abonnement Unibet Coolblue
pi_6009732
relaxed, wel okee, beetje alleen misschien

edit: wel prima eigenlijk

[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 28-09-2002 02:30]

  zaterdag 28 september 2002 @ 02:16:27 #177
36969 djuzy
Lalalala, GELD !
pi_6009734
quote:
Op maandag 23 september 2002 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Tja ik had de laatste posts in het vorige deel, dus dan maak ik maar ff een nieuwe...
Voor ontopic reactie van mij, zie deel 15
Ja dronken !
To dance or not to dance !
pi_6009747
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 02:16 schreef djuzy het volgende:

[..]

Ja dronken !


Jij ook al ?

[Dit bericht is gewijzigd door berserker10 op 28-09-2002 02:27]

What you feel is what you are and what you are is beautifull
pi_6009825
Om het maar op z'n Den Bosch te zeggen: "KEI EN KEI DRONKEN!!!"
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_6009882
Na de Elephant man gekeken te hebben, lig ik nu in de stinkende drek van mijn neerslachtigheid. Om het nog erger te maken ga ik mezelf straks afrukken in de foetushouding en zal de kille koude nacht nacht mij laten doorbrengen in mijn snel opdrogende tranen. Na verzwaard te zijn door een compleet gevoel van uitzichtloosheid en misère zal ik, na mezelf tot een hoogtepunt gebracht te hebben, naar de WC gaan en kotsen in de pot. Als laatste daad van kwelling zal ik, met half op mijn buik opgedroogd sperma, naast een met kots druipende WC-pot van pure ellende in slaap glijden.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 28-09-2002 02:37]

pi_6009891
bang
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 28 september 2002 @ 02:34:05 #182
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6009903
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 02:32 schreef zodiakk het volgende:
Na de Elephant man gekeken te hebben, lig ik nu in de stinkende drek van mijn neerslachtigheid. Om het nog erger te maken ga ik mezelf straks in afrukken in de foetushouding en zal de kille koude nacht nacht mij laten doorbrengen in mijn snel opdrogende tranen. Na verzwaard te zijn door een compleet gevoel van uitzichtloosheid en misère zal ik, na mezelf tot een hoogtepunt gebracht te hebben, naar de WC gaan en kotsen in de pot. Als laatste daad van kwelling zal ik met half op mijn buik opgedroogd sperma naast een met kots druipende WC-pot van pure ellende in slaap glijden.
Ach. Hebben wij dat niet allemaal regelmatig.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6009913
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 02:32 schreef zodiakk het volgende:
Na de Elephant man gekeken te hebben, lig ik nu in de stinkende drek van mijn neerslachtigheid. Om het nog erger te maken ga ik mezelf straks in afrukken in de foetushouding en zal de kille koude nacht nacht mij laten doorbrengen in mijn snel opdrogende tranen. Na verzwaard te zijn door een compleet gevoel van uitzichtloosheid en misère zal ik, na mezelf tot een hoogtepunt gebracht te hebben, naar de WC gaan en kotsen in de pot. Als laatste daad van kwelling zal ik met half op mijn buik opgedroogd sperma naast een met kots druipende WC-pot van pure ellende in slaap glijden.
Met als enige troost: het knijpende gevoel van spijt, gêne en schaamte bij het ontwaken, zodiakk.
pi_6009937
een beetje dronken
Jong, rijk, verwend & arrogant
pi_6009971
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 02:32 schreef Mirage het volgende:
bang
voor?
pi_6009993
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 02:32 schreef zodiakk het volgende:
Na de Elephant man gekeken te hebben, lig ik nu in de stinkende drek van mijn neerslachtigheid. Om het nog erger te maken ga ik mezelf straks afrukken in de foetushouding en zal de kille koude nacht nacht mij laten doorbrengen in mijn snel opdrogende tranen. Na verzwaard te zijn door een compleet gevoel van uitzichtloosheid en misère zal ik, na mezelf tot een hoogtepunt gebracht te hebben, naar de WC gaan en kotsen in de pot. Als laatste daad van kwelling zal ik, met half op mijn buik opgedroogd sperma, naast een met kots druipende WC-pot van pure ellende in slaap glijden.

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  zaterdag 28 september 2002 @ 02:48:22 #187
36969 djuzy
Lalalala, GELD !
pi_6010011
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 11:16 schreef Tristessa het volgende:
Niet echt geweldig eigenlijk.

Wat dan ???
To dance or not to dance !
pi_6010012
KUT!!
Roll Roll Roll a Joint twist it at the end. Light it up, take a puff and pass it to a friend. Roll Roll Roll a joint, pass it down the line, take a toke hold the smoke and BLOW your fucking mind.
pi_6010022
Vol met frikandellen
What you feel is what you are and what you are is beautifull
  zaterdag 28 september 2002 @ 02:57:17 #190
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_6010083
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 02:32 schreef zodiakk het volgende:
Na de Elephant man gekeken te hebben, lig ik nu in de stinkende drek van mijn neerslachtigheid. Om het nog erger te maken ga ik mezelf straks afrukken in de foetushouding en zal de kille koude nacht nacht mij laten doorbrengen in mijn snel opdrogende tranen. Na verzwaard te zijn door een compleet gevoel van uitzichtloosheid en misère zal ik, na mezelf tot een hoogtepunt gebracht te hebben, naar de WC gaan en kotsen in de pot. Als laatste daad van kwelling zal ik, met half op mijn buik opgedroogd sperma, naast een met kots druipende WC-pot van pure ellende in slaap glijden.
Bah, het is ook elke dag hetzelfde.
pi_6010145
Ik voel mij net als Meneer T.maar toch anders.
pi_6010496
Ohh man doe ff normaal ofzo..

Mag ik hier wel posten in deze toestand?

  zaterdag 28 september 2002 @ 05:51:05 #193
22259 Fogerty
slapende account
pi_6010808
Ik geloof dat ik weer eens spijt heb
Mijn leven is een en al onnadenkendheid en dan spijt achteraf

Ik probeer mijzelf maar te vertellen dat je dingen toch niet kunt terugdraaien, en dat het gelukkig allemaal geen heel erge dingen zijn. En dat een doordacht leven vol weloverwogen acties ook maar doodsaai is.

Het helpt nog niet echt.

Hieperdepiep hoera!
pi_6011053
Typisch...
Normaliter zou m'n dag al verkloot zijn door zulk soort gedachten, maar vreemd genoeg doet het me al drie dagen niets.
Net alsof het me geen hol kan schelen, terwijl ik gewoonlijk in huilen uitbarst...
Ik snap er niets van.
pi_6011060
Moe, chagrijnig en boos op m'n zus
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 28 september 2002 @ 09:45:34 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6011067
Afschuwelijk
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6011172
Kmoet aan het werk,maar heb geen zin
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_6011253
Beetje duf en ik heb honger...
Maar als ik naar buiten kijk zie ik een mooie witte mist boven de stad hangen en dat is mooi
  zaterdag 28 september 2002 @ 10:34:30 #200
25301 Gorro
Reject False Icons
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')