Ja maar dat zijn kubuswoningen, dat is gewoon een zeer goede matige garpquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dit is ook zo'n ontwerpwonder....
[ afbeelding ]
Zou wel eens willen zien hoe het er van binnen uitziet maar het lijkt me zo onpraktisch!
In R'dam staan ze ook, bij Blaak. Een ervan is een Youth Hostel, kun je in slapen dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dit is ook zo'n ontwerpwonder....
[ afbeelding ]
Zou wel eens willen zien hoe het er van binnen uitziet maar het lijkt me zo onpraktisch!
Het is wel verbazend dat je zoiets vrijwillig koopt jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Molo het volgende:
Schaar, jij hebt een woningbouwhuis, dat vind ik wel wat anders dan een koophuis van 6 ton en dan zoiets lelijks nemen
Ik wist niet meer zeker of dat dezelfde waren. Maar die in Blaak heb ik wel eens gezien jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
In R'dam staan ze ook, bij Blaak. Een ervan is een Youth Hostel, kun je in slapen dus
praktisch dezelfde jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik wist niet meer zeker of dat dezelfde waren. Maar die in Blaak heb ik wel eens gezien ja
ja dat ken ik idd, de molen daar in de buurt is ook tof.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
O maar Molo, dat moet ik dan wel weer zeggen: Dit is ook Zoetermeer:
http://goo.gl/maps/xJO62
Maar dat is ook echt letterlijk maar 1 straat, het is omgeven door nieuwbouw
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
ik wil zulk haar als Kate Hudson
[ afbeelding ]
Brum vindt zulke films ook leukquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:43 schreef Molo het volgende:
Olympus has Fallen, nu al een zaadfilm en hij is net begonnen
Story of my lifequote:Op zondag 18 augustus 2013 01:33 schreef Mirjam het volgende:
dat je tot morgen wacht om je nagels netjes te lakken en dat dan ineens je vingers afgekloven zijn fml
Deze was dus bijna nóg erger dan de zaadfilm Event Horizonquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:43 schreef Molo het volgende:
Olympus has Fallen, nu al een zaadfilm en hij is net begonnen
Heb je King Kong laatst op tv gezien?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze was dus bijna nóg erger dan de zaadfilm Event Horizon
Wat een aids
toch maar lakken en doorbijten bij het removergedeeltequote:Op zondag 18 augustus 2013 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Story of my life
En nu? Ze waren zo mooi
Nu al terug?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nou dat was toch best leuk![]()
Jammer van de regen
Onze campingbuurvrouw was de lesbische variant van Schaar
Nee, niet eensquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je King Kong laatst op tv gezien?
Die was zo ontzettend matig, ik heb me suf gelachen
Lijken wassenquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde nog posten, inb4 de nu-al-terug
Ze praatte net als jij
Die film is zooooo grappig en zoooo fucking matigquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, niet eens
Ook maar eens doen als ik in een bui ervoor ben
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lijken wassen![]()
Maar was je het zat of was het verstand omdat je morgen dat ding op je werk hebt?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef Molo het volgende:
Maar vanwege werkdingen morgen nu al terug? Of waren jullie het zat?
beide. Maar er wordt veel regen voorspeld voor vandaag en dat doet met mijn humeur als een blender met diepvriesfruit. Zeker op een laatste dag. Beter gaan terwijl je nog in een goede vibe zitquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lijken wassen![]()
Maar was je het zat of was het verstand omdat je morgen dat ding op je werk hebt?
Tsja.... Niet helemaal mijn filmgenre greloof ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die film is zooooo grappig en zoooo fucking matig.
Een gigantische gorilla die vecht met een t-rex om een wijf![]()
![]()
Goede keuze danquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beide. Maar er wordt veel regen voorspeld voor vandaag en dat doet met mijn humeur als een blender met diepvriesfruit. Zeker op een laatste dag. Beter gaan terwijl je nog in een goede vibe zit
Je moet er in gaan met de gedachte "deze film is matig".quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Tsja.... Niet helemaal mijn filmgenre greloof ik
valt best mee eigenlijk. Voel me nog behoorlijk levend. Ben ook bijna 32, ik veer niet zo snel meer terugquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goede keuze dan![]()
En het was wel leuk dus? Heb je je misdragen?
Weet je, er zijn nog zo extreem veel van die jaren '80 en '90 kutfilms (zoals die van dood door tennisbal) die ik wil zienquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet er in gaan met de gedachte "deze film is matig".
Dan is het briljant![]()
O en de eerste 1,5 uur overslaan, daar mis je niks aan
Heb je de zin "tss, de jeugd van tegenwoordig" kunnen gebruiken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt best mee eigenlijk. Voel me nog behoorlijk levend. Ben ook bijna 32, ik veer niet zo snel meer terug
Daar zit toch wel verschil in., vriendin van me van 32 ging van de week doordeweeks stappen en lag om 6 uur in bed terwijl ze er half 9 weer uit moest voor haar nieuwe baan, waarbij ze nog in haar proeftijd zit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt best mee eigenlijk. Voel me nog behoorlijk levend. Ben ook bijna 32, ik veer niet zo snel meer terug
nee, wel gedanst bij de Jeugdquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je de zin "tss, de jeugd van tegenwoordig" kunnen gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |