Ah, daar had ik nog niet op geklikt, ik hou wedstrijden sowieso niet via internet bij, maar die wedstrijdpagina ziet er wellomp uit ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je als je een wedstrijd aanklikt je automatisch een pop up krijgt met te veel informatie, ipv simpel de doelpuntenmakers en de kaarten.
Bovendien kan je niet meer 1 of 2 dagen vooruit of achteruit kijken, je ziet alleen de wedstrijden van de dag.
Ik ben het eens met de klacht, maar vooruit en achteruit kan echt wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je als je een wedstrijd aanklikt je automatisch een pop up krijgt met te veel informatie, ipv simpel de doelpuntenmakers en de kaarten.
Bovendien kan je niet meer 1 of 2 dagen vooruit of achteruit kijken, je ziet alleen de wedstrijden van de dag.
Ik vond het altijd wel handig als ik de doelpuntenmakers wilde volgen in de buitenlandse competities, bijv. de Bundesliga of de Premier League.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, daar had ik nog niet op geklikt, ik hou wedstrijden sowieso niet via internet bij, maar die wedstrijdpagina ziet er wellomp uit ja.
Dinsdag schijnt er wel een aardig ballende tegenstander te zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nu nog wachten op serieuze tegenstanders daar
Ik zet dat aan, als stream.quote:
Volgende week.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nu nog wachten op serieuze tegenstanders daar
Leg me dan maar uit hoe ik bijvoorbeeld de wedstrijden van gisteren zie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de klacht, maar vooruit en achteruit kan echt wel.
Je gaat een zware avond krijgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben voor NEC zo
Want de vriendin is voor NEC
Die had ik vorige week.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat een zware avond krijgen.
Dus als NEC wint heb je vanavond goede seks?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben voor NEC zo
Want de vriendin is voor NEC
Zwolle zou wel goed voor mijn manager (en die van jou), maar mijn vertrouwen in PEC zeker in een uitwedstrijd is niet heel groot. Ik denk een gelijkspel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat een zware avond krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |