Ja die gaan lekkerquote:
Het zijn net vrouwen... Je kunt niet met en zonder als je er eenmaal aan begintquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:45 schreef chufi het volgende:
Ik ben hier niet zo goed in in ... Ik heb geen huisdieren ... Maar voel soms best wel mee met die van jullie...
Onmisbare minpunten ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het zijn net vrouwen... Je kunt niet met en zonder als je er eenmaal aan begint
Im mn jeugd hadden we thuis een katten en daar heb ik het bij gehouden.. Niets voor mij...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het zijn net vrouwen... Je kunt niet met en zonder als je er eenmaal aan begint
Proostquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Im mn jeugd hadden we thuis een katten en daar heb ik het bij gehouden.. Niets voor mij...
Kijk mee .... Festival kamperen ....quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
Op NL3 gaat het nog even door over lowlands
Ze pakken dit jaar goed uit qua beelden van lowlandsquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:25 schreef chufi het volgende:
op zich wel een leuk overview van wat mensen daar ....
Jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:35 schreef chufi het volgende:
Live is nu toch over? Ik volg nu gewoon Ned 3...
Kun je dat niet tegelijk?quote:
Lowlands kijken ok , maar idd voor de rest om er 3 dagen rond te hangen op een terrein waar alle ongemakken aanwezig zijn .....quote:
Daar heb je nog al wat aan als je thuis ned3 zit te kijken ...quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig ook niet zoveel vrijgezellen vrouwen aanwezig
Niet echt nee...had er dan ook graag bij willen zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Daar heb je nog al wat aan als je thuis ned3 zit te kijken ...
Tis rustig idd ... Is het weer Volle Maan of zo ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig ook niet zoveel vrijgezellen vrouwen aanwezig
Nog nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis rustig idd ... Is het weer Volle Maan of zo ?
OK Laat je zien !!quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Volle maan 21 augustus 2013 03:45:06
Merk ut wel, heb nog 2 uur eastenders voor de boeg om 1 uur!quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:05 schreef Toverheks het volgende:
Vanmiddag 12.30 Ere divisie live FOX
Ajax Feyenoord 3-1
Net op tijd terug van de boodschappen... Laat maar beginnen en 5 -1 vind ik mooierquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:05 schreef Toverheks het volgende:
Vanmiddag 12.30 Ere divisie live FOX
Ajax Feyenoord 3-1
Ik kijk geen voetbal, kneuzensport...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord 2-1, zo nou is het weer helemaal goed, toch .....?!
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal, kneuzensport...
Jij bent meer van het ijshokey?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal, kneuzensport...
Lekker op de BBQquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ahhhhhh.........!
http://ustre.am/13hTb
[ afbeelding ]
Roken lukt ook wel denk ikquote:
Wat is het voor gevogelte dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat een boer niet kent? Dat heb ik met slakken en mosselen brrrr
Ja die hebben veel loop urenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:26 schreef BendeBielzen het volgende:
Struisvogelbiefstuk is trouwens niet te eten... Zeemleren lap hoe je hem ook klaarmaakt....
Geef het door ...... eet mosselen van Floorquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat een boer niet kent? Dat heb ik met slakken en mosselen brrrr
Heb van de week mosselen gegeten ...heerlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Geef het door ...... eet mosselen van Floor
Ik eet vaak mosselen, gekookt of gebakken (van Floor). heeuuuurlijk inderdaad, daar kan geen gerookte struisvogel tegenopquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb van de week mosselen gegeten ...heerlijk
Ja...zo kun je de tegenstander ook uitschakelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:33 schreef BendeBielzen het volgende:
Whahahahaha Atletiek kan soms ook erg leuk zijn
Vandaag kabeljauw gegeten Jammie!quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik eet vaak mosselen, gekookt of gebakken (van Floor). heeuuuurlijk inderdaad, daar kan geen gerookte struisvogel tegenop
Ik zat op het punt om ze te kopen, maar ik kan vreselijk ziek worden van één mosselquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik eet vaak mosselen, gekookt of gebakken (van Floor). heeuuuurlijk inderdaad, daar kan geen gerookte struisvogel tegenop
Ja, maar dan zo;quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vandaag kabeljauw gegeten Jammie!
Recept opgeslagen en mijn man laten lezen, die kookt altijd!quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef Jian het volgende:
Ingrediënten
25 g (kruiden)boter
1 ui, in dunne ringetjes
1 kleine rode paprika, in reepjes
1 kleine groene paprika, in reepjes
500 g kabeljauwfilet
75 g belegen kaas, geraspt
Bereiden
Verwarm de oven voor op 175 °C.
Verhit de boter en bak de ui en paprika al omscheppend ca. 5 minuten. Breng op smaak met zout en peper.
Vet een wijde ovenschaal in. Bestrooi de vis met zout en peper en leg hem in de ovenschaal. Verdeel het paprikamengsel over de vis en strooi de kaas erover.
Laat de visschotel in het midden van de oven in ca. 20 minuten gaar worden en goudbruin kleuren. Lekker met gebakken aardappelen en komkommersalade.
Iedereen kan ziek worden van een slechte mossel, maar goed de na een tik niet sluitende, de kapotte en de echt zware eruit en je zit wel goed hoor, of je haalt ze op het strand of aan de boulevard, gebakken door Floorquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat op het punt om ze te kopen, maar ik kan vreselijk ziek worden van één mossel![]()
Ik eet ze ook nooit uit, als ik ze zelf maak gaat het goed. En toch ...... niet/wel/niet/wel. Niet dus.
Daarom maak ik ze liever zelf. En nee buiten de deur vertrouw ik het niet meer. Ik ben echt een afvalbak wat eten betreft maar ik ben al drie keer door mosselen van de rel geweest. Het duurde twee keer voor dat ik er achter was. En dat was niet fijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Iedereen kan ziek worden van een slechte mossel, maar goed de na een tik niet sluitende, de kapotte en de echt zware eruit en je zit wel goed hoor, of je haalt ze op het strand of aan de boulevard, gebakken door FloorMosselen zijn ook gezond hoor
Uitgeprint en gezegd... Dit ga jij morgen maken!quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Recept opgeslagen en mijn man laten lezen, die kookt altijd!
Ze zijn heerlijk, dat is het probleem. Ik had vandaag mijn moinks balletjes op de gril. Er werd nog net niet om gevochtenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:08 schreef chufi het volgende:
Ik maak nooit mosselen, gewoon omdat ik ze niet lekker vind
Nee joh heb ik vanavond gegeten kabeljauw, maar recept van Jian is weer eens wat anders!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitgeprint en gezegd... Dit ga jij morgen maken!
Zelf maken is ook het lekkerst toch, effe langs Tel in IJmuiden, verse mosselen zo van de visafslag en dan koken en smikkelen maar met een knoflooksausjequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom maak ik ze liever zelf. En nee buiten de deur vertrouw ik het niet meer. Ik ben echt een afvalbak wat eten betreft maar ik ben al drie keer door mosselen van de rel geweest. Het duurde twee keer voor dat ik er achter was. En dat was niet fijn
Lekker, oh in IJmuiden vis etenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelf maken is ook het lekkerst toch, effe langs Tel in IJmuiden, verse mosselen zo van de visafslag en dan koken en smikkelen maar met een knoflooksausjeow kut nu heb ik honger
![]()
En als je mosselen kookt, kun je er ook dit mee doen, een paar plakjes tomaat op een broodje, wat mosseltjes erop, wat ui en wat geraspte kas en dan even onder de grill, ...... en nu heb ik nog meer hongerrrrrr.
Altijd leuk. Verleden week ben ik afgehaakt maar ik heb de rest de volgende dag gezien. Ik vrees dat het vandaag ook zo gaat. Oei het is al bijna zover.quote:
Niet moeilijk, maar wel lekker met gebakken aardappeltjes ....... ow shit, trekquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee joh heb ik vanavond gegeten kabeljauw, maar recept van Jian is weer eens wat anders!
Dan eet je gewoon nog een keerquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet moeilijk, maar wel lekker met gebakken aardappeltjes ....... ow shit, trekIk heb gewoon al gegeten.
Ik heb geen mosselen in huisquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan eet je gewoon nog een keer
Mjam, alleen zo zout vaak, .. of Bara met kip ook zo smek, smekquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:14 schreef BendeBielzen het volgende:
Een broodje Bakkeljauw heb ik wel weer 's trek in
[ afbeelding ]
Ik heb nog een gerookt makreeltje, die gaat er zo eerst inquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog zalm, de haring is op en ook mijn balletjes
Die heeft zijn geld wel opgebracht. Leukquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik heb nog een gerookt makreeltje, die gaat er zo eerst in
beetje zweverige gast, hij kijkt bij zich zelf naar binnen bla bla bla, net Toon Hermansquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Altijd leuk. Verleden week ben ik afgehaakt maar ik heb de rest de volgende dag gezien. Ik vrees dat het vandaag ook zo gaat. Oei het is al bijna zover.
Ja dat heb ie zeker, wat een succes dat ding! M'n volgende project wordt een hartige taart van de BBQquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft zijn geld wel opgebracht. Leuk
SBS6, Wegmisbruikers, daarna Overtredersquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:31 schreef Jian het volgende:
Ik zit te kijken en ik vind er tot op heden geen flikker aan
22.10 Studio Voetbalquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
SBS6, Wegmisbruikers, daarna Overtreders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |