abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130149761
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130149770
Verrek, dat ging snel ineens
pi_130149800
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef Shandaly het volgende:
Ja, ik ben ook steeds blijer met die doek... (van Marjolijntje gekocht :) )

Oooooh ja die had ik toen ook gezien, en bij zitten kwijlen... :D als ik er niet al een had gehad, was ie denk ik van mij geweest :9
pi_130150690
Eerste nachtjes dat vriend weg is ja, al is hij wel al een keer tot laat uit geweest waarna hij 's ochtends niets waard was ;)

Vind het ook niet heel spannend want ben natuurlijk vaak genoeg met haar alleen maar wel beetje gek. Gelukkig ligt ze lekker bij me op de kamer! Jouw vriend dus veel weg komende tijd? Business or pleasure?

Het altijd alleen doen zou ik echt heftig vinden, bij ons ligt de verdeling wel echt 50/50 en daar ben ik heel blij mee! *; maar misschien als je het vanaf het begin doet, makkelijker. Of in ieder geval, gewoner.
pi_130150879
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:26 schreef Olf het volgende:
Eerste nachtjes dat vriend weg is ja, al is hij wel al een keer tot laat uit geweest waarna hij 's ochtends niets waard was ;)

Vind het ook niet heel spannend want ben natuurlijk vaak genoeg met haar alleen maar wel beetje gek. Gelukkig ligt ze lekker bij me op de kamer! Jouw vriend dus veel weg komende tijd? Business or pleasure?

Het altijd alleen doen zou ik echt heftig vinden, bij ons ligt de verdeling wel echt 50/50 en daar ben ik heel blij mee! *; maar misschien als je het vanaf het begin doet, makkelijker. Of in ieder geval, gewoner.
Ja, 2 congressen in het buitenland. Had eigenlijk wel meegewild, maar vliegen met baby wil ik niet, en E is niet zo dol op de auto dus dat was ook geen optie....

En ik heb ook wel een soort van zin in de komende weken! Eens zien hoe het me vergaat, zonder vriendje dat aan alles denkt. En eens meemaken hoe mijn moeder het ook allemaal heeft gedaan :Y
pi_130151388
Mijn man vertrekt volgende week vrijdag voor een motorweek weg met zn broertje.
Ik ben dan alleen met beide kinderen. Ben benieuwd hoe me dat af gaat.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130151455
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:40 schreef Tally het volgende:
Mijn man vertrekt volgende week vrijdag voor een motorweek weg met zn broertje.
Ik ben dan alleen met beide kinderen. Ben benieuwd hoe me dat af gaat.
Oeee 2 kinderen in je eentje is weer andere koek dan 1. Zie je er tegenop?
pi_130151597
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:42 schreef Olf het volgende:

[..]

Oeee 2 kinderen in je eentje is weer andere koek dan 1. Zie je er tegenop?
Ik heb een logeeradres achter de hand om even te kunnen ontstressen als het echt niet meer gaat dus in die zin zie ik er niet tegen op.

Op het moment leef ik ook tijdelijk gescheiden van mijn man (en soms oudste dochtertje) en mijn god wat mis ik ze en dan is het nu pas de tweede dag. In die zin zie ik er wel tegenop.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130157465
Dank voor de lieve woorden O+

Alleenstaand zijn heb ik nooit als zwaar ervaren, het is echt maar net wat je gewend bent. Als ik nu een nachtje zonder manlief ben, ben ik blij als hij er weer is. Dan voelt het veel zwaarder dan toen ik er alleen voor stond en me daar op had ingesteld :)

(half vier en pas de eerste nachtvoeding!)
pi_130157739
Goedemorgen allen!
Zijn we alweer wakker?
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 05:41:18 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130157813
5:40 en de eerste nachtvoeding en dan ook nog een klein beetje ook op ons verzoek, omdat de tweede voeding anders zo laat wordt en we nog weg moeten vandaag. Ons slaapkopje O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130157824
Man is nu ook fles aan het geven, maar ben inmiddels zo gewend aan 6 uur slaap dat ik ook klaarwakker ben :') dus maar even bijlezen! Niet heel effectief alleen want ben alles alweer kwijt. Misschien toch nog even mijn ogen dicht doen :@
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 06:08:22 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130157856
Nachtvoeding hier :W zometeen ga ik echt wel weer terug naar bed! :9

LE, dat zegt mijn moeder ook altijd :Y Moeder worden was een heel bewuste keuze, dus ze was er op ingesteld. Heel anders dan wanneer je relatie strandt en je ineens alleen bent met baby én verdriet.
pi_130157934
De mijne kon ik er om 5.30 nog van overtuigen dat het nacht was, om 6.30 niet meer. :O
pi_130157939
Meneer vond 5.30 wel tijd om wakker te worden. Hij heeft een uur in bed liggen kletsen. Ik heb niet meer geslapen maar wel gelegen. :6

Wij moeten vandaag naar de schoonfam op verjaardagsvisite, best een end rijden. Ben zo benieuwd hoe het zal gaan... vooral het slapen.

En nog even voor XM *O*
pi_130157965
Na de voeding van 6:30 kon ik niet meer slapen. Dus ik heb gedouched, zit nu te eten, en ga zo maar vast de chili voor vanavond maken.

Spannend Fieder, ver rijden. Hier was dat de eerste twee maanden geen probleem, hij sliep toch wel. Sinds hij een maand of drie is vind hij er niets meer aan en is het 2,5 uur protesteren in de auto. Ik hoop dat het jullie beter vergaat.
pi_130157970
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 07:10 schreef L-E het volgende:
En ga zo maar vast de chili voor vanavond maken.

Spannend Fieder, ver rijden. Hier was dat de eerste twee maanden geen probleem, hij sliep toch wel. Sinds hij een maand of drie is vind hij er niets meer aan en is het 2,5 uur protesteren in de auto. Ik hoop dat het jullie beter vergaat.
Oeh chili maken op de vroege morgen :D dapper

We zijn wel vaker geweest en toen sliep hij idd. Vorige keer heeft hij vlak voor we er waren de hele boel ondergepoept :') daarna een halfuur gehuild in de auto, pff dan zit je niet lekker... (wel even verschoond hoor). Ben benieuwd wat we deze keer beleven.
pi_130158243
Luc vindt het gelukkig prima in de auto!
Maar veel langer dan 2 uur achter elkaar hebben we ook nog niet gereden..
Meestal slaapt hij het hele stuk.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130158272
Chili maken als iedereen slaapt zorgt ervoor dat ik vanavond niet hoef te koken, en dus mijn tijd kan besteden aan mijn jongetjes O+
pi_130158345
Chili met dit weer ;(

Wij eten vanavond tapas om ons tweejarig jubileum te vieren O+

We moeten trouwens andere spenen kopen dan difrax -O- Mevrouw heeft blijkbaar een nogal grote giechel, dus als zij gaapt of schreeuwt met speen in valt dat ding half naar binnen. Vervolgens doet ze haar mond dicht en is het gillen van de pijn ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_130158352
Zit mijn chili niet te dissen gast :{w
pi_130158431
Chili O+

Hoi, wij zijn een weekendje weg :W dus ik post hier even net zo weinig als jullie van me gewend zijn. :P
pi_130158568
Mango geniet van je weekendje!

L-E: spuugbelletjes en etteren in de auto, heb jij mijn baby? :o Zoja dan kan ik je wel een foto sturen om te posten :+

Belle ik moest per ongeluk lachen om je droom, maar dat kwam vooral omdat het zo'n onverwachte wending was in een bellepost! Wat lijkt ze trouwens op C, ik blijf het echt bizar vinden. Niet letterlijk maar de uitstraling van haar gezicht ofzo.

Alleen zijn met baby, ja ik zou er wel tegenop zien, maar als ik het van tevoren zou weten zou ik me er ook heel erg op verheugen O+ ik zou dan wel andere dingen gaan doen dan normaal denk ik, meer naar buiten enzo.

Had ik al gezegd dat F's hoofd nu boven de manduca uitkomt en hij mee kan kijken buiten? Da's leuk zeg! Hij was wel erg onder de indruk van de Bijenkorf. In de spiegels daar is zoveel te zien dat die hij die knappe baby in de manduca over het hoofd ziet O+

De auto doet het weer *O* dus vandaag naar de moestuin. Ga ik ook eindelijk eens proberen hoe de manduca op je rug zit. Hopelijk wordt het een beter geslaagd uitstapje dan Kyara's wandeling. Ben jij intussen snel weg als je gaat wandelen of blijft het een onderneming tot je buiten staat?

Spees ik vind dat echt cool zeg, volgens mij zou Flappe daar niet mee zitten, nog een Silvijn. Ik zie Silvijn en Dylano al op de kinderboerderij huppelen O+

Er was geloof ik nog meer waar ik om moest lachen of me in kon vinden of juist niet, maar wat weet ik niet meer.

Ga ik nu Kyara's foto's checken in het bv topic. :)
pi_130158703
Mango fijn weekend :W
Spirit je hebt ook rubberen spenen, ik vind ze wel heel lelijk maar ze doen iig geen pijn.
http://www.heveababy.nl/nl/pagina/persbericht-hippe-speen-uit-denemarken

L heeft Avent spenen. Sinds hij tandjes heeft vindt hij het lekker om zowel de speen als de onderkant van het plastic in zn mond te hebben. Dan zuigt hij op de speen en bijt hij op de rand :P
pi_130158759
M heeft gewoon Hema spenen, die zijn heul groot ^O^
pi_130158884
Mango veel plezier!
Wanneer komt komen eigenlijk terug?

Hier was het 05.30, 06.30 en 07.00. M hebben we tegen 9 uur maar wakker gemaakt en de meisjes slapen nu ook nog steeds...
pi_130159092
Goedemorgen!

Wow, dapper, stoer en leuk, alle mama's die tijdelijk even samen met z'n tweetjes met hun babytje (gaan) zijn! En sommige zelfs met 2 kindjes :o Ik ben nu heel erg gewend dat Christophe en ik het samen doen, maar het lijkt me ook best wel leuk om eens een dagje (of 2?) met Nin alleen te zijn. Volgens mij zou ik dat wel een soort van rustgevend kunnen vinden. Maar echt een hele week, dat lijkt me best wel lang! Ook wat Tally zegt, ik zou m'n lief ook zoveel missen dan!

Suiker, lekker dat de auto het weer doet! En ben benieuwd hoe F. het op je rug gaat vinden O+

Fieder, ook veel succes in de auto en veel plezier op de familieaangelegenheden!

Hier hadden we een nachtvoeding rond half 5 en toen werd ik wakker van d'r om 9 uur. Mijn lief vertelde dat ze rond half 7 ook even wakker was geweest maar weer was verder geslapen. :z
pi_130159118
Belle, ben je overdag dan nooit een dag alleen met Nin?

Hele week lijkt me best wel heftig.... :X

Hoewel het me (met de ervaring die ik nu heb met 3) met 1 nog wel te doen lijkt.
pi_130159296
Kyara, tot nu toe maar een paar keer! Mijn lief is eigenlijk altijd tegelijk met ons thuis of we gaan met z'n drieën weg. Hij was eens een hele dag + halve nacht weg toen Nin een week of 2 oud was. Maar toen sliepen Nin en ik allebei nog veel, tussen de voedingen door en is m'n moeder tussendoor nog langs geweest.
pi_130159309
Ik ben zelf 5 dagen alleen met Luc geweest. Is me echt heel erg mee gevallen.
Maar wel (nog) meer respect gekregen voor ouders die het altijd alleen moeten doen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130159372
Alleenstaand ouderschap heeft ook veel voordelen. Zo hoef je niets te overleggen, geen ruzies over de opvoeding, geen onduidelijkheid over wie er snachts uitgaat en de bijbehorende frustraties, en ik vond het stiekem best heel lekker om mijn kindje helemaal voor mezelf te hebben :@
pi_130159736
Goedemorgen. Alleen thuis heb ik een paar keer gehad (8> moet soms voor werk overnachten. Gaat prima maar we hebben een heel goed ochtendritueel waarbij we samen mini verzorgen. Elke keer dat ik dat alleen moet doen ben ik ondanks vroeger opstaan te laat op werk. :') Maar goed is gelukkig niet vaak.

Oh en beetje mosterd maar ik gebruik de manduca ook steeds meer. Nu mini om zich heen kan kijken erin vindt ie het helemaal prima en idd handig met boodschappen of iets waar ik hem even moet sjouwen. Op m'n rug nog niet vaak gedaan, toch maar weer eens proberen.
pi_130159757
's ochtends en de rest van de dag doe ik het sowieso alleen. Ik heb mijn man vooral 's avonds wel nodig, Nou is ie soms ook wel eens een avondje weg en dat vind ik dan wel heel pittig. Avondritueel met 3 kinderen, late voeding van de meisjes (en dus zelf ook niet op tijd naar bed kunnen), gespook van dreumes.
pi_130159771
Mn baby slaapt al 1,5 uur! Ik verveel me!
pi_130159814
Kyara drie lijkt me onmogelijk in mijn eentje.

Olf lekker relaxen op zaterdagochtend, heerlijk. :)
pi_130160022
En ik heb nog ff teruggelezen :)
Ff kijken of ik alles nog weet!

LE welkom thuis... In het eigen bedje wel weer goed geslapen?

Als ik het zo lees kan ik juichen om de meeste nachten.

Respect voor Kyara om met drie kids op stap te gaan, jammer dat het niet helemaal top ging.

Fijn dat het wat beter gaat met Noor!

Mango veel plezier!

Hoe is t met de andere zieke kindjes?

En dragen is top!!

Ik gebruik hier thuis trouwens de Avent blender en stomer. Ben er echt heel blij mee! Ik heb ook een boekje met 365 recepten voor baby's/peuters en kleuters bij. Die is ook top :)

Alleenstaande moeder zijn lijkt me heftig, maar ik zou het zo doen! Het is zo dankbaar! Ik moet het vandaag ook alleen doen. ML is met vrienden op stap. Gaat vast goedkomen, maar hoop wel dat Ow vanavond gewoon gaat slapen :)

Verder niet zoveel te melden hier. Behalve dan dat Ow eindelijk z'n kraamcadeau van Cwen past. Oscar Sesamstraat sokken uit de VS in de kleinste maat ;)
(Ik heb een Sesamstraat kamer dus O+ )

En excuses voor wie ik ben vergeten :)
pi_130160085
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:56 schreef Loj het volgende:
Verder niet zoveel te melden hier. Behalve dan dat Ow eindelijk z'n kraamcadeau van Cwen past. Oscar Sesamstraat sokken uit de VS in de kleinste maat ;)
(Ik heb een Sesamstraat kamer dus O+ )
Yay! *O*
Ik vraag me echt af wat ze baby's daar de eerste maanden aan hun voeten doen... Of ze worden allemaal mega geboren ;). In de VS is natuurljk alles bigger, better and faster ;).
Home is where the O+ is...
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:46:42 #38
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130160894
Suiker wat leuk dat ie meer kan zien zeg O+ en dat de auto gemaakt is! :D

Hier heb ik ineens een heel ander kind door die zalf zeg, jeetje... :o Hartstikke vrolijk en alles, niet meer willen krabben.. nog wel krokodillentranen als iets niet snel genoeg gaat naar dr zin maar dat was daarvoor ook al zo haha :')
Echt heel fijn. O+
Oh, en ik blijk ijzertekort te hebben (nouja, lang verhaal, maar iets wat met je ijzer te maken heeft is iig te laag) en ik moet dus aan de staalpillen. Maar natuurlijk heeft 't ziekenhuis het niet op tijd doorgefaxt naar de apo bij mij :') Dus ik bel maandag nog wel weer. Gelukkig heeft een vriendin van mij ze nog liggen dus ik ga ze zo ff ophalen haha _O- *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_130161224
M past nu ook bijna in zijn kraamcadeau. Pyjama in maat 92/98....
pi_130161842
Suiker :D Niemand zal door hebben dat ik foto's van jouw baby plaats, niemand!

Jullie maken me nieuwsgierig naar die manduca, al die mooie verhalen! Ik ben met de draagdoek nog wat onzeker qua knopen, maar vind draagdoeken wel stukken mooier dan de draagzakken. L. piept ook erg tijdens het knopen, ik moet daar snel eens wat handiger in worden.

Loj: L. heeft heerlijk geslapen in zijn eigen bed (lees: ons bed) O+ Dat boek met 365 recepten heb ik ook, als het dezelfde is is hij idd erg leuk!

Kauwen jullie babies ook zo? Op niets? L. ziet er de hele dag uit alsof hij verveeld op kauwgum zit te kauwen, hoort dit bij het krijgen van tandjes? De bijtring vindtie wel lollig, maar ik heb niet het idee dat het een heilzame werking heeft ofzo.
pi_130162920
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:05 schreef Kyara het volgende:
_O-
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130163022
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:05 schreef Kyara het volgende:
Die heb ik ook! _O-
pi_130163053
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:35 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Die heb ik ook! _O-
Is de jouwe al 1 ? *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130163097
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:35 schreef L-E het volgende:
Suiker :D Niemand zal door hebben dat ik foto's van jouw baby plaats, niemand!

Jullie maken me nieuwsgierig naar die manduca, al die mooie verhalen! Ik ben met de draagdoek nog wat onzeker qua knopen, maar vind draagdoeken wel stukken mooier dan de draagzakken. L. piept ook erg tijdens het knopen, ik moet daar snel eens wat handiger in worden.

Loj: L. heeft heerlijk geslapen in zijn eigen bed (lees: ons bed) O+ Dat boek met 365 recepten heb ik ook, als het dezelfde is is hij idd erg leuk!

Kauwen jullie babies ook zo? Op niets? L. ziet er de hele dag uit alsof hij verveeld op kauwgum zit te kauwen, hoort dit bij het krijgen van tandjes? De bijtring vindtie wel lollig, maar ik heb niet het idee dat het een heilzame werking heeft ofzo.
Ik zit juist ontzettend te klooien met een draagzak en knoop juist blindelings met de draagdoek (nou ja, dat is overdreven).

Hier ook veel herkauwen. Ik heb dan steeds het idee dat voeding omhoog komt of zo. Ik verwacht ook geen tandjes nog.
pi_130163143
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:29 schreef pessie het volgende:

[..]

Speed, raakt Silvijn ook in de war als hij jou en tante flappe naast elkaar ziet?

We krijgen die vraag vaak, maar weet het antwoord niet echt. Wij denken van niet. Maar het is moeilijk in te schatten omdat mijn zus hem vanaf dag 1 best vaak ziet. Hij is wel helemaal vertrouwd met haar maar dat kan ook komen omdat ze elkaar zo vaak zien. We hebben nog 2 zusjes en daar is hij eigenlijk hetzelfde mee. Ik denk dat wanneer hij ouder wordt, het makkelijker is om te zien of die verwarring er is.

Olf, ik heb die behoefte eigenlijk niet meer om steeds te gaan kijken, alleen 's avonds voor dat wij gaan slapen. In het begin wel trouwens hoor, dan ging ik vaak met mijn oor boven zijn wiegje hangen om te luisteren of hij nog ademde. Favoriete speelgoed hier: ijzeren dunne armbanden die iemand heeft laten liggen hier ( :') ) en een flesje dat ik gevuld heb met rauwe macaroni. Knisperboekjes ook nog wel eigenlijk en stapelbakjes. En spiegels. En voor alles waarmee hij niet mee mag spelen. De kruidvatringen beginnen geloof ik saai te worden.

LE yay van de spuugbelletjes! En smakelijk alvast :Y) (chili)

Belle, die droom :X

Succes iedereen die alleen voor baby moet zorgen. Een week lijkt me wel pittig. Of ja, het zou me allemaal prima lukken hoor, maar ik ben altijd wel blij dat we de zorg en het opletten even kunnen verdelen als mijn vriend thuis is. Wat dat betreft lijkt me het voor jou wel echt pittig af en toe Kyara.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:58 schreef Suikertante het volgende:

Spees ik vind dat echt cool zeg, volgens mij zou Flappe daar niet mee zitten, nog een Silvijn. Ik zie Silvijn en Dylano al op de kinderboerderij huppelen O+

_O-
Dat denk ik ook!
Onze werknaam voor Silvijn was Rodney. Maar Dylano zou net zo'n pareltje zijn geweest.
Veel plezier in de moestuin!

Mango geniet van het weekend weg!

Enf heel fijn dat het zo goed lijkt te werken *O*

Kauwen op niks: soms. Ziet er raar uit, denk dat altijd dat ie iets te pakken heeft ergens vandaan.
pi_130164696
Zo, mn babies eerste geit-aai-sessie is een feit! O+
pi_130164826
Enfermera, wat fijn dat de zalf werkt!

Ik heb als kraamcadeau ook een romper maat 98-104 gekregen, met op de kaart de boodschap erbij 'hopelijk past ze het nog!', vlak na de kraamweek. _O- Geen idee wanneer ze die maat ongeveer heeft, maar het zag er zoooo gigantisch uit naast mijn pasgeboren meisje.

Kauwen op niets herken ik eigenlijk niet! Misschien een sprinkhaan van Coco? :Y)
pi_130164876
Ooh die past ze wel als ze 2,5 jaar is of zo.....
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:47:30 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130170975
:W

Na de ochtendvoeding heeft E bij ons in bed verder geslapen tot... half 11 :o! O+

Daarna hadden we visite en heeft ze nauwelijks geslapen, dus ze ligt nu weer knock out aan de borst O+

Oh en het lijkt erop dat we terug zijn bij mosterd!! *O* Einde van het pesto-tijdperk, dat dus echt een virusje is geweest denk ik :Y
pi_130171226
LB wat fijn dat dat voorbij is, toch een geruststelling :)

Wij zijn lekker naar de moestuin geweest, waar F heeft geslapen in de mc. Ja, ik vroeg me ook af of ik het verkeerde kind had meegenomen! :D Maar hij is nu blij met de speeltjes die hij krijgt en dan vermaakt hij zich tot hij indommelt. Het is echt heerlijk. Ook in de auto, eerst een huiltje, maar het zwakt snel af en dan slaapt hij *O*

Net de eerste poepluier in een Etosluier gehad en het was een flinke, maar de luier heeft de test doorstaan! We zagen het live gebeuren en hoewel we normaal vanwege de geur heel fanatiek door onze monden proberen te ademen roken we nu helemaal niks. Kan nog toeval zijn natuurlijk!
Gaat het persen bij jullie ook met wat huilen gepaard, terwijl er gewoon kerriesaus uit komt?

F slingert nu steeds zijn vuisten in zijn gezicht, ogen, neusje, wang. Ik weet niet zeker of het nog door de verkoudheid komt of dat hij nu het tandje voelt. Het puntje wordt wel steeds groter dus ik denk echt dat er een tandje aankomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')