wow man. heavy.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:37 schreef Chowi het volgende:
Oké jongons dit is serieus.. Ja kijk ik zat dus zo op het station, beetje stoer doen, beetje chillen, je weet hoe ik ben. Niks aan de hand, alles rustig, wétog.
Na een tijdje komt er zo'n man aangelopen en die gaat op een bankje zitten, 5 meter verderop. Maar hij viel op want hij had een lange zwarte jas aan terwijl het best wel mooi weer was snap je. Dus daar snapte ik al helemaal niets van. Hij had ook een zonnebril op waardoor ik zijn ogen niet zien, je weet hoe die dingen gaan.
Dus ik denk, naja, zal wel. Niks aan de hand weet je, gewoon een man op het station. Ik zo verder mijn joint oproken, zie ik ineens vanuit mijn ooghoeken die man mijn kant op komen.. Dus ik denk wtf, nou wordt het toch wel een heel vaag verhaal. Hij liep echt zo heel langzaam naar mij toe. Ik snapte er niks van.
.
Maar ja toen vond ik het te lang duren en ben ik weg gegaan.
gr gr
ok joh.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:37 schreef Chowi het volgende:
Oké jongons dit is serieus.. Ja kijk ik zat dus zo op het station, beetje stoer doen, beetje chillen, je weet hoe ik ben. Niks aan de hand, alles rustig, wétog.
Na een tijdje komt er zo'n man aangelopen en die gaat op een bankje zitten, 5 meter verderop. Maar hij viel op want hij had een lange zwarte jas aan terwijl het best wel mooi weer was snap je. Dus daar snapte ik al helemaal niets van. Hij had ook een zonnebril op waardoor ik zijn ogen niet zien, je weet hoe die dingen gaan.
Dus ik denk, naja, zal wel. Niks aan de hand weet je, gewoon een man op het station. Ik zo verder mijn joint oproken, zie ik ineens vanuit mijn ooghoeken die man mijn kant op komen.. Dus ik denk wtf, nou wordt het toch wel een heel vaag verhaal. Hij liep echt zo heel langzaam naar mij toe. Ik snapte er niks van.
.
gr gr
dit raakt mequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:37 schreef Chowi het volgende:
Na een tijdje komt er zo'n man aangelopen en die gaat op een bankje zitten, 5 meter verderop. Maar hij viel op want hij had een lange zwarte jas aan terwijl het best wel mooi weer was snap je. Dus daar snapte ik al helemaal niets van. Hij had ook een zonnebril op waardoor ik zijn ogen niet kon zien, je weet hoe die dingen gaan.
.
gr gr
fb wat is dat?? :s :squote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ok joh.
heb je al veel likes op fb?
blij je te hebben geraaktquote:
Weet je, ik heb best wel medelijden met je omdat je nooit zult weten hoe het is omquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
als ik haar was zou ik een verhalenbundel gaan schrijven.
en het dan "dagboek" noemen
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je, ik heb best wel medelijden met je omdat je nooit zult weten hoe het is omMij
te zijn.
.
inwendig heb ik TS geraaktquote:
Demigoden menstrueren niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg
stel je voor elke maand menstrueren en zo
thnx but nothnx
Mijn awesomeness en het feit dat ik beter ben dan jij niet inzien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jezelf bestempelen als een demigod![]()
Lowlife
bij jou komt er iedere week bloed uit je gatquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg
stel je voor elke maand menstrueren en zo
thnx but nothnx
Ik moet je awesome vinden omdat je dat toch eigenlijk wel vrij trieste verhaaltje van net postte?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn awesomeness en het feit dat ik beter ben dan jij niet inzien.
Ignorant..
ga weg twolliequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bij jou komt er iedere week bloed uit je gat![]()
![]()
););0 ;0;
Nee, je moet bang zijn omdat ik je hack en dan geef ik je windows aids en dan maak ik een macro dat er aids uit de cd drive op je gezicht sproeit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik moet je awesome vinden omdat je dat toch eigenlijk wel vrij trieste verhaaltje van net postte?
En beter dan ik in welk opzicht?
3l1t3 h4xxxorrz skills jijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, je moet bang zijn omdat ik je hack en dan geef ik je windows aids en dan maak ik een macro dat er aids uit de cd drive op je gezicht sproeit.
fijne avondquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ben trouwens weg.
misschien tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |