Als die PrepperNL gast meedoet is het altijd gegarandeerd lol... wat een clownquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:12 schreef TheBurnerMan het volgende:
Helemaal gelezen. Fantastisch draadje.
Hij speelt wel graag ezeltje prik, jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:54 schreef mujentas het volgende:
PrepperNL is de ezel van de samenleving
Dat is nog ergerquote:
Doet mij een beetje denken aan een lading zwakbegaafden die denken dat de juiste voorbereiding ze beschermt tegen een apocalypse...quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:41 schreef tjaptjoep het volgende:
Wat is dat preppers forum triest zeg, je moet dat forum eens lezen
Ondertussen wanneer het zover is, zijn ze de grootste NSB'ers van het land.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aan een lading zwakbegaafden die denken dat de juiste voorbereiding ze beschermt tegen een apocalypse...
Dan gaan ze massaal joden oppakken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Ondertussen wanneer het zover is, zijn ze de grootste NSB'ers van het land.
Ja, maar ondanks dat ze 100% op elkaar lijken is die van Frankie echt heul veul beter hoor...quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:33 schreef John5 het volgende:
¤69,95 bij Frank.
[ afbeelding ]
$25 bij de Chinezen.
[ afbeelding ]
Oh ja, zonnepaneeltjes.nl en prepperszonnepanelen.nl, goedkope zonnepanelen preppers. Zodat Google wat te spideren heeft.
Daar was de Nederlandse Politie toch voor?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan gaan ze massaal joden oppakken?
Doet vast denken aan een dagje sociale werkplaats.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef MichaelScott het volgende:
Ze hebben trouwens ook meetings.
Is er een FOK!er die zich daar aan wil melden, naar zo'n meeting wil gaan en de foto's hier wil posten?
Waar de neuq kom jij ineens vandaan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 06:36 schreef PrepperNL het volgende:
Ja klopt wel beetje doorgeschoten mensen op die website. Maar dat wil niet zeggen dat het niet verstandig is om wat kaarsen, wat water en eenUSB zonnepaneeltje in huis te hebben in het geval dat de stroom eens voor een paar dagen uitvalt.
Ik stel me altijd voor hoe die mensen zich voorbereiden op een bepaald iets waar ze bang voor zijn. Hun hele leven stellen ze erop in, bereiden zich tot in de puntjes voor op dat ene ding waar ze bang voor zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:00 schreef Meike26 het volgende:
Preppen is echt de meest zwakzinnige hobby die ik kan bedenken.
Ik heb er een beetje het beeld bij van die gekke geitjes, vallen in 1 keer om als ze geschrokken zijn. Zijn enorm achterdochtig en ook geinig om naar te kijken = leedvermaak. Dus die zonne panneeltjes zijn de redding van elke prepper en worden zo aan de man gebracht ? Wow ! Waar elke prepperin Amerika helemaal geil word van een dubbelloops jachtgeweer, gaat de Europese prepper helemaal uit zijn plaat voor zo'n onzinnig stukje plastic dat er 12 uur over doet om een telefoon op te laden?
Als ik ooit ga angsthazen preppen schaf ik mijzelf een gratis auto aan die voor mij is volgetankt bij de pomp en rijd ik ergens door tot het zuiden van de Alpen. Daar prep ik mij suf met een camping gasstelletje, een zelf geprept visje uit het meer en een sudoku puzzelboekje. Mijn prepkip die ik ergens vandaan heb mee geprept verzorgt mij elke dag een ei.
Ik begin ook een vergelijking te zien met de smurfen
Jij denkt dat het kapotbezuinigde leger je wel even komt helpen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:23 schreef Opnieuw-energie het volgende:
dus wordt het wachten op het leger met haar mobiele gaarkeukens.
Dus een noodpakket is onverstandig?quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Echt fanatiek preppen vind ik soms wat te ver gaan maar een standaard pakketje hebben liggen voor het geval er echt iets mis gaat vind ik zo onverstandig.
Ze zullen wel moeten wil men een coup voorkomen..quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jij denkt dat het kapotbezuinigde leger je wel even komt helpen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |