Oooooh ja die had ik toen ook gezien, en bij zitten kwijlen...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef Shandaly het volgende:
Ja, ik ben ook steeds blijer met die doek... (van Marjolijntje gekocht)
Ja, 2 congressen in het buitenland. Had eigenlijk wel meegewild, maar vliegen met baby wil ik niet, en E is niet zo dol op de auto dus dat was ook geen optie....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:26 schreef Olf het volgende:
Eerste nachtjes dat vriend weg is ja, al is hij wel al een keer tot laat uit geweest waarna hij 's ochtends niets waard was
Vind het ook niet heel spannend want ben natuurlijk vaak genoeg met haar alleen maar wel beetje gek. Gelukkig ligt ze lekker bij me op de kamer! Jouw vriend dus veel weg komende tijd? Business or pleasure?
Het altijd alleen doen zou ik echt heftig vinden, bij ons ligt de verdeling wel echt 50/50 en daar ben ik heel blij mee!maar misschien als je het vanaf het begin doet, makkelijker. Of in ieder geval, gewoner.
Oeee 2 kinderen in je eentje is weer andere koek dan 1. Zie je er tegenop?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:40 schreef Tally het volgende:
Mijn man vertrekt volgende week vrijdag voor een motorweek weg met zn broertje.
Ik ben dan alleen met beide kinderen. Ben benieuwd hoe me dat af gaat.
Ik heb een logeeradres achter de hand om even te kunnen ontstressen als het echt niet meer gaat dus in die zin zie ik er niet tegen op.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:42 schreef Olf het volgende:
[..]
Oeee 2 kinderen in je eentje is weer andere koek dan 1. Zie je er tegenop?
Oeh chili maken op de vroege morgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:10 schreef L-E het volgende:
En ga zo maar vast de chili voor vanavond maken.
Spannend Fieder, ver rijden. Hier was dat de eerste twee maanden geen probleem, hij sliep toch wel. Sinds hij een maand of drie is vind hij er niets meer aan en is het 2,5 uur protesteren in de auto. Ik hoop dat het jullie beter vergaat.
Yay!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:56 schreef Loj het volgende:
Verder niet zoveel te melden hier. Behalve dan dat Ow eindelijk z'n kraamcadeau van Cwen past. Oscar Sesamstraat sokken uit de VS in de kleinste maat
(Ik heb een Sesamstraat kamer dus)
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:05 schreef Kyara het volgende:
M past nu ook bijna in zijn kraamcadeau. Pyjama in maat 92/98....
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:05 schreef Kyara het volgende:
M past nu ook bijna in zijn kraamcadeau. Pyjama in maat 92/98....
Is de jouwe al 1 ?quote:
Ik zit juist ontzettend te klooien met een draagzak en knoop juist blindelings met de draagdoek (nou ja, dat is overdreven).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:35 schreef L-E het volgende:
SuikerNiemand zal door hebben dat ik foto's van jouw baby plaats, niemand!
Jullie maken me nieuwsgierig naar die manduca, al die mooie verhalen! Ik ben met de draagdoek nog wat onzeker qua knopen, maar vind draagdoeken wel stukken mooier dan de draagzakken. L. piept ook erg tijdens het knopen, ik moet daar snel eens wat handiger in worden.
Loj: L. heeft heerlijk geslapen in zijn eigen bed (lees: ons bed)Dat boek met 365 recepten heb ik ook, als het dezelfde is is hij idd erg leuk!
Kauwen jullie babies ook zo? Op niets? L. ziet er de hele dag uit alsof hij verveeld op kauwgum zit te kauwen, hoort dit bij het krijgen van tandjes? De bijtring vindtie wel lollig, maar ik heb niet het idee dat het een heilzame werking heeft ofzo.
We krijgen die vraag vaak, maar weet het antwoord niet echt. Wij denken van niet. Maar het is moeilijk in te schatten omdat mijn zus hem vanaf dag 1 best vaak ziet. Hij is wel helemaal vertrouwd met haar maar dat kan ook komen omdat ze elkaar zo vaak zien. We hebben nog 2 zusjes en daar is hij eigenlijk hetzelfde mee. Ik denk dat wanneer hij ouder wordt, het makkelijker is om te zien of die verwarring er is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:29 schreef pessie het volgende:
[..]
Speed, raakt Silvijn ook in de war als hij jou en tante flappe naast elkaar ziet?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:58 schreef Suikertante het volgende:
Spees ik vind dat echt cool zeg, volgens mij zou Flappe daar niet mee zitten, nog een Silvijn. Ik zie Silvijn en Dylano al op de kinderboerderij huppelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |