Ik twijfel of ik main card ga kijken. Moet vroeg op morgen.quote:
Maar Cees moet straks.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik main card ga kijken. Moet vroeg op morgen.
hmm raar, ik heb 'm nu gedownload en gekoppeld aan m'n ufc.tv account maar ik krijg dat commercial break scherm te zien met de boodschap dat er geen feed is. Straks nog maar even kijken tijdens het main event.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:34 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik heb die UFC app op m'n android en die werkt gewoon. Als je een smarttv hebt lijkt me dat dat gewoon werkt ja
main event is payquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:47 schreef jna het volgende:
[..]
hmm raar, ik heb 'm nu gedownload en gekoppeld aan m'n ufc.tv account maar ik krijg dat commercial break scherm te zien met de boodschap dat er geen feed is. Straks nog maar even kijken tijdens het main event.
Dat is met de iPad app ook, daar kan ik de prelims niet op zien maar de main card wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:47 schreef jna het volgende:
[..]
hmm raar, ik heb 'm nu gedownload en gekoppeld aan m'n ufc.tv account maar ik krijg dat commercial break scherm te zien met de boodschap dat er geen feed is. Straks nog maar even kijken tijdens het main event.
weet ik, maar ik heb er die 6 euro wel voor over als ik gewoon relax in goede kwaliteit op m'n tv kan kijkenquote:
Ah ok, dan zal dat met die tv app ook wel zo zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is met de iPad app ook, daar kan ik de prelims niet op zien maar de main card wel.
Laptop met HDMI op tv aansluiten does the trick for me.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:50 schreef jna het volgende:
[..]
weet ik, maar ik heb er die 6 euro wel voor over als ik gewoon relax in goede kwaliteit op m'n tv kan kijken
Koop je het event dan of kan je een dusdanig goede stream vinden dat het er op je tv nog een beetje goed uitziet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laptop met HDMI op tv aansluiten does the trick for me.
Waar wacht je op? Doe je ding.quote:
Ik koop de PPV. Heb een hekel aan brakke streams.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:54 schreef jna het volgende:
[..]
Koop je het event dan of kan je een dusdanig goede stream vinden dat het er op je tv nog een beetje goed uitziet?
ja precies, dat heb ik dus ook. Ik zit nu ook met m'n laptop aan m'n tv te kijken, maar als die app werkt heb ik m'n laptop dus ook niet meer nodig (hoewel dat eigenlijk ook geen moeite is om aan te sluiten). First world problems allemaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik koop de PPV. Heb een hekel aan brakke streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |