Aahquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Amarantha, het lieve poezenvrouwtje
liever wespen dan een hele keuken vol fruitvliegjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook buiten zitten maar ik word gestoord van al die wespen
True maar daar ben ik niet allergisch voorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever wespen dan een hele keuken vol fruitvliegjes
Ik kan niet eens normaal de prullenbak openenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True maar daar ben ik niet allergisch voor
meer drinken, zodat je je knie niet meer voeltquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:21 schreef Murdera het volgende:
tering, ik ben echt te lui.
Blikje erwten opwarmen? Meh, teveel moeite, knoflooksaus erover heen en wegstouwen.
Tevens vanavond multysystem die naar horen erg gruwelijk gaat worden, maar mijn knie is echt zwaar verneukt dus ik weet niet of dat slim is.twijfels.
werkt goed maar is niet handigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meer drinken, zodat je je knie niet meer voelt
ja het is wel echt naar, denk dat ik langs de huisarts moet als het niet minder begint te worden.quote:
bij de heup afhakkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja het is wel echt naar, denk dat ik langs de huisarts moet als het niet minder begint te worden.
hee ik heb super compatibility met jou op last.fmquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Chowi het volgende:
Ik ben nu stiekem aan het blowen. Badass van mij of niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |