Dan blijf je in Nederland?quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu nog wel, vanaf volgende week een tijdje niet
mag niet klagenquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:21 schreef wyccie het volgende:
Zo hee. Durf je dat wel, ben je niet bang dat je heimwee krijgt?
Ga je "Secret Valley" bezoeken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
6 weken.
Maar ik heb gehoord dat ze daar ook wifi hebben dus ik zal hier niet zo lang weg zijn
ben bang dat ik het niet kan vinden dus lijkt me dat wat verloren tijdquote:
been there done thatquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef wyccie het volgende:
Sydney, Melbourne, backpackend naar de westkust?
Een stukje zeilen? Jij zeilt van Tasmanië naar Ushuaia?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
been there done that
Alleen Victoria, Tasmanië en een stukje zeilen.
daar ga ik niet komen dit keerquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:35 schreef wyccie het volgende:
Asjemenou.
Zag net in een fototopic een foto van een hotel waar op de muur Ushuaia staat geschreven.
Ik heb een voorspellende gave.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:35 schreef wyccie het volgende:
Asjemenou.
Zag net in een fototopic een foto van een hotel waar op de muur Ushuaia staat geschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
zwaai vanachter de barquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In het geval van Lubje zou ik zeggen dat het het risico van het vak is, in jou geval is dat minder het geval.
Als het maar niet met regelmaat in het weekend is dan valt het nog wel mee, maar leuk is anders.
Werkze.
Vrijdagnamiddag. Gisteren een volle dag met kat ophalen en gelijk bezoek, maar vandaag even rustig landen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ophelia, WBof was je al langer weer thuis?
Nog twee weken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe lang moet je nog het land door Wyccie?
Ik een handdoek, zelfde herinnering.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:56 schreef wyccie het volgende:
Ik had vroeger een Pink Panther knuffel. Slap, vies en roze is wat ik er me nog van herinner.
[..]
Vaste werktijden als in kantooruren? Dat lijkt me dan ook wel weer tof.quote:Nog twee weken.
Daarna vaste werktijden, dus ik moet me weer aanleren om netjes op tijd naar bed te gaan. Ik lig nu al twee dagen bij te komen van de werkweek.![]()
Onze dierenartspraktijk heeft er een kleinschalig kattenpension bij. Vroeger ging hij uit logeren, maar hier lijkt hij aanmerkelijk happier.quote:Waar hadden jullie de kat, in een pension?
Prenatale kindermishandelingquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:56 schreef wyccie het volgende:
Mijn hemel. Wanneer komt dat ouderschapsexamen nou eens?
hoezo sensatie zoekenquote:Oproep: Verdrietig om besluit Bijenkorf?
AMSTERDAM -
Werkt u bij De Bijenkorf, zit u straks zonder werk en wilt u uw verhaal doen? Of behoort u tot de klanten die het zonde vinden dat de aangekondigde vestigingen hun deuren sluiten? Neem dan svp contact op met deze krant. Mail naar jcolijn@telegraaf.nl
quote:
Als je levende wezens rare namen wilt geven kan je beter een huisdier nemen. Die worden tenminste niet gepest als je ze Kruimel of iets dergelijks noemtquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Even gejat uit OUD: http://ladygeek.nl/2013/01/de-opmerkelijkste-voornamen-van-2012/
Je zal toch maar Blaas, Tuba, Oluwafemisola, Chukwufunanya of Huig heten ...
morgen weer werken na vier weken vakantie, is ook afzienquote:
Ik heb pas begin september twee weken vakantie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
morgen weer werken na vier weken vakantie, is ook afzien
Ik half september. Waarvan 1 week bij mijn schoonouders.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:02 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik heb pas begin september twee weken vakantie.
Ik heb wel iets om naar uit te kijken gelukkig. Ik ga vanaf 7 september samenwonen met m'n vriendinquote:Op maandag 19 augustus 2013 03:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik half september. Waarvan 1 week bij mijn schoonouders.
er bestaat slechtere muziek.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:53 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Vroegâh, voor mijn tijd, maakten ze nog eens muziek.
Nog 3 kwartier, dan is Fleur er weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 05:00 schreef Greenpeas het volgende:
Ik wordt helemaal gek van Ewoud de Jong met het NOS Journaal...
Jeejquote:Op maandag 19 augustus 2013 03:20 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik heb wel iets om naar uit te kijken gelukkig. Ik ga vanaf 7 september samenwonen met m'n vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |