Zuipen op een feest van iemand die ik niet ken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:27 schreef Typisch het volgende:
Wie gaat er nog wat stoers doen vanavond?
heb vannacht al veel te stoer gedaan, weet niet of ik nog een avond red.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:27 schreef Typisch het volgende:
Lijpe shit. Mee met een vriendin zeker?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zuipen op een feest van iemand die ik niet ken.
Dat had ik gisteren, heel de dag in mijn onderbroek thuis gezeten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb vannacht al veel te stoer gedaan, weet niet of ik nog een avond red.
en jij?
ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:27 schreef Typisch het volgende:
mooi verhaalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee, daar vroeg je niet om
ben je een beetje laat mee nu.
mooi verhaal²quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee grapje, ik ga blowen en bij een vriend chillen samen met wat anderen. en supernatural kijken waarschijnlijk
wacht wat? de hele dag in je onderbroek thuis zitten is te stoer doen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:31 schreef Typisch het volgende:
Dat had ik gisteren, heel de dag in mijn onderbroek thuis gezeten.Vanavond heb ik verschillende opties, stappen in Rotterdam, chillen bij wat andere maten thuis of naar Breda stappen en daar pitten bij een vriendin. Keuzes keuzes.
Jep ik crash doorgaans geen feestjes in mijn eentjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijpe shit. Mee met een vriendin zeker?
[..]
Dat had ik gisteren, heel de dag in mijn onderbroek thuis gezeten.Vanavond heb ik verschillende opties, stappen in Rotterdam, chillen bij wat andere maten thuis of naar Breda stappen en daar pitten bij een vriendin. Keuzes keuzes.
Nee jongen, donderdag uit geweest dus gister had ik zo'n dag die jij nu hebt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
wacht wat? de hele dag in je onderbroek thuis zitten is te stoer doen?
Bij mij gong het vooral om drank, sos, bittergarnituur en tetten
Meh, is de vriendin van een maat dus het is niet dat er verder wat gaat gebeuren.quote:tevens zou ik voor de vriendin kiezen
ahhh, ik snap hem. ben een beetje traag van begrip vandaagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee jongen, donderdag uit geweest dus gister had ik zo'n dag die jij nu hebt.
[..]
Meh, is de vriendin van een maat dus het is niet dat er verder wat gaat gebeuren.
Zuipen in Rotterdam.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:27 schreef Typisch het volgende:
Welke tent ga je heen dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zuipen in Rotterdam.![]()
Laatste keer dat ik dat deed zat ik met een kop vol mdma een broodje shoarma weg te malen. Ik hoop vanavond op wat meer fruit.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zuipen in Rotterdam.![]()
Laatste keer dat ik dat deed zat ik met een kop vol mdma een broodje shoarma weg te malen. Ik hoop vanavond op wat meer fruit.
2 flesjes water een hoop karakter en na 2 happen van ~10 minuten de hoop maar opgegeven en een nieuw flesje water halen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]hoelang heb je er over gedaan om het weg te krijgen?
Geen idee, vriend van me werkt daar ergens in een kroeg. Vorige keer was bij de vagebond ofzo. Vaag was het in ieder geval.quote:
Aha aha.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
2 flesjes water een hoop karakter en na 2 happen van ~10 minuten de hoop maar opgegeven en een nieuw flesje water halen.
Wat een kutidee.
Was op woodstock wel anders, hoewel daar iedereen raar keek dat ik met 2 liter water liep te zeulen.
[..]
Geen idee, vriend van me werkt daar ergens in een kroeg. Vorige keer was bij de vagebond ofzo. Vaag was het in ieder geval.
Tijd om het aftrekken zonder handen onder de knie te krijgen.quote:
hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tijd om het aftrekken zonder handen onder de knie te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |