abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130158959
Zwangerschap & geboorte

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman (papa)
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81
30 januari: NoBoNo (heit)
Eind januari: Linda2205 (tweeling)

03 februari: DJMomo
07 februari: WupWup
09 februari: RunForrestRun
***16 februari: Burdie & webspider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel

05 maart: klaprooss
15 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Theeleuter
18 maart: Dot
20 maart: Aisly

01 april: Butterflower
05 april: Babbel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Hilzillah op 18-08-2013 10:16:08 ]
pi_130158967
Tell me tell me tell me!! Veranderingen? Nieuwigjes?
pi_130159032
Nog geen verse baby's?

Ik doe mee met de weddenschap en zet in op Hillie en Cwen morgen en Hilz een of twee dagen later. Wat krijgen we als we winnen?

[ Bericht 1% gewijzigd door RunForrestRun op 17-08-2013 10:09:55 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130159052
Ik heb besloten ook weer eens mee te gaan posten. In het begin heel enthousiast geweest maar door de ontzettende vermoeidheid is het er niet meer van gekomen. Aangezien ik mijn energie weer terug heb, ben ik er weer :)

Mijn datum is trouwens aangepast naar 25 januari. Grappig om te zien hoeveel mensen er al na me staan!

Ik lees dat het voor een aantal dames spannend is ivm de verstreken 40 weken. En voor Nikki helemaal, ik zou ook inderdaad even bellen. Beter een keer teveel, dan te weinig.
Zwanger!
pi_130159200
Aangepast Lelie :)

Eeuwige roem denk ik RFR :D
pi_130159330
Daar doe ik het voor!
It will set you free
pi_130159375
Oh Jipster, ik wilde nog even zeggen dat ik blij ben dat ze je eindelijk serieus hebben genomen! Hopelijk zijn je suikers te regelen met een dieet.

Wisseldagje hier! 26 weken *O*
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:24:39 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130159529
Oh, meedingen naar de eeuwige roem. Vooruit dan maar.

Ik denk dat Hilz en hillie pas eind volgende week een keer bevallen of nog later. Wizzy begin volgende week, uiterlijk woensdag. Cwen doet nog even alsof er niets aan de hand is, is dan ineens net iets te lang stil, en zodra het begint op te vallen ("Waar is Cwen eigenlijk?" "Heeft iemand Cwen nog gezien sinds vanmorgen?") komt ze zich met haar meisje melden. Daarvoor sluit ik vandaag of morgen overigens niet uit ;).
KuikenGuppy
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:25:39 #9
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130159546
Jipster *O* 32 weken, en fijn om nu wel serieus genomen te worden.
Welkom Rijstebuiltje

Nikki toch weel bloedverlies :*

Mawaba 26 weken *O*

Hier 34 weken O+ Veel harde buiken hier weer. Stomme hormonen die je druk laten maken over opmerkingen van mensen die helemaal niet belangrijk zijn :').
pi_130159699
Mabawa 26 weken! *O*

Het bloedverlies hier lijkt niet erger te worden dan de hoeveelheid die ik vanmorgen ontdekte. En dat van vanmorgen kan gerust van de hele nacht zijn natuurlijk, want in liggende positie doet de zwaartekracht niet echt zijn werk natuurlijk. Van mijn man moet ik het zh bellen, want hij heeft geen zin in een stressed nikki het hele weekend, maar ik voel me eigenlijk een beetje bezwaard omdat het vast net als vorige week niets is. :@
pi_130159936
Nikki, ik zou gewoon direct bellen, dan bel je maar weer voor niks. Het hele weekend stress is ook niet bevorderlijk voor jou of voor de baby's.
It will set you free
pi_130159955
Goedemorgen en meld! Geen baby, zelfde teleurstelling bij het wakker worden... Weer niks :).

Nikki, gewoon bellen! Zorgen zijn er om weggenomen te worden :).

Hilz, gewoon gaan. Ik heb ook nog elke dag een uitje, want anders word je toch helemaal knetter van het wachten?

Ben benieuwd hoe de volgorde uiteindelijk gaat zijn... Gister zowaar 2x een uur regelmatige, lang aanhoudende harde buiken incl trekkend gevoel down under, maar that's it. Het goede nieuws is dat er in elk geval iets gebeurt, soms :D.

Bubs, *adem in, adem uit*. Fijn dat het iets beter gaat met je man, houdt dat nog steeds aan?

Rijstebuiltje, welkom! *O*

Jip, wat goed dat ze je serieus nemen! Niet leuk, maar wel nodig en dan moet het maar :).
Home is where the O+ is...
pi_130160112
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Zoiets ja!

Om nog ff in te haken op die hamburgers: gehakt kotst ook 6 uur later ruk. Au. Geen lasagne meer voor mij voorlopig :{w
Lasagna (vegetarisch, met spinazie) was bij mij ook een trigger. Ik had m zelf gemaakt en hij was ook wel erg vol en vet, maar iedere keer als ik alleen maar dacht aan de restjes in de vriezer moest ik al kokken. :{

Wat onzeker zo, Nikki! Maar die twee stuiterballies deden het goed toch, laatst? Wie weet maken ze hun huis nog even schoon (net zoals ik zou moeten doen..) :) Maar ik zou toch even bellen, als dat je man geruster maakt ;) :*
pi_130160248
Stom is dat he? Ik heb al sinds de zwangerschap dat ik geen grote hoeveelheden vlees kan eten. Kan echt beroerd worden van het idee van chili con carne met teveel gehakt bijv. En boodschappen opruimen is sowieso een crime... dan moet ik lang met mn neus in de koelkast :r

Nikki, weer bloedverlies? Ik ben toen een keer 's avonds laat naar het ziekenhuis gegaan en die zeiden ook, mocht het misgaan kunnen we het niet voorkomen, maar het is verstandig dat je er even naar laat kijken. Desnoods even bellen en uitleggen hoe de situatie vorige week was. Dan kunnen zij zelf beoordelen of je wel of niet dient te komen
Lotte!
Noah!
pi_130160266
Een meld van Cwen MET enige activiteit Soms dan . :D

Ene oor in andere uit hè bubs :*

Die vega lasagna, wat moet ik me daar bij voorstellen? :@ niet om misselijk te maken.. Maar wat gaat erin ipv gehakt?

Ik hoop dat ik de overkant van de plomp haal met de braderie vanmiddag... Daar staan alle vreettentjes O+ :@

Oh, en hulde voor diegene die buikbanden droeg als rokje! had ik eerder moeten weten! Ik zie er zowaar leuk uit vandaag. *O* geen voddenbaal. Wel (zwarte) legging met slippers though...
pi_130160350
Ah Hilz, ik woon nu al weken in dezelfde positiespijkerbroek omdat die als enige nog lekker zit :D. Beetje voddenbaal is er hier ook wel ingeslopen :D.
Home is where the O+ is...
pi_130160453
Heb ik al mijn moed bijeengeraapt om te bellen, nemen ze niet op. -O-
pi_130160583
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:12 schreef Hilzillah het volgende:
Een meld van Cwen MET enige activiteit Soms dan . :D

Ene oor in andere uit hè bubs :*

Die vega lasagna, wat moet ik me daar bij voorstellen? :@ niet om misselijk te maken.. Maar wat gaat erin ipv gehakt?

Ik hoop dat ik de overkant van de plomp haal met de braderie vanmiddag... Daar staan alle vreettentjes O+ :@

Oh, en hulde voor diegene die buikbanden droeg als rokje! had ik eerder moeten weten! Ik zie er zowaar leuk uit vandaag. *O* geen voddenbaal. Wel (zwarte) legging met slippers though...
Ja! Het rokje was ik! :D

In mijn vega-lasagna zit spinazie, noten en mozzarella. (en bechamel, room, knoflook, ui, lasagnabladeren) >:O
pi_130160640
Bubs 34 weken!

Haha Hilz ik ga op een braderie meestal ook alle eettentjes af. Jummie! Poffertjes, broodje beenham, oliebollen en appelbeignets :9~ :9~ Heel misschien ga ik met moeders ook die kant op. Den Briel toch?

Cwen, wie weet is dit het begin. :)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:40:36 #20
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_130160773
Oh, ik ga dit topic weer scherp in de gaten houden, want het klinkt alsof er bij Cwen al een beetje iets gaande is :D

Ik herken de regelmatig langaanhoudende harde buiken iig en als die ook nog iets gevoeliger of wat pijnlijker gaan worden, ga ik druk F5'en ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_130160793
Positie broeken zijn eigenlijk wel klaar. Te strak helaas. dus nu de jurkjes en leggings maar :D

Ik als vleesmonster zou dat ook lusten limone! klinkt heeerlijk!

edit: Hellevoetsluis Mabawa, in de vesting.
pi_130160840
Nou wil ik ook oliebollen.. ;(

Hier is het nog erg rustig in m'n buik.. Alleen nog maar een kleine beweging gevoeld vandaag.. Hmmz niet leuk.. Zo even boodschappen doen en kijken of ze dan wat wil bewegen, voor ik echt onzeker ga worden..
pi_130160925
Ah mn moeder had het inderdaad over die kant, in de vesting waarna ik er automatisch vanuit ging dat ze Brielle bedoelde. Ik moet nu oliebollen enzo maar moet ook nog zoveel hier doen!
pi_130160991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:48 schreef Mabawa. het volgende:
Ah mn moeder had het inderdaad over die kant, in de vesting waarna ik er automatisch vanuit ging dat ze Brielle bedoelde. Ik moet nu oliebollen enzo maar moet ook nog zoveel hier doen!
Morgen is ook vestingdagen met braderie spul! En anders morgen de zoveel te doen dingen doen! :)

Hopen dat jouw bewegen kleintje een beetje actief maakt hillie! :*
pi_130161751
Ik krijg er helemaal trek van, al die eettentjes, jam!

Maar ik ben aan het (thuis)werken, dus ik hou het bij m'n bammetjes...

De MvM-mevrouw is net weg, weer een goeie streep op de test en een wikkeldeken rijker. Wat zijn die zacht (ja, dat is al 100 keer gezegd, maar het is echt zo zacht dat je het wel moet noemen...)! En ze waren er vroeg bij met het bezoekje, ik ben nog niet eens 5 weken, er kan nog vanalles gebeuren tussen nu en 6 weken. Nou ja, het kan maar geregeld zijn.
Hoe doen de andere MvM-deelnemers dat met die kratten? Ik woon aan een doorgaande weg en m'n moeder fietst 8 x per dag langs (nou ja, das misschien een beetje overdreven, maar wel vaaaak). Het lijkt me zo lullig als ze er achter komt dat ik zwanger ben omdat die kratten voor het huis staan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')