Ohja, dat gaat inderdaad snel. Ik hoop dat mijn kaartjes snel aan komen, vanaf dan kan ik ook kaartjes verwachten!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:17 schreef Peter het volgende:
Vandaag een Duits kaartje ontvangen die op 20/2 was verzonden. Gaat wel snel dus.
Best sad. Ik zit dit topic even terug te lezen, klik op deze user, blijkt dat hij inmiddels is overleden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:54 schreef Crientj het volgende:
http://www.postcrossing.com/user/Thumper
Zoals dit profiel dus. :/
Oh shit. :/quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:46 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Best sad. Ik zit dit topic even terug te lezen, klik op deze user, blijkt dat hij inmiddels is overleden.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:18 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn kaartje naar Duitsland is vandaag aangekomen, hurray!
Jazeker. Duitsland heeft er een aantal. Verder Japan/China, maar bij die Chinezen zitten ze soms voorgeprint op de envelop.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:36 schreef Peter het volgende:
Russische postzegels kunnen best groot zijn. Heb deze week een kaart ontvangen met een zegel van 3 bij 6,5 cm. Zijn er nog meer landen met joekels van zegels?
Dankjewel! Vind het echt super leuk! Wie weet wordt dit topic ook weer eens goed actief zo haha.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:14 schreef Crientj het volgende:
[..]. Welkom en veel plezier met Postcrossen btw
.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:46 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Best sad. Ik zit dit topic even terug te lezen, klik op deze user, blijkt dat hij inmiddels is overleden.
:/quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:29 schreef Miniem het volgende:
In de afgelopen maanden 3 kaarten verstuurd maar nooit meer iets terug gekregen.
Postcrossing heeft soms een behoorlijk vaag systeem. Zo stuur je er 1 en krijg je er 3 terug.
En zo stuur je er 3 en krijg je niks terug
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:16 schreef DeHovenier het volgende:
Moet nog steeds m'n kaarten versturen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:16 schreef DeHovenier het volgende:
Moet nog steeds m'n kaarten versturen
quote:
Mja, heb die adressen in augustus vorig jaar aangevraagdquote:
Das niet liefquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Mja, heb die adressen in augustus vorig jaar aangevraagd
Hoeveel nog te gaan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:50 schreef Peter het volgende:
Vandaag een kaartje uit Zuid Afrika ontvangen!
Weer een werelddeel er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |