abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130349553
Oh kak, waarschijnlijk ben ik precies ongesteld tijdens ons 1-jaar-getrouwd-weekendje-weg-met-jaccuzi. }:| :(
pi_130350711
Welkom nieuwe aanwinst. :W

Oh dat is balen DM. Is het weekendje dan echt middenin, of begint het dan pas in het weekend, want misschien heb je dan nog mazzel.

Ik het vandaag afleiding gezocht.
Badkamer gepoetst, gestofzuigd, gedweild, koelkast gepoetst, was gedaan en de ramen gelapt. En toen ging het regenen en had ik geen zin meer.
Ondertussen nog geen spotting, dus ik houd moed.
pi_130350816
11 sept nod, 13-15 sept weekend.
Hopen op weer een korte menstruatie dan.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:35:17 #104
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130353725
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:51 schreef Dottey het volgende:
Bedankt voor het welkom O+

Ja, ik ben na die eerste keer weer redelijk op regel. Ik voel allemaal gerommel / vreemd gedoe in mijn buik en dat in combinatie met wat hitsiger zijn :P Dus het zou zomaar kunnen zijn dat ik rond mijn vruchtbare periode zit...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De app (P tracker) is wel lastig! Doordat ik heb ingevuld dat ik een aantal weken "over tijd" was, geeft hij nog steeds aan dat ik om de 8 weken ongesteld moet worden ipv elke maand. En kan ik tot nu toe maandelijks invullen dat het niet zo is. Wellicht trekt het nog wel bij op de app.

Zijn er andere mensen die een app bijhouden?
Ik heb ook P-tracker gebruikt, nu waren wij al langer bezig en heb ik met terugwerkende kracht de app gevuld met de dagen dat ik ongesteld werd! Toen is de app voor mij gaan berekenen wat mijn 'gemiddelde' was, waardoor het voor mij gemakkelijker was mijn 'beste dagen' te timen! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_130355558
Hallo alle nieuwelingen! Hoor ik zelf ook nog bij :) Spannend Risu!! Hopelijk wordt het 'klussen'/poetsen ;-) en wachten beloond met een dikke vette tweede streep!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:28:12 #106
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130355606
Ja Risu begint al spannend te worden! Had jij nou eerst steeds al spotting vanaf dag 8? Of haal ik je door de war met een ander?

Ah DM dat sucks echt als dat zo uitkomt }:| .
pi_130357829
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh kak, waarschijnlijk ben ik precies ongesteld tijdens ons 1-jaar-getrouwd-weekendje-weg-met-jaccuzi. }:| :(
oh nee! zonde!

alvast van harte!
:*

[ Bericht 8% gewijzigd door Dottey op 22-08-2013 19:28:05 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130358032
Mijn P-tracker geeft ineens een andere datum aan.. misschien heeft hij door mijn opnieuw vanalles aanklikken iets extra's opgeslagen.. Nu voorspelde de app wel elke maand...
Bleek mijn vruchtbare periode deze week te zijn (sorry ik moet nog wennen aan al die afkortingen)

Aanstaand weekend gaan we dus op vakantie en dan zou ik daarna dus ongesteld moeten worden. Of niet! :)
Ik vind dat eigenijk altijd absurd spannend. Roep altijd dat ik er niet zo mee bezig ben...... maar ondertussen *zenuwgiebel*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130359102
Maaruh DM je bent toch pas begin 2014 een jaar getrouwd?

Welkom nieuwe wachtbankzitters :*
S. 2014
J. 2016
pi_130359674
Nee joh! September 2013!
17 september zijn we 7 jaar samen. O+

Dankje dottey! :*
Misschien ook wel niet. Klus ik wel met n zak ijsklontjes tegen mn wang. _O-
pi_130360215
Dm, you go girl!
pi_130360522
Als ik net zo weinig last heb als met m'n verstandskiezen in april/mei moet dat prima lukken. *O*
Sowieso, libido zonder pil. })
pi_130360959
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef Fee-nix het volgende:
Ja Risu begint al spannend te worden! Had jij nou eerst steeds al spotting vanaf dag 8? Of haal ik je door de war met een ander?

Ah DM dat sucks echt als dat zo uitkomt }:| .
Ja, dat ben ik. En tot nu toe geen spotting dus erg spannend idd. Zondag testen als het uitblijft.
pi_130360992
Dat is balen DM! En spannend voor jou Risu!
Dottey, ik heb WomanLog en hij kan een vaste cyclus en een gemiddelde. Maar bij gemiddeld vind ik hem wat vreemd, dus ik heb het maar handmatig aangepast naar een langere cyclus deze maand (maar ging in eerste instantie wel uit van mijn vaste patroon (d12/13 eisprong).
pi_130361930
Oooh nou joh dan heb je toch al strepen DM ;)

Ik heb gewoon totaal geen libido op dit moment... Wel mn eisprong maar als mn man te dicht bij komt ga ik bijten... ;(

En dat terwijl de schat wel n verrassing heeft gepland voor morgen... Ik weet alleen dat we om.9:15 de deur uit gaan..
S. 2014
J. 2016
pi_130363311
quote:
Wow dat ziet er wel een beetje freaky uit eigenlijk.

Gm wat vervelend zeg. Normaal hoort je libido toch omhoog te gaan tijdens de eisprong. Seks omdat het moet is dan wel stom. Hopelijk heb je iig een leuk dagje morgen.
pi_130365356
Na een tijdje meelezen heb ik besloten mij hier ook maar aan te melden om mee te posten.
In mei dit jaar ben ik gestopt met de pil. Sindsdien eigenlijk een nette cyclus van 30/31 dagen.
De reden dat ik mee wil gaan posten is omdat ik het heel spannend vind allemaal en het er met weinig mensen over kan/wil hebben.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:32:06 #119
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130365962
quote:
Gets dat ziet er ranzig uit. Ik ben echt een watje als het om dit soort beelden gaat :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_130366932
GM een verrassingsdagje past in elk geval goed in jullie lijn om het wat meer los te laten en je lekker op elkaar te richten! Ik ga je filosofie volgen. Ga het deze maand loslaten, mijn vruchtbare dagen niet in de gaten houden en geen seks omdat het 'moet'. Dat werkt gewoon niet. Ga mijn vent weer eens verrassen met sexy lingerie en lekkere etentjes en dan komt de passie vanzelf deze maand! Heel veel plezier morgen!!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 23:00:42 #121
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130367289
Risu ik duim!

Ah GM wel lief dat hij een verrassing heeft! Niet gaan bijten he ;).

DM sex met ijsklontjes :9 :+ .

ik86 Welkom! Spannend is het zeker. En de voorpret vind ik zelf erg leuk om hier te delen :).

Edit: o die foto's van een eisprong vind ik wel bijzonder, zeg!! Dat dat elke maand maar zo z'n gang gaat in je lichaam!
pi_130367387
Zo klinkt het wel heul kinky, fee-nix. _O-
Seks omdat het moet, geen zin in. Liever omdat het kan. *O*
pi_130370838
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:21 schreef -ik86- het volgende:
Na een tijdje meelezen heb ik besloten mij hier ook maar aan te melden om mee te posten.
In mei dit jaar ben ik gestopt met de pil. Sindsdien eigenlijk een nette cyclus van 30/31 dagen.
De reden dat ik mee wil gaan posten is omdat ik het heel spannend vind allemaal en het er met weinig mensen over kan/wil hebben.
datdus *O*

welkom :*
pi_130374649
Kom er gezellig bij ik86!
pi_130375076
Welkom ik86!
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')