Okee...klinkt best goed allemaal...behalve natuurlijk dat het nu exen zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:51 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Het kan op allerlei manier. Ik ben nu getrouwd met iemand die ik via 't web heb leren kennen. Daarvoor 3 relatie's gehad. Een meisje dat tegenover me zat in de trein. Een meisje dat ik hielp toen ze flauw viel op dr werk waar ik bij was en een ex collegaatje, die contact met me wilde houden toen ze van baan veranderde.
Nou en, dat is het mannelijk egoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
Juist en dat zei ik dus in mijn OP...dat mannen bepaalde dingen dus dan niet goed doen, vervolgens de vrouw de schuld geven als ze zeuren op bepaalde dingen
misschien wel ja...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Ergens in de opvoeding is er iets heel erg mis gegaan.
Oh jee, een vrouw met een mening.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef LittleLady het volgende:
Kom op, alsof vrouwen niet eens een man gewoon voor de lust pakken, daarna kan die mooi optieven en liever niet meer bellen, moet je eens kijken hoe vrouwen over mannen kunnen praten en klagen.
Dat gaat absoluut niet van een kant, ik vind soms ook alle mannen klootzakken die nog niet eens fatsoenlijk hun was in de wasmand kunnen gooien, nou daar heb je echt geen hoog IQ voor nodig, maar nog begrijpen ze het niet.
Daarbij denken heel veel mannen, zie je wel loopt ze weer te zeuren over wat ik allemaal moet doen, nu moet ik alweer mee naar mijn schoonouders, heb ik de hele dag gewerkt moet ik ook nog wat doen in huis, wat een zeikwijf
Komt echt wel van twee kanten
Ja, mijn moeder bemoeide zich ermee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Ergens in de opvoeding is er iets heel erg mis gegaan.
Ja, maar daar kunnen ze best aan werken...net zoals vrouwen aan bepaalde dingen ook kunnen werken, waarmee ik ook een topic ga openen binnenkort, maar moet nu veel reacties terug geven...is een drukke topic dit hihihihiquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou en, dat is het mannelijk ego
Zowel mannen als vrouwen kunnen even erg zijn, maar wel ieder op een andere manier. Zo was ik laatst in een kroeg en kreeg aanspraak van een vrouw (haha een Fokker die aanspraak krijgt van een vrouwquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef LittleLady het volgende:
Kom op, alsof vrouwen niet eens een man gewoon voor de lust pakken, daarna kan die mooi optieven en liever niet meer bellen, moet je eens kijken hoe vrouwen over mannen kunnen praten en klagen.
Dat gaat absoluut niet van een kant, ik vind soms ook alle mannen klootzakken die nog niet eens fatsoenlijk hun was in de wasmand kunnen gooien, nou daar heb je echt geen hoog IQ voor nodig, maar nog begrijpen ze het niet.
Daarbij denken heel veel mannen, zie je wel loopt ze weer te zeuren over wat ik allemaal moet doen, nu moet ik alweer mee naar mijn schoonouders, heb ik de hele dag gewerkt moet ik ook nog wat doen in huis, wat een zeikwijf
Komt echt wel van twee kanten
Dan mag FOK! wel beginnen met veranderingen...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
welnee joh. Dit is Fok. Daar horen vrouwen in de keuken en mannen zijn jagers die alles met de grond gelijk maken wat ze niet aanstaan.![]()
Then again: ik vind ook dat je respect moet verdienen.
Dus jij wil eigenlijk het gehele menselijke brein veranderen, ik denk dat je je beter kan verdiepen in het verschil tussen mannen en vrouwen, mannen zijn op hele andere dingen ingesteld als vrouwenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, maar daar kunnen ze best aan werken...net zoals vrouwen aan bepaalde dingen ook kunnen werken, waarmee ik ook een topic ga openen binnenkort, maar moet nu veel reacties terug geven...is een drukke topic dit hihihihi
Wat jou gelukkig maakt jongen om te denkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ok het is duidelijk jij bent homo
ja, maar omgaan met de verschillen onderling, kan nog wel een beetje beter soms, of is het bij jullie ideaal...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:56 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dus jij wil eigenlijk het gehele menselijke brein veranderen, ik denk dat je je beter kan verdiepen in het verschil tussen mannen en vrouwen, mannen zijn op hele andere dingen ingesteld als vrouwen
Nou dat is mooi, hoe meer zielen, hoe meer vreugdequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik moét hier gewoon gepost hebben. Ik zit me te verkneukelen hier
Daarom, snap het probleem niet van TS, het komt van beide kantenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Zowel mannen als vrouwen kunnen even erg zijn, maar wel ieder op een andere manier. Zo was ik laatst in een kroeg en kreeg aanspraak van een vrouw (haha een Fokker die aanspraak krijgt van een vrouw). Ze zat op een gegeven moment te klagen dat mannen maar voor 1 ding gaan terwijl ze zelf bekent staat (later gehoord) dat ze elke week een andere bedpartner heeft. Aan het eind van de avond vroeg ze of ze met mij mee mocht. Ik heb gezegd dat ik daar geen belang bij heb. Werd ze ontzettend pissig en begon allerlei rare vragen te stellen of opmerkingen te maken. "vind je me lelijk of zo?" "ben je homo" "ik dacht dat jullie maar 1 ding willen". Rot op mens.
Vrouwen zijn meestal nog geiler dan mannen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Daarom, snap het probleem niet van TS, het komt van beide kanten
Nee tuurlijk niet anders hebben we niets meer te klagen, zeuren en schelden over de anderquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja, maar omgaan met de verschillen onderling, kan nog wel een beetje beter soms, of is het bij jullie ideaal...
Dat vooral. Ik kan niet wáchten op het vrouwentopicquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef F1978 het volgende:
Nou dat is mooi, hoe meer zielen, hoe meer vreugde![]()
ja, dat gaat er zeker komen....eerlijkheid voor alles tenslottequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Dat vooral. Ik kan niet wáchten op het vrouwentopic
hihihihihihi, dat zou je niet kunnen overleven hequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet anders hebben we niets meer te klagen, zeuren en schelden over de ander
een vrouwelijke Fokker die klaagt dat er geen respect is voor mannen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Dat vooral. Ik kan niet wáchten op het vrouwentopic
En dat hoeft niet verkeerd te zijn natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Loppe het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meestal nog geiler dan mannen.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:00 schreef Apotheose het volgende:
een vrouwelijke Fokker die klaagt dat er geen respect is voor mannen?
Kan wel verkeerd uitlopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
En dat hoeft niet verkeerd te zijn natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |