SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:10 schreef Tim86 het volgende:
Lapo pakken en geen nieuwe openen
Goalbeinn![]()
![]()
![]()
![]()
Zitten er kakkies dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
De grens![]()
![]()
![]()
Ik heb de Feyenoord supporters nog niet eens gehoord in het stadion!!!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
De grens![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
De grens![]()
![]()
![]()
Feit dat ik veel van je verwacht is ook weer een compliment trapziequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Kreeg telkens allemaal errors dat ik te snel postte.
Sorry dat ik niet aan jouw verwachting voldoe.
Nee, maar daar gaat het niet om.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef DutchSL het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/109052/at5-maakt-kakkerlak-dood
Of lekker zeker over hun eigen lichaam. Bij de meesten zitten er genoeg sixpacks in.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Meteen in je blote bast zitten
Dan kun je meteen zien welke supporters absoluut debiel zijn.
Beertenders.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of lekker zeker over hun eigen lichaam. Bij de meesten zitten er genoeg sixpacks in.
Ajax, met afstand. Eerste 20 minuten waren wel matig en saai..alleen die ene frommelgoal van Fey. Daarna steeds meer druk en uiteindelijk 2 goals.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
Godver verslapen.
Wie is er beter buiten de stand om?
Ik vind dat echt zo sneu hèquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of lekker zeker over hun eigen lichaam. Bij de meesten zitten er genoeg sixpacks in.
Dus als een vrouw dat doet is ze ook debiel?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Meteen in je blote bast zitten
Dan kun je meteen zien welke supporters absoluut debiel zijn.
Oke. Ik werd wakker keek livescore zag 0-1 was meteen uit bedquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax, met afstand. Eerste 20 minuten waren wel matig en saai..alleen die ene frommelgoal van Fey. Daarna steeds meer druk en uiteindelijk 2 goals.
Dan hadden ze beter vorige week kunnen rellen. Dat je eventueel verliest bij Ajax is ook niet zo vreemd..tenzij het nog 5-1 ofzo gaat worden..dan zullen ze wel boos zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal vanavond wel weer gezellig worden bij het Maasgebouw.
Staat jouw bed op een kwartier fietsen van de pc?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke. Ik werd wakker keek livescore zag 0-1 was meteen uit bedToen ik eindelijk de pc en stream aan had staan scoorde gaybein de 2-1
Het is echt ongelofelijk hoe ze voetballen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter vorige week kunnen rellen. Dat je eventueel verliest bij Ajax is ook niet zo vreemd..tenzij het nog 5-1 ofzo gaat worden..dan zullen ze wel boos zijn.
Ze vragen er ook om met dit antivoetbal. 29% balbezit in de eerste helft, kom op zeg
nee moest ook even boterhammetjes makenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat jouw bed op een kwartier fietsen van de pc?
Ja, maar dan kijk ik er graag naar. Mits lekker natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus als een vrouw dat doet is ze ook debiel?
Als ze maar dikke spekmemmen heeftquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kijk ik er graag naar. Mits lekker natuurlijk.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die knakker zat toch eerst bij NOS?
* Tim86 zet geluid afscheid Toine aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die knakker zat toch eerst bij NOS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |