Het is een WWM. Helperplein en Vismarkt zitten in zelfde winkelgroep, maar hebben lagere omzetten (weet zo niet hoeveel).. Vinkhuizen en Winschoten zijn de twee met meeste omzet in de winklegroep, alhoewel Vinkhuizen veel heeft moeten inleveren ivm nieuwe winkels van concurrenten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef SausDip het volgende:
Is het franchise of WWM?
Grootste van de winkelgroep? Zijn filialen Helperplein en Vismarkt niet groter of zijn dit winkels in een andere winkelgroep?
Loopt de winkel wel 3 miljoen aan omzet mis, flinke strop.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:30 schreef einschtein het volgende:
Stiekem was het watdoeteenvulploegleider.
Geldwolfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Maar nee ik was het niet.
Ik zou mij trouwens wel gewaardeerd voelen als ik een bon van 70 euro zou krijgen
En voor ASM's en SM's dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Fivel het volgende:
AH Winschoten gaat dicht voor 6 weken. Filiaal met omzet van meer dan half miljoen, grootste van de winkelgroep. Voor medewerkers wordt gekeken of ze in filialen in provincie Groningen kunnen werken.
Hahaha valt wel mee. Ik vind het idee van een bon bij bol.com iig. Veel beter dan het kerstpakket, want de verrassing van de laatste paar jaar is er niet echt beter op gewordenquote:
Jezus, daar past ons magazijn zékur vier keer in!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef exelletor het volgende:
Vandaag een enorme hoeveelheid initieel binnengekregen dus... Overal staan rolcontainers met actierestanten of initiele actie, bijna geen normale doorgang. Oh wacht, wij hebben natuurlijk een redelijke magazijn voor onze filiaal grootte.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als ik onze hele magazijn in beeld wil brengen, moet ik wel 20 foto's gaan nemen... Zo mis je op de foto's ook onze koelcellen, de AGF restanten hoek, de bulkrestanten hoek en de "oudeactiesmetveelrestanten" hoek(klein beetje te zien op de tweede foto, te vinden achter de rood/witte paal). De initiele actie staat bij ons in een hoek rechts van het "vullen is een vak", samen met de restanten van brood en kassa. Kunnen ook aardig wat rolcontainers daar kwijt.quote:Waar hebben jullie de initiele actie staan dan? Valt niet echt te zien op de foto's.
Ja, maak daar eens een foto vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef einschtein het volgende:
Waar hebben jullie de initiele actie staan dan? Valt niet echt te zien op de foto's.
Bazenmottoquote:
Helperplein draait meer dan Winschoten, dat kan ik je wel vertellenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef Fivel het volgende:
[..]
Het is een WWM. Helperplein en Vismarkt zitten in zelfde winkelgroep, maar hebben lagere omzetten (weet zo niet hoeveel).. Vinkhuizen en Winschoten zijn de twee met meeste omzet in de winklegroep, alhoewel Vinkhuizen veel heeft moeten inleveren ivm nieuwe winkels van concurrenten.
Illuminati.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:28 schreef bigbass het volgende:
Bizar, de grootste franchiser van Haarlem opent binnenkort een nieuw filiaal. Dit is hun derde in de stad en ze liggen in een driehoek, allemaal op een kilometer afstand van elkaar. Daarnaast zitten er nog 2 WWM filialen in het centrum. En zo groot is Haarlem niet.
Kan niet anders. Ze draaien overigens wel dikke omzet met de 2 filialen die ze nu hebben, dus dit zal vast ook werken. Ik vraag me alleen af waar de klanten vandaan komen, er zitten niet echt veel andere supermarkten in de buurt.quote:
emo.gif? Die staan gewoon naast [invoeren] hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb jij je enkel geregistreerd voor deze reactie, incl. emo.gif?![]()
Welkom
Erg erg veel. Sowieso veel organisaties in de zorg en het onderwijs.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jij schijnt het te weten, dus vertel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |