Ja, alles kan verkeerd uitlopen...maar met respect naar elkaar, kom je wel een heel eindquote:
als daar maar geen kinderen van komen...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, alles kan verkeerd uitlopen...maar met respect naar elkaar, kom je wel een heel eind
Waarom. omdat ik gewoon de relaties van mensen beter wil maken....maakt dat mij negatief in een opzicht...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:04 schreef hoink581 het volgende:
Vind je jezelf niet een beetje arrogant, TS?
Daar zijn toch 2 mensen alsnog bijquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:06 schreef Loppe het volgende:
[..]
als daar maar geen kinderen van komen...
Nee, vanwege het feit dat je aannames verkondigt als waarheid om vervolgens te beweren dat de hele mannelijke populatie hier op Fok! anders met vrouwen om moet gaan, omdat ze in jouw ogen geen respect tonen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
Waarom. omdat ik gewoon de relaties van mensen beter wil maken....maakt dat mij negatief in een opzicht...
Alleen vrouwen, verwijfde mannen en homo's lachen zo...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:00 schreef F1978 het volgende:
[..]
hihihihihihi, dat zou je niet kunnen overleven he
ja en dan moet je dus een beetje nadenken en respectvol zijn, waarom denk je dat aso's bv altijd kinderen maken terwijl de relatie er al slecht voorstaat...ze denken niet na, ze denken alleen met hun pik....is nauwelijks respect en liefde te bekennenquote:
Ik zeg niet iedereen, maar jij kan mij niet vertellen dat jij niet mensen hier gezien hebt die nogal weinig respectvols te vertellen hebben over vrouwen....zeg niet dat jij zo iemand bent, maar ze zijn hier wel....het bewijs is overal te lezen in de topics zoiezo...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, vanwege het feit dat je aannames verkondigt als waarheid om vervolgens te beweren dat de hele mannelijke populatie hier op Fok! anders met vrouwen om moet gaan, omdat ze in jouw ogen geen respect tonen.
Ach ja zo gaat dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okee...klinkt best goed allemaal...behalve natuurlijk dat het nu exen zijn....maar dat kunnen meerdere redenen hebben ook
dus 0,0 respect voor vrouwen is jouw oplossing naar een betere relatie-toekomst...?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef Micson het volgende:
Lang geleden dat ik zoiets gays heb gelezen.![]()
Waar lees je dat precies?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
dus 0,0 respect voor vrouwen is jouw oplossing naar een betere relatie-toekomst...?
ja, dat geeft ook niks hoor....je kan altijd natuurlijk totaal niet op 1 lijn liggen met iemand, maar jij hebt wel respect laten zien, dat kan ik merken aan je woorden...quote:
Nou omdat het nogal simpel is om te zeggen dat het gay is, je kan er ook over nadenken even of ik een punt gemaakt heb hiermee,quote:
Oke...daar kan je gelijk in hebben idd....dat zou ik niet weten, ik heb niet naar de cijfers gekeken verder....maar juist als er meer mannen zijn, dan is respect al helemaal belangrijk natuurlijk....ik neem aan dat iedereen gelukkig wilt zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Meh. Niet zo zeer in het openbaar, wellicht in specifieke buurten, maar betreffende fok! heb je wel enigszins gelijk. Daarbij moet je er wel van uitgaan dat mannen meer actief zijn op fok! dan vrouwen, naar verwachting. Aangaande Klb durf ik dat wel met zekerheid te zeggen.
Je komt met een aantal vage aannames die je uit je duim hebt gezogen, volledig oncontroleerbaar zijn en waar je geen enkele onderbouwing voor geeft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou omdat het nogal simpel is om te zeggen dat het gay is, je kan er ook over nadenken even of ik een punt gemaakt heb hiermee,
Volledig verzonnen ? dus alle mannen hier zijn respectvol naar vrouwen toe ? Zit zeker wel wat in hoor, ik zeg helemaal niet dat ik alles weet ofzo hoor...is niet mijn bedoeling arrogant te zijn, ik wil gewoon relaties proberen te helpen....quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Je komt met een aantal vage aannames die je uit je duim hebt gezogen, volledig oncontroleerbaar zijn en waar je geen enkele onderbouwing voor geeft.
Lijkt me niet nodig om hier verder over na te denken nee.
Klopt, dat is idd ook 1 van de problemen....maar let wel...ik blijf eerlijk en dus komt er ook een topic over vrouwen he....is wel zo terecht vind ik, en zo wil ik dus beide kanten beter proberen te maken..dat iedereen een beetje elkaars dingen weet en een beetje meer rekening kan houden met elkaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:20 schreef Lonely-girl het volgende:
Terechte klacht. Sommige mannen zijn echt kansloos. Ik vind dat je er ook aan mag toevoegen dat mannen vaak de vrouwen over één kam scheren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |