Mango geniet van je weekendje!
L-E: spuugbelletjes en etteren in de auto, heb jij mijn baby?

Zoja dan kan ik je wel een foto sturen om te posten
Belle ik moest per ongeluk lachen om je droom, maar dat kwam vooral omdat het zo'n onverwachte wending was in een bellepost! Wat lijkt ze trouwens op C, ik blijf het echt bizar vinden. Niet letterlijk maar de uitstraling van haar gezicht ofzo.
Alleen zijn met baby, ja ik zou er wel tegenop zien, maar als ik het van tevoren zou weten zou ik me er ook heel erg op verheugen

ik zou dan wel andere dingen gaan doen dan normaal denk ik, meer naar buiten enzo.
Had ik al gezegd dat F's hoofd nu boven de manduca uitkomt en hij mee kan kijken buiten? Da's leuk zeg! Hij was wel erg onder de indruk van de Bijenkorf. In de spiegels daar is zoveel te zien dat die hij die knappe baby in de manduca over het hoofd ziet

De auto doet het weer

dus vandaag naar de moestuin. Ga ik ook eindelijk eens proberen hoe de manduca op je rug zit. Hopelijk wordt het een beter geslaagd uitstapje dan Kyara's wandeling. Ben jij intussen snel weg als je gaat wandelen of blijft het een onderneming tot je buiten staat?
Spees ik vind dat echt cool zeg, volgens mij zou Flappe daar niet mee zitten, nog een Silvijn. Ik zie Silvijn en Dylano al op de kinderboerderij huppelen

Er was geloof ik nog meer waar ik om moest lachen of me in kon vinden of juist niet, maar wat weet ik niet meer.
Ga ik nu Kyara's foto's checken in het bv topic.