SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:10 schreef Tim86 het volgende:
Lapo pakken en geen nieuwe openen
Goalbeinn![]()
![]()
![]()
![]()
Zitten er kakkies dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
De grens![]()
![]()
![]()
Ik heb de Feyenoord supporters nog niet eens gehoord in het stadion!!!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
De grens![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
De grens![]()
![]()
![]()
Feit dat ik veel van je verwacht is ook weer een compliment trapziequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Kreeg telkens allemaal errors dat ik te snel postte.
Sorry dat ik niet aan jouw verwachting voldoe.
Nee, maar daar gaat het niet om.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef DutchSL het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/109052/at5-maakt-kakkerlak-dood
Of lekker zeker over hun eigen lichaam. Bij de meesten zitten er genoeg sixpacks in.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Meteen in je blote bast zitten
Dan kun je meteen zien welke supporters absoluut debiel zijn.
Beertenders.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of lekker zeker over hun eigen lichaam. Bij de meesten zitten er genoeg sixpacks in.
Ajax, met afstand. Eerste 20 minuten waren wel matig en saai..alleen die ene frommelgoal van Fey. Daarna steeds meer druk en uiteindelijk 2 goals.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
Godver verslapen.
Wie is er beter buiten de stand om?
Ik vind dat echt zo sneu hèquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of lekker zeker over hun eigen lichaam. Bij de meesten zitten er genoeg sixpacks in.
Dus als een vrouw dat doet is ze ook debiel?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Meteen in je blote bast zitten
Dan kun je meteen zien welke supporters absoluut debiel zijn.
Oke. Ik werd wakker keek livescore zag 0-1 was meteen uit bedquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax, met afstand. Eerste 20 minuten waren wel matig en saai..alleen die ene frommelgoal van Fey. Daarna steeds meer druk en uiteindelijk 2 goals.
Dan hadden ze beter vorige week kunnen rellen. Dat je eventueel verliest bij Ajax is ook niet zo vreemd..tenzij het nog 5-1 ofzo gaat worden..dan zullen ze wel boos zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal vanavond wel weer gezellig worden bij het Maasgebouw.
Staat jouw bed op een kwartier fietsen van de pc?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke. Ik werd wakker keek livescore zag 0-1 was meteen uit bedToen ik eindelijk de pc en stream aan had staan scoorde gaybein de 2-1
Het is echt ongelofelijk hoe ze voetballen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter vorige week kunnen rellen. Dat je eventueel verliest bij Ajax is ook niet zo vreemd..tenzij het nog 5-1 ofzo gaat worden..dan zullen ze wel boos zijn.
Ze vragen er ook om met dit antivoetbal. 29% balbezit in de eerste helft, kom op zeg
nee moest ook even boterhammetjes makenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat jouw bed op een kwartier fietsen van de pc?
Ja, maar dan kijk ik er graag naar. Mits lekker natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus als een vrouw dat doet is ze ook debiel?
Als ze maar dikke spekmemmen heeftquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kijk ik er graag naar. Mits lekker natuurlijk.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die knakker zat toch eerst bij NOS?
* Tim86 zet geluid afscheid Toine aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die knakker zat toch eerst bij NOS?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
* Tim86 zet geluid afscheid Toine aan
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat zijn gvd Barcelona percentages.
Alsof je nog scouts naar Ronaldo moet sturenquote:Cristiano Ronaldo werd woensdag bekeken door scouts van Manchester United en heeft nog altijd geen nieuw contract getekend bij Real Madrid.
Ze hebben geen Sport1 in Manchesterquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alsof je nog scouts naar Ronaldo moet sturen
Blinde mongool ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:36 schreef Reemi het volgende:
Die commentator mocht eerst wel even lezen wat er op dat spandoek staat
Sowiesoquote:
Feyenoord heeft de groene shirts, Ajax die rood-witte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Volgend seizoenClasie, De Vrij
Ajax speelt wel met veel man achter de bal nu
Ja van Feyenoord wisten we het al, maar Ajax doet het ook als ze de bal verliezenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de groene shirts, Ajax die rood-witte.
Hij speelt nie zo best neequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt geen ene pass van die Immers komt aan.
maar hij werkt zo hardquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt geen ene pass van die Immers komt aan.
Jantje ook weer fitquote:
Super aanvallendquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:53 schreef DutchSL het volgende:
Van Ginkel staat ook in de basis volgens de verwachte opstelling
Starting XI - Petr Cech, Branislav Ivanovic, John Terry, David Luiz, Ashley Cole, Ramires, Marco van Ginkel, Eden Hazard, Oscar, Juan Mata, Romelu Lukaku
Bench - Mark Schwarzer, Cesar Azpilicueta, Gary Cahill, Andre Schurrle, Kevin De Bruyne, Frank Lampard, Fernando Torres
Kan al niet wachtenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:52 schreef Zhano het volgende:
http://www.fifabenelux.co(...)n-officieel-onthuld/
Er zullen vast wel wat leuke silvers bij zittenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan al niet wachten
Enige club die ik ken uit Chili is Colo Colo en dat vanwege die mega talent in FM2006 ofzo, Nicolas Milan.
Colo colo wint volgens mij veel daarquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan al niet wachten
Enige club die ik ken uit Chili is Colo Colo en dat vanwege die mega talent in FM2006 ofzo, Nicolas Milan.
Precies dit ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef DutchSL het volgende:
Hoe meer hoe beter. Zitten vast wel goede silvers in die competitie die we kunnen gaan matchen aan Vidal, Sanchez, Medel en co.
Ook graag Colombiaanse, Uruguayaanse en Paraguayaanse competities of iig de topclubs.
Lukakuquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
Feyenoord wordt wat beter nu
[..]
Super aanvallend
Ik vind dat Europese competities de voorrang moeten krijgen. De Turkse competitie wil ik al enkele jaren heel graag, maar bijvoorbeeld Oekraine heeft ook een mooie competitie met leuke spelers. Sowieso horen de topclubs uit deze landen er wel gewoon in. Shakhtar en Dinamo Kiev hebben gewoon hele goede selecties.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef DutchSL het volgende:
Hoe meer hoe beter. Zitten vast wel goede silvers in die competitie die we kunnen gaan matchen aan Vidal, Sanchez, Medel en co.
Ook graag Colombiaanse, Uruguayaanse en Paraguayaanse competities of iig de topclubs.
Alle FIFA Leagues zitten toch ook gewoon in FUT nou? De Saudi league werd ook meteen toegevoegd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef Tim86 het volgende:
Maar zit die Chileense league dan ook meteen in FUT? Hoeft niet toch? Of zitten nu alle FIFA leagues ook in FUT?
Ja dat is mijn vraag dus..heb er eigenlijk nooit zo op gelet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alle FIFA Leagues zitten toch ook gewoon in FUT nou? De Saudi league werd ook meteen toegevoegd.
Hopelijk is de Chileense league wat interessanter dan die Saudi Leaguequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alle FIFA Leagues zitten toch ook gewoon in FUT nou? De Saudi league werd ook meteen toegevoegd.
Ja, die ook graag er bij, maar dat is altijd moeilijker kwa rechten aankopen e.d.. Ze proberen het echt wel, maar met Turkije kwamen ze er niet uit vorig jaar (zat er voorheen wel in, net als Tsjechië).quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vind dat Europese competities de voorrang moeten krijgen. De Turkse competitie wil ik al enkele jaren heel graag, maar bijvoorbeeld Oekraine heeft ook een mooie competitie met leuke spelers. Sowieso horen de topclubs uit deze landen er wel gewoon in. Shakhtar en Dinamo Kiev hebben gewoon hele goede selecties.
Die mag van mij eigenlijk wel weer de prullenbak inquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef Revontulet het volgende:
Die commentator deed een Georgekoeman. Koeman. Ronald Koeman.
Al-Muwallad lijkt mij ook wel goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hopelijk is de Chileense league wat interessanter dan die Saudi LeagueAlleen Elton John was een leuke speler verder allemaal poep
Die CB? Ja en dat is het ook, misschien die zilvere LM uit Marokko(?)quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al-Muwallad lijkt mij ook wel goed.
Het is al heel lang mijn droom om met Oebele Schokker te spelen, maar die zit nu al in de Eredivisiequote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef rolls-reus het volgende:
En in fifa 15 ook de jupiler league
Opzich zijn faouzi en m'bami ook wel goed maar niet geweldig ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al-Muwallad lijkt mij ook wel goed.
Nou vroeger hoefde EA alleen maar te onderhandelen met de Turkse bond (TFF), maar sinds het vorige bestuur is opgestapt hebben ze besloten dat iedere club individueel zijn rechten moest verhandelen. En tsja EA gaat niet bij alle 18 clubs aankloppen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die ook graag er bij, maar dat is altijd moeilijker kwa rechten aankopen e.d.. Ze proberen het echt wel, maar met Turkije kwamen ze er niet uit vorig jaar (zat er voorheen wel in, net als Tsjechië).
Maar het ene sluit het andere niet uit.
Wel leuk dat je dan met jeugdteams van clubs uit de eredivisie kan spelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is al heel lang mijn droom om met Oebele Schokker te spelen, maar die zit nu al in de Eredivisie![]()
![]()
Sebastian Frey is daar nu keeper.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi dat je aan de hoogte van de onderlip van BMI kan zien hoever ze zitten in de wedstrijd [ afbeelding ]
Die hebben wel redelijke bronzes (bijv. Walpi de LB) maar ik heb dit jaar nog geen 1 Saudi League bronze gebruikt. Die bronzes zijn vooral goed door hun pace.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben best goede Saudische bronzen teams tegen gekomen ook (of iig mensen die er goed mee konden spelen).
En die 5* skiller Braziliaan Jaja Coelho die speelt voor Kayserispor. Zitten hier een daar best leuke spelers in Turkije. Alleen jammer dat er weinig echt goede Turkse voetballers rondlopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En Sebastian Pinto, leuke Chileen om te linken aan onze nieuwe Chileense competitie spelers
jaja met nog minder pace?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En die 5* skiller Braziliaan Jaja Coelho die speelt voor Kayserispor. Zitten hier een daar best leuke spelers in Turkije. Alleen jammer dat er weinig echt goede Turkse voetballers rondlopen.
Hoesen is spits.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:09 schreef Tim86 het volgende:
Hoesen valt niet slecht in op RW moet ik zeggen
Staat toch echt RW nu hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoesen is spits.
Edit; ik zie dat ze net gewisseld hebben.
Ik was oprecht verbaasd als het een goede voorzet van Serero zou zijn geweest ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef ThadCastle het volgende:
Voorzet van Serero , tis Ligeon
Haha alllebei kale negertjes
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef rolls-reus het volgende:
Pelle gaat het weer doen in de laatste minuten
Zou wel in deze baggerpot passen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef rolls-reus het volgende:
Pelle gaat het weer doen in de laatste minuten
Ligeon ook prima imoquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:12 schreef wonton het volgende:
Niet om aan te zien. De enige die goed speelt is Poulsen
Dan zeggen de commentatoren allemaal hun baan opquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Lukoki terughalen en dan Ligeon, Serero en Lukoki op rechts zetten.
Dat zeker wel hoor. Fey heeft toch geen kans gehad verder? Na rust is het gelijkwaardig, maar voor rust was Ajax echt veel en veel beter. Dan verdien je geen gelijkspel.quote:
Blind speelt ook wel degelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:12 schreef wonton het volgende:
Niet om aan te zien. De enige die goed speelt is Poulsen
Verdedigend wel, maar in balbezit mag hij wel wat meer brengen dan hij vandaag doet.quote:
Ajax is lange tijd wel ver teruggedrongen hoor, maar de laatste 10 minuten is het wel weer gelijkwaardigquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zeker wel hoor. Fey heeft toch geen kans gehad verder? Na rust is het gelijkwaardig, maar voor rust was Ajax echt veel en veel beter. Dan verdien je geen gelijkspel.
Je moet toch wat proberen om een punt er uit te slepen.quote:
Feyenoord is tevreden met 2-1.quote:
raar signaal geef je dan af, die erin brengen als je achter staatquote:
qftquote:
Waarom?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:18 schreef Michaelvanb het volgende:
Je hebt wel lef om van der hoorn nu te brengen
Ik heb het gevoel dat je meer anti Ajax bent geworden door onze FM gamequote:Op zondag 18 augustus 2013 14:21 schreef ThadCastle het volgende:
Haha Eriksen
downgrade FK stats please
Haha nee hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je meer anti Ajax bent geworden door onze FM game
Voor rust gewoon prima. Na rust matig, net als de rest.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:22 schreef Ozz-03 het volgende:
Eriksen speelt wel echt slecht vandaag.
Mwa Eriksen heeft vaak echt geniale momenten, die heb ik vandaag niet gezien, hij kan zoveel beter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor rust gewoon prima. Na rust matig, net als de rest.
jaja nu weten we wel dat je op een nudistencamping zit viezerikquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:23 schreef Lindgren. het volgende:
Deze baas zit gewoon met blote snaak als iPadsteuntje in Spanjolië Ajax te kijken.
Ik ben wel anti Narsingh gewordenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jaja nu weten we wel dat je op een nudistencamping zit viezerik
3 punten
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft op die voorzet van net na niks verkeerd gedaan en jij gaat hem meteen weer'en.
Sereroquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft op die voorzet van net na niks verkeerd gedaan en jij gaat hem meteen weer'en.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jaja nu weten we wel dat je op een nudistencamping zit viezerik
Ze moeten hem eens een echte hans geven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ze moeten hem eens een echte hans geven.
Eerste helft speelden de meesten gewoon prima hoor, tweede helft was gewoon erg matig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was wel een matige wedstrijd trouwens. Gelukkig toch 3 punten maar ik heb weinig spelers goed zien spelen. Vooral Bojan was slecht. gr gr
Bojan en Schone konko slecht ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was wel een matige wedstrijd trouwens. Gelukkig toch 3 punten maar ik heb weinig spelers goed zien spelen. Vooral Bojan was slecht. gr gr
Als Bojan slecht blijft spelen dan wordt hij volgend jaar een silver.quote:
Hoeveel is hij normaal waard dan? Ik had laatst een Cyriac CDM voor 1.1kquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
DS2, ik heb nog een vreemde smleno.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of ik deze ooit nog kan verkopen.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:31 schreef DutchSL het volgende:
Hoogste gebouw van Nederland en ze komen niet eens op het idee om Rotterdam te gokken.
Die is niet meer waard dan datquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
DS2, ik heb nog een vreemde smleno.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of ik deze ooit nog kan verkopen.![]()
Jep ook in DS2 zijn slaapkamer na die invalbeurt van Serero.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep ook in DS2 zijn slaapkamer na die invalbeurt van Serero.
Nou dat bedoel ik!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat hij inviel maar dat was ook alles. Geen leuke grap ditquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat hij inviel maar dat was ook alles. Geen leuke grap dit
Ontkennen dat je er nu zo bijzitquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat hij inviel maar dat was ook alles. Geen leuke grap dit
Sneller en beterquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontkennen dat je er nu zo bijzit![]()
[ afbeelding ]
edit: kuttt zelfs met shop is Trapz sneller
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)e-kopen-kakkerlakken
Jezus wat triest.
Achterlijk dit ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus wat triest.
Reeposstttquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus wat triest.
Door dit soort debielenacties houd je ook steeds de problemen met de supportersquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus wat triest.
Er is er een verslaafd volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:57 schreef DutchSL het volgende:
Noem de 10 meest voorkomende zwangerschapskwaaltjes.
En dat moet ik dan tegen een vrouw/meisje spelen. Niet eerlijkIk kwam er tot 3
Al meer dan 50x gespeeldquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is er een verslaafd volgens mij
" Ze kunnen wel rennen die kakkerlakken "quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus wat triest.
Dan heb je alle vragen inmiddels wel gehadquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al meer dan 50x gespeeld![]()
2x gewonnen van v0lt hier en 2x van een random, verder alles gewonnen
Normaal speel ik mijnenveger of freecell ofzo tijdens het voetbal kijken.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al meer dan 50x gespeeld![]()
2x gewonnen van v0lt hier en 2x van een random, verder alles gewonnen
Normaal speel ik mijnenveger of freecell ofzo tijdens het voetbal kijken.
Naja ik heb vandaag gesport tijdens de klassieker, was wel prettig aangezien het niet echt genieten was de 2de helftquote:
90 minuten aandachtig naar NAC vs ADO of zoiets kijken lukt me niet neequote:
Weet niet wat je hebt gedaan, maar bij de meeste dingen blijf je dan wel naar de tv kijken toch..bij spelletjes ben je toch geconcentreerd op iets anders.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik heb vandaag gesport tijdens de klassieker, was wel prettig aangezien het niet echt genieten was de 2de helft
Dit heb ik ook, alleen bij wedstrijden van Fener kan ik echt 90 minuten lang kijken. Bij de rest heb ik vaak op het tweede scherm gewoon internet aan of ben ik ondertussen aan het appen op de telefoon.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
90 minuten aandachtig naar NAC vs ADO of zoiets kijken lukt me niet nee![]()
De stream op de ene monitor en op de andere monitor internetten of spelletjes spelen.
Ja, juist denk ik, omdat dat je dan de 'pijn' van het sporten wat vergeetquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet wat je hebt gedaan, maar bij de meeste dingen blijf je dan wel naar de tv kijken toch..bij spelletjes ben je toch geconcentreerd op iets anders.
Het is echt het weekend van de vroege wisselsquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
1-0 voor en dan een verdedigende wissel na 34 minuten
Wildschut![]()
Het is dan ook een rotzooitje bij Heerenveen, moet wel wat gebeuren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
1-0 voor en dan een verdedigende wissel na 34 minuten
Wildschut![]()
Dat is waar ja. Ach en anders boeit het ook niet, het is een beetje een non-discussie waar ik mee ben begonnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:07 schreef DutchSL het volgende:
Ligt er aan wat voor spelletjes, ik ga natuurlijk geen FIFA of Call of Duty ofzo spelen want daar moet je goed opletten (CoD speel ik sowieso niet, maar dat terzijde).
Bij dat soort simpele spelletjes die ik doe kun je ook rustig even een paar minuten naar de wedstrijd kijken en het spel stil laten staan.
Er komt natuurlijk weer meer een Eredivisie IF en dat wordt Siggy.quote:
Wanneer mogen ze tegen NEC?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk weer meer een Eredivisie IF en dat wordt Siggy.
Feyenoord na 3 duels al 8 tegengoals, dat is misschien nog wel het meest zorgwekkend, buiten de 0 punten natuurlijk
Je kan het hem met zijn postuur niet aanrekenen dat hij zich als een Calimero gedraagt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
ClasieHet was toch gewoon een penalty man, domme Vormer
Lekker boeiend joh, wij staan bovenaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Het was geen penalty hoor. Hij raakte de voet van Fischer net niet. Die Vormer kwam wel echt als een mongool in, dus ik kan me makkelijk voorstellen dat Kuipers hem geeft...quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, gelukkig hebben we Zoetquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekker boeiend joh, wij staan bovenaan
Hij raakte hem wel. En alleen al zo dom inkomen verdien je een strafschop tegenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het was geen penalty hoor. Hij raakte de voet van Fischer net niet. Die Vormer kwam wel echt als een mongool in, dus ik kan me makkelijk voorstellen dat Kuipers hem geeft...
Zal wel gewoon Schone wordenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:29 schreef poker4lifee het volgende:
Volgende week dus Serero in de basis. zozo, DS2 must be happy.
Topik speelt op de PC tegen dikke niggahsquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:33 schreef Reemi het volgende:
Wie speelt hier FUT op de pc? DM mag ook.
Dankuquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Topik speelt op de PC tegen dikke niggahs
ohja die streamquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Topik speelt op de PC tegen dikke niggahs
Nee, heb 100 schermen openstaan met wedstrijden joh, ben aan het werkquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, heb 100 schermen openstaan met wedstrijden joh, ben aan het werk
In de herhalingen zag je gewoon dat hij werd geraakt hoor. Hij ging alleen gretig liggen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het was geen penalty hoor. Hij raakte de voet van Fischer net niet. Die Vormer kwam wel echt als een mongool in, dus ik kan me makkelijk voorstellen dat Kuipers hem geeft...
werkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haten is verlatenquote:
Professionele better hieroquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PSV vs Ajaxquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
Tim86 en Thad, welke teams zijn jullie met FM en wie staat er bovenaan?
Ik heb het ook nog geprobeerd vandaagquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat ik nog ga kijken of mijn TP werkt...
Best schandalig dit..quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog geprobeerd vandaag
De beurs is op zondag gesloten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Tim86 op een zondagmiddag...
De P van Plek 1 (en 2)quote:
Wel bizar dat Ajax echt iedere 2 jaar ofzo weer een talentvolle back weet af te leveren...Eerst Vd Wiel, toen Van Rhijn, straks waarschijnlijk Ligeon en daarachter zit het grote talent Tete nog.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:50 schreef wonton het volgende:
hij is zo lekker bescheiden![]()
http://foxsports.nl/video(...)zet-binnenkopte.html
Was erg belangrijk in België..stuk succesvoller dan bij Feyenoord.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Oud-Feyenoorder Thomas Buffel naar Konyaspor in Turkije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOTY PSV seizoen 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van Ajax
Inkomend Ajax s01:Uitgaand Sulejmani 6 mil naar wolfsburg en Poulsen (winter) 1 mil naar West Ham
Inkomend PSV s01:Uitgaand Engelaar 1,3 mil naar Heerenveen, bouma 500k Wigan, VUkovic 825k groningen en Toivonen 15,5 PSG.
Inkomend Ajax s02:Uitgaand Sana 2,6 naar Heerenveen, De Jong 3,8 naar Lille, Schone Anderlecht 1mil, Enoh dusseldorf 1 mil, Sigto montpellier 9,25 mil, babel reading 4,1 mil en Cillessen 1,1 mil Duisburg.
Inkomend PSV s02:Uitgaand Lens 10 mil Celtic, Derijck 1,4 mil Bochum
Zo Mathijs een update..beetje uit de hand gelopen wel
zie laatste zin kut, dat had ik zelf ook wel door maar om het dan allemaal te verwijderenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat was wss echt wat Mathijs allemaal wilde weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |