SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:10 schreef Tim86 het volgende:
Lapo pakken en geen nieuwe openen
Goalbeinn![]()
![]()
![]()
![]()
Zitten er kakkies dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
De grens![]()
![]()
![]()
Ik heb de Feyenoord supporters nog niet eens gehoord in het stadion!!!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
De grens![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
De grens![]()
![]()
![]()
Feit dat ik veel van je verwacht is ook weer een compliment trapziequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Kreeg telkens allemaal errors dat ik te snel postte.
Sorry dat ik niet aan jouw verwachting voldoe.
Nee, maar daar gaat het niet om.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef DutchSL het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/109052/at5-maakt-kakkerlak-dood
Of lekker zeker over hun eigen lichaam. Bij de meesten zitten er genoeg sixpacks in.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Meteen in je blote bast zitten
Dan kun je meteen zien welke supporters absoluut debiel zijn.
Beertenders.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of lekker zeker over hun eigen lichaam. Bij de meesten zitten er genoeg sixpacks in.
Ajax, met afstand. Eerste 20 minuten waren wel matig en saai..alleen die ene frommelgoal van Fey. Daarna steeds meer druk en uiteindelijk 2 goals.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
Godver verslapen.
Wie is er beter buiten de stand om?
Ik vind dat echt zo sneu hèquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of lekker zeker over hun eigen lichaam. Bij de meesten zitten er genoeg sixpacks in.
Dus als een vrouw dat doet is ze ook debiel?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Meteen in je blote bast zitten
Dan kun je meteen zien welke supporters absoluut debiel zijn.
Oke. Ik werd wakker keek livescore zag 0-1 was meteen uit bedquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax, met afstand. Eerste 20 minuten waren wel matig en saai..alleen die ene frommelgoal van Fey. Daarna steeds meer druk en uiteindelijk 2 goals.
Dan hadden ze beter vorige week kunnen rellen. Dat je eventueel verliest bij Ajax is ook niet zo vreemd..tenzij het nog 5-1 ofzo gaat worden..dan zullen ze wel boos zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal vanavond wel weer gezellig worden bij het Maasgebouw.
Staat jouw bed op een kwartier fietsen van de pc?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke. Ik werd wakker keek livescore zag 0-1 was meteen uit bedToen ik eindelijk de pc en stream aan had staan scoorde gaybein de 2-1
Het is echt ongelofelijk hoe ze voetballen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter vorige week kunnen rellen. Dat je eventueel verliest bij Ajax is ook niet zo vreemd..tenzij het nog 5-1 ofzo gaat worden..dan zullen ze wel boos zijn.
Ze vragen er ook om met dit antivoetbal. 29% balbezit in de eerste helft, kom op zeg
nee moest ook even boterhammetjes makenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat jouw bed op een kwartier fietsen van de pc?
Ja, maar dan kijk ik er graag naar. Mits lekker natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus als een vrouw dat doet is ze ook debiel?
Als ze maar dikke spekmemmen heeftquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kijk ik er graag naar. Mits lekker natuurlijk.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die knakker zat toch eerst bij NOS?
* Tim86 zet geluid afscheid Toine aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die knakker zat toch eerst bij NOS?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
* Tim86 zet geluid afscheid Toine aan
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat zijn gvd Barcelona percentages.
Alsof je nog scouts naar Ronaldo moet sturenquote:Cristiano Ronaldo werd woensdag bekeken door scouts van Manchester United en heeft nog altijd geen nieuw contract getekend bij Real Madrid.
Ze hebben geen Sport1 in Manchesterquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alsof je nog scouts naar Ronaldo moet sturen
Blinde mongool ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:36 schreef Reemi het volgende:
Die commentator mocht eerst wel even lezen wat er op dat spandoek staat
Sowiesoquote:
Feyenoord heeft de groene shirts, Ajax die rood-witte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Volgend seizoenClasie, De Vrij
Ajax speelt wel met veel man achter de bal nu
Ja van Feyenoord wisten we het al, maar Ajax doet het ook als ze de bal verliezenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de groene shirts, Ajax die rood-witte.
Hij speelt nie zo best neequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt geen ene pass van die Immers komt aan.
maar hij werkt zo hardquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt geen ene pass van die Immers komt aan.
Jantje ook weer fitquote:
Super aanvallendquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:53 schreef DutchSL het volgende:
Van Ginkel staat ook in de basis volgens de verwachte opstelling
Starting XI - Petr Cech, Branislav Ivanovic, John Terry, David Luiz, Ashley Cole, Ramires, Marco van Ginkel, Eden Hazard, Oscar, Juan Mata, Romelu Lukaku
Bench - Mark Schwarzer, Cesar Azpilicueta, Gary Cahill, Andre Schurrle, Kevin De Bruyne, Frank Lampard, Fernando Torres
Kan al niet wachtenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:52 schreef Zhano het volgende:
http://www.fifabenelux.co(...)n-officieel-onthuld/
Er zullen vast wel wat leuke silvers bij zittenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan al niet wachten
Enige club die ik ken uit Chili is Colo Colo en dat vanwege die mega talent in FM2006 ofzo, Nicolas Milan.
Colo colo wint volgens mij veel daarquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan al niet wachten
Enige club die ik ken uit Chili is Colo Colo en dat vanwege die mega talent in FM2006 ofzo, Nicolas Milan.
Precies dit ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef DutchSL het volgende:
Hoe meer hoe beter. Zitten vast wel goede silvers in die competitie die we kunnen gaan matchen aan Vidal, Sanchez, Medel en co.
Ook graag Colombiaanse, Uruguayaanse en Paraguayaanse competities of iig de topclubs.
Lukakuquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
Feyenoord wordt wat beter nu
[..]
Super aanvallend
Ik vind dat Europese competities de voorrang moeten krijgen. De Turkse competitie wil ik al enkele jaren heel graag, maar bijvoorbeeld Oekraine heeft ook een mooie competitie met leuke spelers. Sowieso horen de topclubs uit deze landen er wel gewoon in. Shakhtar en Dinamo Kiev hebben gewoon hele goede selecties.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef DutchSL het volgende:
Hoe meer hoe beter. Zitten vast wel goede silvers in die competitie die we kunnen gaan matchen aan Vidal, Sanchez, Medel en co.
Ook graag Colombiaanse, Uruguayaanse en Paraguayaanse competities of iig de topclubs.
Alle FIFA Leagues zitten toch ook gewoon in FUT nou? De Saudi league werd ook meteen toegevoegd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef Tim86 het volgende:
Maar zit die Chileense league dan ook meteen in FUT? Hoeft niet toch? Of zitten nu alle FIFA leagues ook in FUT?
Ja dat is mijn vraag dus..heb er eigenlijk nooit zo op gelet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alle FIFA Leagues zitten toch ook gewoon in FUT nou? De Saudi league werd ook meteen toegevoegd.
Hopelijk is de Chileense league wat interessanter dan die Saudi Leaguequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alle FIFA Leagues zitten toch ook gewoon in FUT nou? De Saudi league werd ook meteen toegevoegd.
Ja, die ook graag er bij, maar dat is altijd moeilijker kwa rechten aankopen e.d.. Ze proberen het echt wel, maar met Turkije kwamen ze er niet uit vorig jaar (zat er voorheen wel in, net als Tsjechië).quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vind dat Europese competities de voorrang moeten krijgen. De Turkse competitie wil ik al enkele jaren heel graag, maar bijvoorbeeld Oekraine heeft ook een mooie competitie met leuke spelers. Sowieso horen de topclubs uit deze landen er wel gewoon in. Shakhtar en Dinamo Kiev hebben gewoon hele goede selecties.
Die mag van mij eigenlijk wel weer de prullenbak inquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef Revontulet het volgende:
Die commentator deed een Georgekoeman. Koeman. Ronald Koeman.
Al-Muwallad lijkt mij ook wel goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hopelijk is de Chileense league wat interessanter dan die Saudi LeagueAlleen Elton John was een leuke speler verder allemaal poep
Die CB? Ja en dat is het ook, misschien die zilvere LM uit Marokko(?)quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al-Muwallad lijkt mij ook wel goed.
Het is al heel lang mijn droom om met Oebele Schokker te spelen, maar die zit nu al in de Eredivisiequote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef rolls-reus het volgende:
En in fifa 15 ook de jupiler league
Opzich zijn faouzi en m'bami ook wel goed maar niet geweldig ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al-Muwallad lijkt mij ook wel goed.
Nou vroeger hoefde EA alleen maar te onderhandelen met de Turkse bond (TFF), maar sinds het vorige bestuur is opgestapt hebben ze besloten dat iedere club individueel zijn rechten moest verhandelen. En tsja EA gaat niet bij alle 18 clubs aankloppen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die ook graag er bij, maar dat is altijd moeilijker kwa rechten aankopen e.d.. Ze proberen het echt wel, maar met Turkije kwamen ze er niet uit vorig jaar (zat er voorheen wel in, net als Tsjechië).
Maar het ene sluit het andere niet uit.
Wel leuk dat je dan met jeugdteams van clubs uit de eredivisie kan spelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is al heel lang mijn droom om met Oebele Schokker te spelen, maar die zit nu al in de Eredivisie![]()
![]()
Sebastian Frey is daar nu keeper.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi dat je aan de hoogte van de onderlip van BMI kan zien hoever ze zitten in de wedstrijd [ afbeelding ]
Die hebben wel redelijke bronzes (bijv. Walpi de LB) maar ik heb dit jaar nog geen 1 Saudi League bronze gebruikt. Die bronzes zijn vooral goed door hun pace.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben best goede Saudische bronzen teams tegen gekomen ook (of iig mensen die er goed mee konden spelen).
En die 5* skiller Braziliaan Jaja Coelho die speelt voor Kayserispor. Zitten hier een daar best leuke spelers in Turkije. Alleen jammer dat er weinig echt goede Turkse voetballers rondlopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En Sebastian Pinto, leuke Chileen om te linken aan onze nieuwe Chileense competitie spelers
jaja met nog minder pace?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En die 5* skiller Braziliaan Jaja Coelho die speelt voor Kayserispor. Zitten hier een daar best leuke spelers in Turkije. Alleen jammer dat er weinig echt goede Turkse voetballers rondlopen.
Hoesen is spits.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:09 schreef Tim86 het volgende:
Hoesen valt niet slecht in op RW moet ik zeggen
Staat toch echt RW nu hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoesen is spits.
Edit; ik zie dat ze net gewisseld hebben.
Ik was oprecht verbaasd als het een goede voorzet van Serero zou zijn geweest ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef ThadCastle het volgende:
Voorzet van Serero , tis Ligeon
Haha alllebei kale negertjes
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef rolls-reus het volgende:
Pelle gaat het weer doen in de laatste minuten
Zou wel in deze baggerpot passen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef rolls-reus het volgende:
Pelle gaat het weer doen in de laatste minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |