quote:
Iuri Alcantara.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:04 schreef THEFXR het volgende:
TIMETABLE UFC ON FOXSPORT 1
22.30 UUR FACEBOOKS/YOUTUBE
00.00 UUR PRELIMS
02.00 UUR MAIN CARD
quote:Ultimate Fighting Championship (UFC) lightweight Reza Madadi is headed to the big house following a guilty verdict in Sweden, in which the courts held him accountable for aggravated burglary in connection with a smash and grab job at a local handbag boutique.
Kimura.se has a summary of the proceedings:
Reza Madadi judged guilty and must sit 1.5 years for grand larceny, and pay fined along with the other offenders.
Reza Madadi shall be jointly and severally with the other offender pay compensation at Image Group AB with 678,110 plus interest on the amount in accordance with § 6 of Interest Act (1975:635) from 24 May 2013 until the date of payment.
Reza Madadi shall be jointly and severally with the other offender pay compensation to the Åland Mutual Insurance Company with 667,213 plus interest on the amount in accordance with § 6 of Interest Act (1975:635) from 24 May 2013 until the date of payment.
Het probleem is meer dat je op honderden vechters maar een paar rotte appels nodig hebt om op de onderbuik gevoelens van mensen in te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:48 schreef Disorder het volgende:
Dat deze sport, net als kickboksen, zo'n slechte naam heeft, ligt toch grotendeels aan de vechters zelf.
Klopt misschien. Maar ik zie voetballers niet gauw inbreken, vrouwen slaan, omgaan met criminelen, etc.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat je op honderden vechters maar een paar rotte appels nodig hebt om op de onderbuik gevoelens van mensen in te kunnen spelen.
Neen, 5.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:52 schreef Fyodor het volgende:
Voor de rest, Sonnen die Shogun 3 ronden op zijn rug legt?
quote:Mauricio Rua vs. Chael Sonnen
Tja, de enige fight waar ik over twijfel.. Rua is agressief en heeft goede stand-up. Zeker nu Roach hem onder zijn hoede heeft genomen. Zijn TDD is echter niet om naar huis te schrijven en daar is onze ome Chael nou net heer en meester in. Daarnaast zijn er nog tal van vraagtekens. Hoe is de rest van zijn training verlopen, het is een 5 round fight, is Chael er wel met zijn kop bij nu hij zoveel andere dingen dan fights aan zijn hoofd heeft.
Ik zie Rua graag winnen en nog 1x een gooi naar de title zien doen!
Alistair Overeem vs. Travis Browne
Overeen is dom geweest, heel dom. Bigfoot is écht niet that good. Hij gaat een 1st round KO scoren vannacht. JDS gaat wederom een pak slaag krijgen van Cain en een collision is onvermijdelijk!
Urijah Faber vs. Yuri Alcantara
Alcantara, gevaarlijk. Is hij echter gevaarlijk genoeg om echt een bedreiging voor Faber te zijn?
I dont think so, and neither does the rest of the world.
Matt Brown vs. Mike Pyle
Beide heren hebben een leuke streak weten neer te zetten, maar als je Pyle's tegenstanders vergelijkt met die van Matt Brown is er een heel groot verschil. Ik denk dat Brown het in zich heeft om ook deze fight te winnen, 6 op een rij ervan te maken en tegen een echte top 10 fighter te matten. Koscheck... Saffiedine?
Uriah Hall vs. John Howard
Hele zware test voor Hall. Howard had in 2008/2009 echt een prima run (o.a. in UFC).
Daarna kwam hij tegen de subtop en liet hij het hopeloos afweten. Ik geef Hall het voordeel van de twijfel, maar als hij het nu niet laat zien is hij echt overgeleverd aan de mercy van Silva e.a.
Joe Lauzon vs. Michael Johnson
Lauzon heeft véél te veel skills in huis en gaat Johnson pakken.
Als je al door uitschot als Reza gesubmit wordt, kun je het vergeten tegen JLAU
Als je het over een vreedzame sport wilt hebben dan moet je niet bij voetbal zijn. Teams die met elkaar op de vuist gaan, grens- en scheidsrechters die worden mishandeld. Rellen buiten de stadions, waar vervolgens de gehele maatschappij voor op moet draaien. Zowel bij de preventie als bij het opbreken ervan. Maar je krijgt nooit te horen dat er niet gevoetbald moet worden. Ookal is het totale geweld wat gekoppeld zit aan voetbal veel hoger.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:35 schreef Disorder het volgende:
[..]
Klopt misschien. Maar ik zie voetballers niet gauw inbreken, vrouwen slaan, omgaan met criminelen, etc.
Maar ook die kapsels en een overdaad aan (lelijke) tattoos dragen niet bij. Laten we eerlijk zijn. De gemiddelde Jan met de pet ziet tattoos, shirts met schedels, en vindt het tuig.
Welke rellen buiten het stadion? De laatste grote is alweer acht jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je het over een vreedzame sport wilt hebben dan moet je niet bij voetbal zijn. Teams die met elkaar op de vuist gaan, grens- en scheidsrechters die worden mishandeld. Rellen buiten de stadions, waar vervolgens de gehele maatschappij voor op moet draaien. Zowel bij de preventie als bij het opbreken ervan. Maar je krijgt nooit te horen dat er niet gevoetbald moet worden. Ookal is het totale geweld wat gekoppeld zit aan voetbal veel hoger.
Kijk eens naar post #5.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:31 schreef Beach het volgende:
[..]
de main?? de facebook prelims? de gewone?
Geniet ervan broeder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Burrito is trouwens klaar voor gebruik.
Dank, tot zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Geniet ervan broeder.
Ik ben gesloopt na vanochtend en ga even slapen zodat ik fris voor de main ben.
Nee, maar waarom kijk je het niet gewoon op Youtube?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Heeft iemand zo een goede code voor sopcast? Anders ga ik op BB.com vragen.
Omdat de normale card niet via YOutube te bekijken is?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, maar waarom kijk je het niet gewoon op Youtube?
O.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat de normale card niet via YOutube te bekijken is?
Dit. Het lijkt wel een komedie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Jeez, wat een lengte verschil
Lijkt wel Overeem vs Faber
hahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Jeez, wat een lengte verschil
Lijkt wel Overeem vs Faber
Dit.quote:
Zal wel Brandao zijn dankzij zijn TD's.quote:
Ik heb die UFC app op m'n android en die werkt gewoon. Als je een smarttv hebt lijkt me dat dat gewoon werkt jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:33 schreef jna het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die ufc app voor tv's? Werkt dat in Nederland?
quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, na Decibel meteen door voor de maincard
Moet je weer alles vertalen.quote:
Ik twijfel of ik main card ga kijken. Moet vroeg op morgen.quote:
Maar Cees moet straks.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik main card ga kijken. Moet vroeg op morgen.
hmm raar, ik heb 'm nu gedownload en gekoppeld aan m'n ufc.tv account maar ik krijg dat commercial break scherm te zien met de boodschap dat er geen feed is. Straks nog maar even kijken tijdens het main event.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:34 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik heb die UFC app op m'n android en die werkt gewoon. Als je een smarttv hebt lijkt me dat dat gewoon werkt ja
main event is payquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:47 schreef jna het volgende:
[..]
hmm raar, ik heb 'm nu gedownload en gekoppeld aan m'n ufc.tv account maar ik krijg dat commercial break scherm te zien met de boodschap dat er geen feed is. Straks nog maar even kijken tijdens het main event.
Dat is met de iPad app ook, daar kan ik de prelims niet op zien maar de main card wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:47 schreef jna het volgende:
[..]
hmm raar, ik heb 'm nu gedownload en gekoppeld aan m'n ufc.tv account maar ik krijg dat commercial break scherm te zien met de boodschap dat er geen feed is. Straks nog maar even kijken tijdens het main event.
weet ik, maar ik heb er die 6 euro wel voor over als ik gewoon relax in goede kwaliteit op m'n tv kan kijkenquote:
Ah ok, dan zal dat met die tv app ook wel zo zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is met de iPad app ook, daar kan ik de prelims niet op zien maar de main card wel.
Laptop met HDMI op tv aansluiten does the trick for me.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:50 schreef jna het volgende:
[..]
weet ik, maar ik heb er die 6 euro wel voor over als ik gewoon relax in goede kwaliteit op m'n tv kan kijken
Koop je het event dan of kan je een dusdanig goede stream vinden dat het er op je tv nog een beetje goed uitziet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laptop met HDMI op tv aansluiten does the trick for me.
Waar wacht je op? Doe je ding.quote:
Ik koop de PPV. Heb een hekel aan brakke streams.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:54 schreef jna het volgende:
[..]
Koop je het event dan of kan je een dusdanig goede stream vinden dat het er op je tv nog een beetje goed uitziet?
ja precies, dat heb ik dus ook. Ik zit nu ook met m'n laptop aan m'n tv te kijken, maar als die app werkt heb ik m'n laptop dus ook niet meer nodig (hoewel dat eigenlijk ook geen moeite is om aan te sluiten). First world problems allemaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik koop de PPV. Heb een hekel aan brakke streams.
Tja, een Ier in Boston verkoopt goed he.quote:
hij heeft wel een machida/cung stijlquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij wint maar het zou wel lachen zijn
Aldo geeft hem in zn kontje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat mij betreft gaat McGregor hierna voor een title fight tegen Jose Aldo
Laat hem eerst eens een top 10-tegenstander verslaan, zou nu wel erg snel zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat mij betreft gaat McGregor hierna voor een title fight tegen Jose Aldo
All prelims partijen zijn al voorbijquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Kut kut prelims link kwijt.anybody?
Lol shit. okay..nevermind. Heb ze allemaal gemist.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
All prelims partijen zijn al voorbij
De laatste keer dat ik dat deed vielen me ogen dicht, moest ik mezelf dwingen om wakker te blijven en was het uiteindelijk 7.00 sochtends toen ik naar bed gingquote:
toen was het pas om 4 uur nu 2 uur vroegerquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed vielen me ogen dicht, moest ik mezelf dwingen om wakker te blijven en was het uiteindelijk 7.00 sochtends toen ik naar bed ging
UFC.tv heeft de beste beeldkwaliteit maar gratis kijken kan altijd wel ergens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan toch ook gratis kijken?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Kut kut kut Die sopcast url die ik heb gekregen is offline.
Klopt, maar voor die 7 euro. Die gasten slaan elkaar voor mijn entertainment de hersens in, daar mag best wat tegenover staan. Daarbij is de kwaliteit van die streams altijd ziek goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan toch ook gratis kijken?
betaal dan ook gewoon die paar euroquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Kut kut kut Die sopcast url die ik heb gekregen is offline.
denk 0-1 man golazo pellequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
denk sws winst man, jij dan?
ga je ook ufc checken
Zag net wat highlights, zaten mooie gevechten tussenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, ik zit al sinds half 11 te kijken
Zeker, op één gevecht na alleen maar vuurwerkquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Zag net wat highlights, zaten mooie gevechten tussen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
Hall overrated schoennepoetsers, opbokken ermee
They making chocolatesauwz.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
Black on black crime, doesn't get anybetter than this
das een oud topic, ze hebben nu topics per gevechtquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Sherdog topic zit ondertussen op pagina 330, gaat hard daar...
http://forums.sherdog.com(...)535693/index330.html
Hahah 3 minuten UFC 3 minuten commercials.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
Gratis tv zeker.. meteen dikke reclame tussen door
twitter:danawhite twitterde op zondag 18-08-2013 om 03:03:56HORRIBLE!!!!!!! The high 5 fight of the night WTF reageer retweet
De nostalgie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik het weekend overleef dan zien jullie me maandag weer.. LATERRRRRRRRRRRR
THE REEM missen, loserquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
ik ga nog ff bij een maat afteren i kdownload die ppv morgen wel
Tot ziens meid!quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik het weekend overleef dan zien jullie me maandag weer.. LATERRRRRRRRRRRR
Kwam er vandaag pas achter dat jouw username gewoon Haywire is in het nl.quote:
Zo, dat doe je snelquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Kwam er vandaag pas achter dat jouw username gewoon Haywire is in het nl.
lees maar terug op de dm, jongequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Had je mij niet even kunnen overtuigen gisteren?
hahahahahahaquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"ik heb brown maar gepicked"
Nou nou, daarmee overtuig je mensen
Inderdaad, je staat gedeeld op kop nuquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:28 schreef THEFXR het volgende:
ik zie nu ook dat ik howard had gepickt, dus tegen Hall, lol
Ik ga ook behoorlijk slecht.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:35 schreef n00cL30n het volgende:
Djesus, zover alleen maar OSP en mcGregor goed gepickt...
Raak nu bijna bang voor Overeems pot!
Dit vraag ik me dus ook af en dat gaat meestal zo met Overeem..1e ronde full beast mode..quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Hmmm...
Gaat goed voor Overeem, maar heeft hij zichzelf niet uitgeput?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |