn jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Heeft toch met opvoeding te maken denk ik.
SOWIESOquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zoeizo, komt er straks een topic over wat vrouwen beter kunnen doen voor ons, ik hou het eerlijk,...dus relax okee..
Nietes. Ik zeg vaak. Niet altijd. Dit is gewoon mijn ervaring.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ironisch dat je hiermee hetzelfde doet.
gezinsdrama's, vechtscheidingen,... komen in alle klassen voor m.i.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, klopt...maar het respect is bij normale relaties nog wel iets anders, dan bij aso gezinnen merk ik...
Aandacht kwam ik nooit tekort nee. Maar dat heeft er uiteindelijk ook voor gezorgd dat ik m'n opleiding niet afgemaakt heb omdat ik een relatie kreeg die later stuk liep en de sfeer daardoor nogal verneukt was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
oke...ja voordeel is wel weer veel aandacht van jongens dan he hihihi...hopelijk wel met respect dan natuurlijk...;)....En die topic ga ik straks starten, als het een beetje is afgekoeld met het aantal reacties LOL
Maar als je op tv kijkt, wel vaker bij gezinnen waar al veel dingen niet bij kloppen....toch de wat mindere gezinnen vaak dusquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef Loppe het volgende:
[..]
gezinsdrama's, vechtscheidingen,... komen in alle klassen voor m.i.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef F1978 het volgende:
[..]
Volledig verzonnen ? dus alle mannen hier zijn respectvol naar vrouwen toe ? Zit zeker wel wat in hoor, ik zeg helemaal niet dat ik alles weet ofzo hoor...is niet mijn bedoeling arrogant te zijn, ik wil gewoon relaties proberen te helpen....
Deze drie punten zijn volledig uit de lucht gegrepen. Ik geloof helemaal niet dat mannen eerder boos worden op vrouwen dan andersom. Ik geloof ook niet dat mannen meer egoistisch zijn dan vrouwen, en dat mannen vinden dat ze meer pijn hebben dan vrouwen heb ik ook nog nooit gehoord.quote:- Mannen worden boos op vrouwen vaak, terwijl ze zelf dingen doen steeds dat vrouwen wel boos moeten worden op ze. (door gedrag, of situaties die niet goed gaan)
- Veel mannen zijn ook erg egoistisch.
- Als sommige mannen pijn hebben is het altijd erger dan bij de vrouw (de vrouw maakt bevallingen vaak nog mee enzo, maar goed LOL)
Okee...sorry dat te horen...hoop dat je een respectvolle man getroffen hebt...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Aandacht kwam ik nooit tekort nee. Maar dat heeft er uiteindelijk ook voor gezorgd dat ik m'n opleiding niet afgemaakt heb omdat ik een relatie kreeg die later stuk liep en de sfeer daardoor nogal verneukt was.
Als er een geslacht goed is in het onthouden van fouten om die op willekeurige momenten toe te passen dan zijn het vrouwen wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Nietes. Ik zeg vaak. Niet altijd. Dit is gewoon mijn ervaring.
Er is altijd wat te zeuren over vrouwen mannen en het is altijd de schuld van de vrouwman als er iets verkeerd gaat. En als een vrouw man dan een keer iets verkeerd doet dan wordt het ook meteen 10x uitvergroot en wordt dat de rest van haar leven ingewreven en eraan herinnerd.
Nope, ik ben lekker single nu.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okee...sorry dat te horen...hoop dat je een respectvolle man getroffen hebt...
Ik dacht dat dat de grap wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef hoink581 het volgende:
Ironisch dat je hiermee hetzelfde doet.
Ok, als jij denkt dat liefde klassengebonden is..quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar als je op tv kijkt, wel vaker bij gezinnen waar al veel dingen niet bij kloppen....toch de wat mindere gezinnen vaak dus
Jij bevestigt hiermee wel mooi mijn punt dat mannen vaak vrouwen over één kam scherenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als er een geslacht goed is in het onthouden van fouten om die op willekeurige momenten toe te passen dan zijn het vrouwen wel.
Ik kan natuurlijk alleen spreken vanuit mijn eigen ervaringen, en wat ik gezien of gehoord heb, maar dat doe jij ook....dus de waarheid kan wel in het midden liggen misschien...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:33 schreef Micson het volgende:
[..]
[..]
Deze drie punten zijn volledig uit de lucht gegrepen. Ik geloof helemaal niet dat mannen eerder boos worden op vrouwen dan andersom. Ik geloof ook niet dat mannen meer egoistisch zijn dan vrouwen, en dat mannen vinden dat ze meer pijn hebben dan vrouwen heb ik ook nog nooit gehoord.
Dat eerste punt dat je maakt, over dat mannen mogen neuken met wie ze willen en dat vrouwen dan meteen hoeren zijn. Dat klopt wel, maar dat heeft te maken met de dynamiek tijdens het uitgaan, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Dat is gewoon mijn ervaring.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Jij bevestigt hiermee wel mooi mijn punt dat mannen vaak vrouwen over één kam scheren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2013 17:37:44 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |