Nou ik ben geen verlosser, ik doe wel wat ik kan...wanneer er even tijd voor is...quote:
Ik zeg ook niet dat het voor iedereen geldt, maar bij velen kan het beter heb ik wel gemerkt...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb nooit echt het gevoel dat vrouwen niet gelijk worden behandeld.
Een grap = een grap TS.
nope...alweer misquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
TS heeft z'n zusje verkracht en eist respect voor haar.
Nee, ik beweer ook niet dat je dit voor jezelf doet. Mijn vraag is, waar baseer jij de conclusie op dat alles beter is als vrouwen nog gelijker worden behandelt als mannen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is het mooi nou juist, ik denk dus niet aan mezelf....ik ben hier gewoon om te helpen, that's it
Je lult maar wat vriend. Je beweert dat een groot deel van de mannelijke, Nederlandse bevolking de vrouwen onrespectvol behandelt en je komt niet met feiten. Erg ongeloofwaardig kom je dan over, pannenkoek.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, dat is het punt nou juist, het feit dat je dat niet door hebt, betekend dat er nog wel wat moet gebeuren...
Dat bedoel ik, te streng voor ze zijn helpt je relatie zeker niet....ook niet te slap zijn uiteraard....maar je kan gewoon toch een complimentje geven zo nu en dan, maakt al een groot verschil hoor...meer waardering is minder gezeurquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef Rodawa het volgende:
Tevens onterechte klacht, respect moet je verdienen. Een jaar lang koken zonder ook maar iets aan te laten branden, daar begint het mee. Dan stijgt mijn respect jegens de kutdrager wel een beetje.
Ts ging op zijn 14e bij de kapper werkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
TS wist op zijn 14e dat voetballen het niet ging worden
Ik heb toen juist zelf gevoetbalt als je het wilt weten...zo vaak buiten..quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
TS wist op zijn 14e dat voetballen het niet ging worden
nope...ben geen gay hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:28 schreef NewMexico het volgende:
[..]
Ts ging op zijn 14e bij de kapper werken
Je weet best dat er een wereld van verschil zit tussen het eerste en tweede...en ik drink bier hoor...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:28 schreef LittleLady het volgende:
Tja hoeveel respect hebben vrouwen nog voor mannen?
Mannen worden in de meeste reclames bestempeld als dom, niet handig, in de meeste Nederlandse comedie's worden mannen helemaal belachelijk gemaakt, vrouwen worden beschreven als effectief, oplossing gericht en moet altijd weer de kerel uit de stront halen, dat begon overigens al met Vrienden voor het Leven.
Daarbij begon een 20 jaar geleden de trent om de vrouwelijke trekjes bij de zoons naar voren te brengen, ineens mochten jongetjes huilen en moesten ze over hun gevoelens praten.
Ze moesten ineens allerlei hippe kapsels en lopen er bijna bij als een wijf, zitten inmiddels ook in de nagelsalon om hun nageltjes te laten doen.
Noem mij maar ouderwets maar ik heb liever een mannelijke man, die gewoon zichzelf is en af en toe met ongeschoren kop loopt, de vrouwen loopt af te zeiken, te boeren, te ruften en keihard met zijn maten erom zit te lachen onder genot van een pot bier en gewoon een echte ruige vent is, die wel handig is en effe dat gaatje in de muur boort, die kast op plek zet, of even mijn auto maakt en zucht dat vrouwen niets kunnen, dan een vent die verwijfd naast me komt zitten om over de kleuren combinatie van de gordijnen en bank te kletsen
respect is meer dan uiterlijk, dat is juist innerlijk meer hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:28 schreef BozeHaas het volgende:
Kijk hoe de vrouwen er zelf bij lopen, alsof je daar respect voor kan hebben
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:28 schreef LittleLady het volgende:
Tja hoeveel respect hebben vrouwen nog voor mannen?
Mannen worden in de meeste reclames bestempeld als dom, niet handig, in de meeste Nederlandse comedie's worden mannen helemaal belachelijk gemaakt, vrouwen worden beschreven als effectief, oplossing gericht en moet altijd weer de kerel uit de stront halen, dat begon overigens al met Vrienden voor het Leven.
Daarbij begon een 20 jaar geleden de trent om de vrouwelijke trekjes bij de zoons naar voren te brengen, ineens mochten jongetjes huilen en moesten ze over hun gevoelens praten.
Ze moesten ineens allerlei hippe kapsels en lopen er bijna bij als een wijf, zitten inmiddels ook in de nagelsalon om hun nageltjes te laten doen.
Noem mij maar ouderwets maar ik heb liever een mannelijke man, die gewoon zichzelf is en af en toe met ongeschoren kop loopt, de vrouwen loopt af te zeiken, te boeren, te ruften en keihard met zijn maten erom zit te lachen onder genot van een pot bier en gewoon een echte ruige vent is, die wel handig is en effe dat gaatje in de muur boort, die kast op plek zet, of even mijn auto maakt en zucht dat vrouwen niets kunnen, dan een vent die verwijfd naast me komt zitten om over de kleuren combinatie van de gordijnen en bank te kletsen
Stoer man, nu ben je een echte kerelquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je weet best dat er een wereld van verschil zit tussen het eerste en tweede...en ik drink bier hoor...
Voor jou is de waarheid nog het ergste geloof ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
De hevige ontkenners zijn de ergste
idd, dankjequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[..]
Stoer man, nu ben je een echte kerel
Godverdommequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
respect is meer dan uiterlijk, dat is juist innerlijk meer hoor
neequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
respect is meer dan uiterlijk, dat is juist innerlijk meer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |