fu bij mij moet je voor een studiepuntquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:48 schreef ntm het volgende:
Dan ga je toch niet? Ik was destijds ook niet naar de introductieweek (el cid) gegaan, genoeg vrienden en vriendinnen gemaakt toen de colleges begonnen.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:46 schreef Bombvis het volgende:
Geen 8 dagen zuipen en willen studeren? Kap er dan direct mee
TS is een vrouwquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:51 schreef Yozzz het volgende:
Bij de RU wordt in de eerste week al een selectie gemaakt tussen jongens en mannen.
Dit. Terechte klacht overigens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:20 schreef poepeneesje het volgende:
Ik zou gewoon een paar dagen gaan en als je het na 2 of 4 of 6 dagen wel gezien hebt, pakt je je boeltje, zwaai je naar ze en ziet ze weer in de college banken.
TS heeft een kamer en houdt van een drankje maar niet van geforceerde gezelligheidquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
TS wordt een saaie thuiswonende studente met een stofnest tussen d'r benen.
Gezelligheid is zo geforceerd als je het zelf maakt. Je kunt gewoon gaan kijken en het een kans geven. Mocht het voldoen aan je beeld, haak je af. Mocht het niet voldoen en een stuk leuker zijn, is het in elk geval mooi meegenomen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:28 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
[..]
TS heeft een kamer en houdt van een drankje maar niet van geforceerde gezelligheid
Geforceerde gezelligheid als in een kringverjaardag? Nee die vind je er niet. Er zijn altijd wel mensen waarvan je denktquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:28 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
[..]
TS heeft een kamer en houdt van een drankje maar niet van geforceerde gezelligheid
Dan ga je toch met je nieuwgemaakte vrienden gewoon ergens anders heenquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:49 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Ik ga Engelse taal en cultuur studeren![]()
Idd gezelligheid kan je zelf maken, maar er is dus elke avond wel iets van een feest ingepland en dat vind ik zo geforceerd overkomen. Zo van: 'nu gaan jullie feesten!' Had vrije ruimte leuker gevonden, kan je zelf kijken wat je wil doen.
Dan ga je toch niet? Genoeg mensen die niet elke avond gaan stappen. Maar dan achteraf niet mopperen dat je mensen niet kent e.d.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:49 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Ik ga Engelse taal en cultuur studeren![]()
Idd gezelligheid kan je zelf maken, maar er is dus elke avond wel iets van een feest ingepland en dat vind ik zo geforceerd overkomen. Zo van: 'nu gaan jullie feesten!' Had vrije ruimte leuker gevonden, kan je zelf kijken wat je wil doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |