quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:51 schreef Dottey het volgende:
Bedankt voor het welkom![]()
Ja, ik ben na die eerste keer weer redelijk op regel. Ik voel allemaal gerommel / vreemd gedoe in mijn buik en dat in combinatie met wat hitsiger zijnDus het zou zomaar kunnen zijn dat ik rond mijn vruchtbare periode zit...
Ik heb ook P-tracker gebruikt, nu waren wij al langer bezig en heb ik met terugwerkende kracht de app gevuld met de dagen dat ik ongesteld werd! Toen is de app voor mij gaan berekenen wat mijn 'gemiddelde' was, waardoor het voor mij gemakkelijker was mijn 'beste dagen' te timen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De app (P tracker) is wel lastig! Doordat ik heb ingevuld dat ik een aantal weken "over tijd" was, geeft hij nog steeds aan dat ik om de 8 weken ongesteld moet worden ipv elke maand. En kan ik tot nu toe maandelijks invullen dat het niet zo is. Wellicht trekt het nog wel bij op de app.
Zijn er andere mensen die een app bijhouden?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
oh nee! zonde!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh kak, waarschijnlijk ben ik precies ongesteld tijdens ons 1-jaar-getrouwd-weekendje-weg-met-jaccuzi.![]()
Ja, dat ben ik. En tot nu toe geen spotting dus erg spannend idd. Zondag testen als het uitblijft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef Fee-nix het volgende:
Ja Risu begint al spannend te worden! Had jij nou eerst steeds al spotting vanaf dag 8? Of haal ik je door de war met een ander?
Ah DM dat sucks echt als dat zo uitkomt.
Wow dat ziet er wel een beetje freaky uit eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kennen jullie dit? http://www.ovulatie-berekenen.com/fotos-van-de-eisprong/
Gets dat ziet er ranzig uit. Ik ben echt een watje als het om dit soort beelden gaatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kennen jullie dit? http://www.ovulatie-berekenen.com/fotos-van-de-eisprong/
datdusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:21 schreef -ik86- het volgende:
Na een tijdje meelezen heb ik besloten mij hier ook maar aan te melden om mee te posten.
In mei dit jaar ben ik gestopt met de pil. Sindsdien eigenlijk een nette cyclus van 30/31 dagen.
De reden dat ik mee wil gaan posten is omdat ik het heel spannend vind allemaal en het er met weinig mensen over kan/wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |