Het feit dat je al begint te lezen is een teken dat ik je nieuwsgierigheid hebt ontdekt.
Ik als over het paard getild mannetje kan niet om dit fenomeen heen.
Zoals 90% van de Fokkers op dit forum een grote bek hebben, vechten dagelijks honderd duizenden zieke Nederlanders ook om een plek in deze maatschappij te veroveren.
Ik accepteer homo's, we leven tenslotte in een vrije samenleving..
Maar dit land is gewoon te ver gegaan..
Ik kan wel een boekdeel volschrijven, maar om en korte samenvatting te geven over de Gaypride 2013:
1: Behaarde homo's a 40+ in een leren string die elkaar aftrekken midden op straat op de Zeedijk.
2: Homo's die het niet kunnen laten om zich af te sjorren zodra ze een dragqueen op een boot spotten.
3: Homo's die je ongevraagd aan je reet zitten terwijl je vriendin naast je loopt.
Homo zijn is prima, maar gedraag je als een fatsoenlijk mens!
Mensen met een dubbele persoonlijkheid,pedofielen en mensen met waanbeelden of een spirituele gave zijn psychiatrische patiënten.
En bijvoorbeeld een homo die het heerlijk vind om eens van achter aangeduwd te worden via het darmkanaal terwijl ze wrijven met de rug tegen de buik...
Ik heb zelf 1 verre achterneef die als predikant werkte in een kutdorp in het vreselijke Friesland, en samen met zijn flikkermaar is opgepakt voor kindermisbruik!
Hij vertoond zich niet meer op verjaardagen of familiefeesten.
Hij weet dat ik 'm de gierput op laat zuipen en alle bloembakken leeg laat vreten.
De connectie van homo's,predikanten en minderjarige gelovige stumperds zijn zo kort als de zieke gedachtes van homo's,dragqueens,bisexuele mannen en ongelovelijke fetish losers.
Dubbele klacht: Homo's die denken normaal te zjjn, maar tegelijkertijd het bloed onder mijn nagels laat koken!
Het is door allemaal maar normaal, dit kan echt alleen in Nederland!
Geniet ervan galo'd maar doe normaal op straat en bareback lekker in je hotel of maatjes in je Stayokwithagay hostel.
Welterusten, deze baas gaat z'n Auping met mijn latina chick.
Dulce suenos,besos y abrazo's