Nee ?? meer argumenten heb je dus niet LOLquote:
Ik hoop dat je een troll bent.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, te streng voor ze zijn helpt je relatie zeker niet....ook niet te slap zijn uiteraard....maar je kan gewoon toch een complimentje geven zo nu en dan, maakt al een groot verschil hoor...meer waardering is minder gezeur
Nee, sorry....zo ben ik dus nietquote:
Lees ff je eigen topic door er zijn genoeg argumenten gegevenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee ?? meer argumenten heb je dus niet LOL
wow....jij bekijkt het wel heel makkelijk allemaal...en ik zeg niet dat jij niks doet in een relatie, maar het gaat niet zozeer om de dingen die je doet, maar weer om wat je zegt tegen de vrouwquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:31 schreef Baws het volgende:
Ik heb géén respect voor vrouwen. Alles wat enige betekenis heeft op deze aarde is gemaakt door mannen. Vrouwen hebben hier 0,0 aan bijgedragen. Een vrouw dient zich onderdanig op te stellen zodat ze nog enig nut heeft (denk aan iedere dag koken, schoonmaken en seksuele diensten verlenen). Wanneer een vrouw hier niet aan voldoet is ze in principe gewoon een man, maar dan zonder de kwaliteiten van een man. Waardeloos dus.
Jawel, daarom weet ik nu juist wat het beste gaat werken....jullie zullen vast geen exen hebben omdat jullie allemaal perfect zijn, maar ik heb 1 ex tot nu toe gehad, zeg ik eerlijk....maar wel als vrienden uit elkaar gegaan...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef TheBurnerMan het volgende:
TS heeft waarschijnlijk nog nooit een vriendin gehad.
Dat is natuurlijk ook een punt van zorg, bij de kroeg vind je niet echt de beste vrouwen natuurlijk ook...bij discotheken ook niet echt, laten we eerlijk zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Nou toen ik 16 was, begin jaren 80 was dat respect ook al ver te zoeken. Bij het uitgaan merkte ik dat vooral. Overal had ik het gevoel dat de mannen er alleen maar waren om die avond een chickie te scoren en dan een wippie te maken. Die sfeer beviel me helemaal niet. Toen ik op een avond bij het verlaten van de kroeg een keer werd opgewacht door een dronken idioot die vond dat ik wat te lang met het meisje had gesproken waar hij het eigenlijk op gemunt had, ben ik nooit meer naar een kroeg of discotheek geweest op zaterdagavond. Dat was en is niet mijn wereld.
Op FOK! daarentegen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een punt van zorg, bij de kroeg vind je niet echt de beste vrouwen natuurlijk ook...bij discotheken ook niet echt, laten we eerlijk zijn
Dat denk ik dus ook maar toen had je al figuren die wel dat idee had. Je kent dat wel, meisjes voeren met drankjes in de hoop dat je investering op sex uitdraait. Ik heb 't nooit begrepen. Ik wilde gewoon een leuke avond maar was niet persee op ''jacht''quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een punt van zorg, bij de kroeg vind je niet echt de beste vrouwen natuurlijk ook...bij discotheken ook niet echt, laten we eerlijk zijn
Nee, precies...is allemaal een kwestie van afwachten zoiezo hoe het verder gaat lopen....maar als het er van komt en zij vind dat ook fijn, is daar natuurlijk geen probleem mee, als het met respect gebeurd tenminstequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook maar toen had je al figuren die wel dat idee had. Je kent dat wel, meisjes voeren met drankjes in de hoop dat je investering op sex uitdraait. Ik heb 't nooit begrepen. Ik wilde gewoon een leuke avond maar was niet persee op ''jacht''
Ja zo denk ik er dus ook over.. Ik heb trouwens nog nooit relatie gehad met een meisje die ik in de kroeg had leren kennen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, precies...is allemaal een kwestie van afwachten zoiezo hoe het verder gaat lopen....maar als het er van komt en zij vind dat ook fijn, is daar natuurlijk geen probleem mee, als het met respect gebeurd tenminste
zoiezoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, precies...is allemaal een kwestie van afwachten zoiezo hoe het verder gaat lopen....maar als het er van komt en zij vind dat ook fijn, is daar natuurlijk geen probleem mee, als het met respect gebeurd tenminste
welnee joh. Dit is Fok. Daar horen vrouwen in de keuken en mannen zijn jagers die alles met de grond gelijk maken wat ze niet aanstaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:06 schreef F1978 het volgende:
Zie je wat ik bedoel, geen respect de mannen hier LOL....bewijs geleverd.....LOL
Okee...goed werk man...ikzelf ook niet....ex leren kennen op het werk...toch betere kwaliteitquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:47 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er dus ook over.. Ik heb trouwens nog nooit relatie gehad met een meisje die ik in de kroeg had leren kennen.
Wil jij vrouwen dan blijven haten ofzo, wat schiet je daarmee op danquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Dat TS nog steun krijgt ookTriest topic. Waar gaat het toch heen met deze wereld.
Ik haat vrouwen niet hoor, ik heb ook mijn behoeftes. Je moet als vrouw zijnde echter wel je positie kennen. Dat is een groot verschil.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wil jij vrouwen dan blijven haten ofzo, wat schiet je daarmee op dan
Het kan op allerlei manier. Ik ben nu getrouwd met iemand die ik via 't web heb leren kennen. Daarvoor 3 relatie's gehad. Een meisje dat tegenover me zat in de trein. Een meisje dat ik hielp toen ze flauw viel op dr werk waar ik bij was en een ex collegaatje, die contact met me wilde houden toen ze van baan veranderde.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okee...goed werk man...ikzelf ook niet....ex leren kennen op het werk...toch betere kwaliteit
Juist en dat zei ik dus in mijn OP...dat mannen bepaalde dingen dus dan niet goed doen, vervolgens de vrouw de schuld geven als ze zeuren op bepaalde dingenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef LittleLady het volgende:
Kom op, alsof vrouwen niet eens een man gewoon voor de lust pakken, daarna kan die mooi optieven en liever niet meer bellen, moet je eens kijken hoe vrouwen over mannen kunnen praten en klagen.
Dat gaat absoluut niet van een kant, ik vind soms ook alle mannen klootzakken die nog niet eens fatsoenlijk hun was in de wasmand kunnen gooien, nou daar heb je echt geen hoog IQ voor nodig, maar nog begrijpen ze het niet.
Daarbij denken heel veel mannen, zie je wel loopt ze weer te zeuren over wat ik allemaal moet doen, nu moet ik alweer mee naar mijn schoonouders, heb ik de hele dag gewerkt moet ik ook nog wat doen in huis, wat een zeikwijf
Ergens in de opvoeding is er iets heel erg mis gegaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen niet hoor, ik heb ook mijn behoeftes. Je moet als vrouw zijnde echter wel je positie kennen. Dat is een groot verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |