Je komt er maar op 1 manier achter. Al kan je extra batterijen kopen uit sjiena voor 5 euro.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hoi allen, weet iemand of je de batterij van de Hero 4 ook met een snelle wallcharger van een telefoon op mag laden. Dat gaat namelijk lekker snel maar ik wil natuurlijk niet de camera opblazen.
Vaak is overdreven om te zeggen, maar als ik een groter project heb waar ik de GoPro moet colormatchen met andere cameras wel, alle andere gevallen eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
Andere vraag, filmen jullie veel met de Protune-instelling of niet?
Ik vraag me af, als je er nou één op zijn kop neerzet op een andere, kan je het dan niet vertragen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Enige nadeel is dat je alleen 1 uur/30 min/15 min/7,5 min kan maken.
Dan staat ie stil, of je heft in elk geval de beweging van eentje op die andersom zit 😜quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:25 schreef very het volgende:
[..]
Ik vraag me af, als je er nou één op zijn kop neerzet op een andere, kan je het dan niet vertragen?
Ohjaquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dan staat ie stil, of je heft in elk geval de beweging van eentje op die andersom zit 😜
Hij gaat juist sneller met twee kookwekkers.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:22 schreef -Menn0- het volgende:
Ik voel me even heel dom... Waarom gaat hij langzamer met 2 kookwekkers?
Vraag me af of je dat ding normaal open krijgt zonder hem te slopenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Veer eruit halen en inkorten, gaat ie langzamer.
Daar kom je maar op één manier achter.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:34 schreef very het volgende:
[..]
Vraag me af of je dat ding normaal open krijgt zonder hem te slopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |