Okee...en je hebt niet zoiezo van, ik zou in de toekomst best wel een man willen hebben weer bv ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:34 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Nope, ik ben lekker single nu.
Liefde niet, maar wel de manier van denkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:34 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ok, als jij denkt dat liefde klassengebonden is..
sowieso klassen in 2013
Nouja, ik wil er wel weer een eigenlijk... maar ik doe gewoon alsof ik gelukkig ben nu ik single ben zodat het niet zo zielig overkomt dat ik nog niemand gevonden hebquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okee...en je hebt niet zoiezo van, ik zou in de toekomst best wel een man willen hebben weer bv ?
Ik gok dat je nu een DM hebtquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:37 schreef Lonely-girl het volgende:
Nouja, ik wil er wel weer een eigenlijk... maar ik doe gewoon alsof ik gelukkig ben nu ik single ben zodat het niet zo zielig overkomt dat ik nog niemand gevonden heb
Dus wij zijn tweelingen eigenlijk op dat puntquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:37 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Nouja, ik wil er wel weer een eigenlijk... maar ik doe gewoon alsof ik gelukkig ben nu ik single ben zodat het niet zo zielig overkomt dat ik nog niemand gevonden heb
Maakt niet uit, heeft niks met geld of armoe te maken, integendeel wrs.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
Liefde niet, maar wel de manier van denken
Nou een aso denkt echt wel anders dan een wat hoger opgeleide hoor, over het algemeen gesproken dan he....niet altijd natuurlijk, maar voor het overgrote deel wel....quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:38 schreef Loppe het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heeft niks met geld of armoe te maken, integendeel wrs.
Ja, trut! Nu zal ik voor altijd single blijvenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
O sorry, ik was ook iets te snel met posten. Nu heb ik het moment verpest. Carry on.
Té troll dit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:38 schreef Lonely-girl het volgende:
Helaas weten de meeste FOK!kers hoe ik eruit zie
oke....no problem...had ik net ook met iemand, komt door de vele reacties die ik heb losgemaakt hier hihihiquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
O sorry, ik was ook iets te snel met posten. Nu heb ik het moment verpest. Carry on.
Hihi... is 1978 eigenlijk je geboortejaar?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:38 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dus wij zijn tweelingen eigenlijk op dat puntxD
yepquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:42 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Hihi... is 1978 eigenlijk je geboortejaar?
Nee manquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou een aso denkt echt wel anders dan een wat hoger opgeleide hoor, over het algemeen gesproken dan he....niet altijd natuurlijk, maar voor het overgrote deel wel....
Sorryyyyyyquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef Lonely-girl het volgende:
Ja, trut! Nu zal ik voor altijd single blijven
Sorry hoor... ik weet gewoon dat ik niet de knapste ben maar ik ben er eerlijk over en heb gewoon een foto van mezelf in m'n fobo.quote:
Nou dat is mijn ervaring in elk geval dan he....jouwe kan anders zijn natuurlijk...en dat mag...daar zijn discussies voorquote:
Je zit gewoon naar een DM van een 35 jarige te vissen, ransaap!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:42 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Hihi... is 1978 eigenlijk je geboortejaar?
Noem jij mij nou een aap en een rans?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zit gewoon naar een DM van een 35 jarige te vissen, ransaap!
Het is een samentrekking van 2 woorden, waarvan rans eigenlijk afstamt van het bijvoeglijk naamwoord ranzig. Dacht je dat 1978 zijn pincode was?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:44 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Noem jij mij nou een aap en een rans?
Ik dacht misschien is zijn favoriete film Grease of Dawn of the Dead. Komen ook uit 1978.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een samentrekking van 2 woorden, waarvan rans eigenlijk afstamt van het bijvoeglijk naamwoord ranzig. Dacht je dat 1978 zijn pincode was?
Jij moet niet denken, meisje. Dat wist ik al toen ik je foto onder ogen kreeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Ik dacht misschien is zijn favoriete film Grease of Dawn of the Dead. Komen ook uit 1978.
Oké, sorry. Dat was dom van mequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, meisje. Dat wist ik al toen ik je foto onder ogen kreeg.
Relax...je krijg je kans zo in de andere topic, dan kan je zeuren op vrouwen zoveel je wiltquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, meisje. Dat wist ik al toen ik je foto onder ogen kreeg.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:53 schreef deadprez het volgende:
eigen schuld moeten ze maar geen hoeren zijn
quote:
Ja kan straks in de andere topic zeggen wat je wilt, want eerlijk is eerlijk....van beide kanten gaan er meningen komen en discussies vervolgens...en soms is dat best even goedquote:
en ja....die andere topic komt straks...dan mag jij ook over vrouwen zeggen wat je maar wilt...quote:
HE HE, GEEF ZE GEEN VRIJBRIEF HEquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:55 schreef F1978 het volgende:
en ja....die andere topic komt straks...dan mag jij ook over vrouwen zeggen wat je maar wilt...
hihihihih ja jullie hebben ook je dingen kunnen zeggen he....we zien wel wat ze gaan zeggen toch ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:57 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
HE HE, GEEF ZE GEEN VRIJBRIEF HE![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:51 schreef F1978 het volgende:
Ik ga zo eerst eten, en na het eten start ik de andere topic....
quote:
quote:
quote:
quote:
Denken dat ik dit topic heb gelezenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
en ja....die andere topic komt straks...dan mag jij ook over vrouwen zeggen wat je maar wilt...
hahahahahah goeie manquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Denken dat ik dit topic heb gelezen
Geen grammatica kennen
wow...dat heb je cool gemaakt....quote:
zeiken kan iedereen, zoals je ziet....is niks moeilijks aan....positief zijn is veel lastiger he, vooral voor jou...xDquote:
Ook creatief...mooi werk manquote:
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, jij wordt altijd gefriendzoned. Dan komen ze bij jou uithuilen en over andere mannen klagen waardoor jij nu het idee hebt dat jij het goed doet. Alleen jij wordt nooit geneukt.
De reden waarom Ts zo hard faalt en waanideeën heeft!quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef F1978 het volgende:
[..]
oke![]()
...er is meer dan seks in de wereld hoor
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:04 schreef F1978 het volgende:
speciaal voor jou....wat creativiteit LOL
quote:
quote:
quote:
Ze staan allemaal op een rijtjequote:Op zondag 18 augustus 2013 18:04 schreef F1978 het volgende:
speciaal voor jou....wat creativiteit LOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |