abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130149761
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130149770
Verrek, dat ging snel ineens
pi_130149800
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef Shandaly het volgende:
Ja, ik ben ook steeds blijer met die doek... (van Marjolijntje gekocht :) )

Oooooh ja die had ik toen ook gezien, en bij zitten kwijlen... :D als ik er niet al een had gehad, was ie denk ik van mij geweest :9
pi_130150690
Eerste nachtjes dat vriend weg is ja, al is hij wel al een keer tot laat uit geweest waarna hij 's ochtends niets waard was ;)

Vind het ook niet heel spannend want ben natuurlijk vaak genoeg met haar alleen maar wel beetje gek. Gelukkig ligt ze lekker bij me op de kamer! Jouw vriend dus veel weg komende tijd? Business or pleasure?

Het altijd alleen doen zou ik echt heftig vinden, bij ons ligt de verdeling wel echt 50/50 en daar ben ik heel blij mee! *; maar misschien als je het vanaf het begin doet, makkelijker. Of in ieder geval, gewoner.
pi_130150879
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:26 schreef Olf het volgende:
Eerste nachtjes dat vriend weg is ja, al is hij wel al een keer tot laat uit geweest waarna hij 's ochtends niets waard was ;)

Vind het ook niet heel spannend want ben natuurlijk vaak genoeg met haar alleen maar wel beetje gek. Gelukkig ligt ze lekker bij me op de kamer! Jouw vriend dus veel weg komende tijd? Business or pleasure?

Het altijd alleen doen zou ik echt heftig vinden, bij ons ligt de verdeling wel echt 50/50 en daar ben ik heel blij mee! *; maar misschien als je het vanaf het begin doet, makkelijker. Of in ieder geval, gewoner.
Ja, 2 congressen in het buitenland. Had eigenlijk wel meegewild, maar vliegen met baby wil ik niet, en E is niet zo dol op de auto dus dat was ook geen optie....

En ik heb ook wel een soort van zin in de komende weken! Eens zien hoe het me vergaat, zonder vriendje dat aan alles denkt. En eens meemaken hoe mijn moeder het ook allemaal heeft gedaan :Y
pi_130151388
Mijn man vertrekt volgende week vrijdag voor een motorweek weg met zn broertje.
Ik ben dan alleen met beide kinderen. Ben benieuwd hoe me dat af gaat.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130151455
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:40 schreef Tally het volgende:
Mijn man vertrekt volgende week vrijdag voor een motorweek weg met zn broertje.
Ik ben dan alleen met beide kinderen. Ben benieuwd hoe me dat af gaat.
Oeee 2 kinderen in je eentje is weer andere koek dan 1. Zie je er tegenop?
pi_130151597
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:42 schreef Olf het volgende:

[..]

Oeee 2 kinderen in je eentje is weer andere koek dan 1. Zie je er tegenop?
Ik heb een logeeradres achter de hand om even te kunnen ontstressen als het echt niet meer gaat dus in die zin zie ik er niet tegen op.

Op het moment leef ik ook tijdelijk gescheiden van mijn man (en soms oudste dochtertje) en mijn god wat mis ik ze en dan is het nu pas de tweede dag. In die zin zie ik er wel tegenop.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130157465
Dank voor de lieve woorden O+

Alleenstaand zijn heb ik nooit als zwaar ervaren, het is echt maar net wat je gewend bent. Als ik nu een nachtje zonder manlief ben, ben ik blij als hij er weer is. Dan voelt het veel zwaarder dan toen ik er alleen voor stond en me daar op had ingesteld :)

(half vier en pas de eerste nachtvoeding!)
pi_130157739
Goedemorgen allen!
Zijn we alweer wakker?
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 05:41:18 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130157813
5:40 en de eerste nachtvoeding en dan ook nog een klein beetje ook op ons verzoek, omdat de tweede voeding anders zo laat wordt en we nog weg moeten vandaag. Ons slaapkopje O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130157824
Man is nu ook fles aan het geven, maar ben inmiddels zo gewend aan 6 uur slaap dat ik ook klaarwakker ben :') dus maar even bijlezen! Niet heel effectief alleen want ben alles alweer kwijt. Misschien toch nog even mijn ogen dicht doen :@
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 06:08:22 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130157856
Nachtvoeding hier :W zometeen ga ik echt wel weer terug naar bed! :9

LE, dat zegt mijn moeder ook altijd :Y Moeder worden was een heel bewuste keuze, dus ze was er op ingesteld. Heel anders dan wanneer je relatie strandt en je ineens alleen bent met baby én verdriet.
pi_130157934
De mijne kon ik er om 5.30 nog van overtuigen dat het nacht was, om 6.30 niet meer. :O
pi_130157939
Meneer vond 5.30 wel tijd om wakker te worden. Hij heeft een uur in bed liggen kletsen. Ik heb niet meer geslapen maar wel gelegen. :6

Wij moeten vandaag naar de schoonfam op verjaardagsvisite, best een end rijden. Ben zo benieuwd hoe het zal gaan... vooral het slapen.

En nog even voor XM *O*
pi_130157965
Na de voeding van 6:30 kon ik niet meer slapen. Dus ik heb gedouched, zit nu te eten, en ga zo maar vast de chili voor vanavond maken.

Spannend Fieder, ver rijden. Hier was dat de eerste twee maanden geen probleem, hij sliep toch wel. Sinds hij een maand of drie is vind hij er niets meer aan en is het 2,5 uur protesteren in de auto. Ik hoop dat het jullie beter vergaat.
pi_130157970
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 07:10 schreef L-E het volgende:
En ga zo maar vast de chili voor vanavond maken.

Spannend Fieder, ver rijden. Hier was dat de eerste twee maanden geen probleem, hij sliep toch wel. Sinds hij een maand of drie is vind hij er niets meer aan en is het 2,5 uur protesteren in de auto. Ik hoop dat het jullie beter vergaat.
Oeh chili maken op de vroege morgen :D dapper

We zijn wel vaker geweest en toen sliep hij idd. Vorige keer heeft hij vlak voor we er waren de hele boel ondergepoept :') daarna een halfuur gehuild in de auto, pff dan zit je niet lekker... (wel even verschoond hoor). Ben benieuwd wat we deze keer beleven.
pi_130158243
Luc vindt het gelukkig prima in de auto!
Maar veel langer dan 2 uur achter elkaar hebben we ook nog niet gereden..
Meestal slaapt hij het hele stuk.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130158272
Chili maken als iedereen slaapt zorgt ervoor dat ik vanavond niet hoef te koken, en dus mijn tijd kan besteden aan mijn jongetjes O+
pi_130158345
Chili met dit weer ;(

Wij eten vanavond tapas om ons tweejarig jubileum te vieren O+

We moeten trouwens andere spenen kopen dan difrax -O- Mevrouw heeft blijkbaar een nogal grote giechel, dus als zij gaapt of schreeuwt met speen in valt dat ding half naar binnen. Vervolgens doet ze haar mond dicht en is het gillen van de pijn ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_130158352
Zit mijn chili niet te dissen gast :{w
pi_130158431
Chili O+

Hoi, wij zijn een weekendje weg :W dus ik post hier even net zo weinig als jullie van me gewend zijn. :P
pi_130158568
Mango geniet van je weekendje!

L-E: spuugbelletjes en etteren in de auto, heb jij mijn baby? :o Zoja dan kan ik je wel een foto sturen om te posten :+

Belle ik moest per ongeluk lachen om je droom, maar dat kwam vooral omdat het zo'n onverwachte wending was in een bellepost! Wat lijkt ze trouwens op C, ik blijf het echt bizar vinden. Niet letterlijk maar de uitstraling van haar gezicht ofzo.

Alleen zijn met baby, ja ik zou er wel tegenop zien, maar als ik het van tevoren zou weten zou ik me er ook heel erg op verheugen O+ ik zou dan wel andere dingen gaan doen dan normaal denk ik, meer naar buiten enzo.

Had ik al gezegd dat F's hoofd nu boven de manduca uitkomt en hij mee kan kijken buiten? Da's leuk zeg! Hij was wel erg onder de indruk van de Bijenkorf. In de spiegels daar is zoveel te zien dat die hij die knappe baby in de manduca over het hoofd ziet O+

De auto doet het weer *O* dus vandaag naar de moestuin. Ga ik ook eindelijk eens proberen hoe de manduca op je rug zit. Hopelijk wordt het een beter geslaagd uitstapje dan Kyara's wandeling. Ben jij intussen snel weg als je gaat wandelen of blijft het een onderneming tot je buiten staat?

Spees ik vind dat echt cool zeg, volgens mij zou Flappe daar niet mee zitten, nog een Silvijn. Ik zie Silvijn en Dylano al op de kinderboerderij huppelen O+

Er was geloof ik nog meer waar ik om moest lachen of me in kon vinden of juist niet, maar wat weet ik niet meer.

Ga ik nu Kyara's foto's checken in het bv topic. :)
pi_130158703
Mango fijn weekend :W
Spirit je hebt ook rubberen spenen, ik vind ze wel heel lelijk maar ze doen iig geen pijn.
http://www.heveababy.nl/nl/pagina/persbericht-hippe-speen-uit-denemarken

L heeft Avent spenen. Sinds hij tandjes heeft vindt hij het lekker om zowel de speen als de onderkant van het plastic in zn mond te hebben. Dan zuigt hij op de speen en bijt hij op de rand :P
pi_130158759
M heeft gewoon Hema spenen, die zijn heul groot ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')