Ik ken iemand die heeft of had een jaar of 5 de ziekte van chron maar hij is nu overledenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Maar dit is in een (groot?) aantal gevallen nog wel te genezen, dacht ik?
Ik bedoel, 't is niet dat hij nu al ten dode is opgeschreven toch?
Tuurlijk, dat sowieso...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lymfeklierkanker is wel redelijk heftig hoor.
aan Crone hoef je niet te overlijden hoor, zie Nance van Lingo bijv.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft of had een jaar of 5 de ziekte van chron maar hij is nu overleden
Sjit ik bedoelde Lymfklierkanker had de persoon die ik kende.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Toekito het volgende:
aan Crone hoef je niet te overlijden hoor, zie Nance van Lingo bijv.
Ligt er aan welk type hij heeft, hodgkin of non-hodgkinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Maar dit is in een (groot?) aantal gevallen nog wel te genezen, dacht ik?
Ik bedoel, 't is niet dat hij nu al ten dode is opgeschreven toch?
Ja, daar staat het ook in SHO, is een apart topic van zelfs zag ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ligt er aan welk type hij heeft, hodgkin of non-hodgkin
Maar BTW er is volgens mij ook gewoon een 'koninklijk nieuws' topic?
oh dacht al.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sjit ik bedoelde Lymfklierkanker had de persoon die ik kende.
Ik bedoelde deze SHO / Koninklijk Nieuws & Foto's - Deel 11, maar een eigen topic is ook terechtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar staat het ook in SHO, is een apart topic van zelfs zag ik.
Wist niet zo goed waar het moest en had het aparte topic nog niet gezien
SHO / Prins Bernhard jr. heeft kanker
non- hodgkin volgens nu.nlquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ligt er aan welk type hij heeft, hodgkin of non-hodgkin
Het is net een gewone familie... hopelijk komt hij er snel volledig bovenopquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
De Oranjes blijft weinig bespaard zeg...
http://www.telegraaf.nl/b(...)_heeft_kanker__.html
[ afbeelding ]
Ja, de ziekte van Crohn, ontstekingen in de dunne darm.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens Peter vd Vorst lijdt hij ook aan de ziekte van chron. Zei hij op twitter
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef Disana het volgende:
Ja, de ziekte van Crohn, ontstekingen in de dunne darm.
quote:Tweede Kamer herdenkt prins Friso
De Tweede Kamer heeft dinsdag kort stilgestaan bij het overlijden van prins Friso.
Kamervoorzitter Anouchka van Miltenburg zei dat ze namens de Kamer eerder de condoleances heeft overgebracht aan zijn vrouw Mabel, zijn moeder prinses Beatrix en broer koning Willem-Alexander.
Friso, de tweede zoon van prinses Beatrix en prins Claus, overleed 12 augustus op 44-jarige leeftijd. Hij had daarvoor maandenlang in coma gelegen als gevolg van een ski-ongeval in het Oostenrijkse Lech.
Bron: nu.nl
twitter:MabelvanOranje twitterde op donderdag 05-09-2013 om 11:05:46Hartelijk dank voor de warme woorden en blijken van steun en medeleven, incl tweets http://t.co/VD3UGmniaC reageer retweet
quote:Herdenkingsbijeenkomst prins Friso in Delft
De herdenkingsbijeenkomst voor prins Friso wordt zaterdag 2 november gehouden in de Oude Kerk in Delft. Dit maakte de koninklijke familie dinsdag bekend via de Rijksvoorlichtingsdienst.
Voor deze bijeenkomst worden familieleden, vrienden en collega's van de prins uitgenodigd. Prins Friso studeerde in Delft en het kerkelijk huwelijk van de prins met prinses Mabel vond plaats in de Oude Kerk.
Prins Friso overleed op 12 augustus aan de gevolgen van het ski-ongeval op 17 februari 2012 in Lech in Oostenrijk. Hij werd op 16 augustus in besloten kring begraven in Lage Vuursche op de begraafplaats naast kasteel Drakensteyn. Voorafgaand aan de begrafenis had de familie al laten weten later dit jaar nog een herdenkingsbijeenkomst te organiseren.
Bron: Volkskrant
quote:Veel bijzondere gasten bij herdenking Friso in Delft
De koninklijke familie en honderden vrienden, bekenden en collega's van prins Friso zijn vanmiddag samengekomen in de Oude Kerk in Delft om de op 12 augustus overleden prins te herdenken. De besloten bijeenkomst duurt naar verwachting zo'n anderhalf uur. Na afloop stelt de familie enkele opnamen beschikbaar.
De Oude Kerk, de oudste kerk van Delft, is waar prins Friso in 2004 in het huwelijk trad met Mabel Wisse Smit. De prins woonde er tijdens zijn studietijd in Delft schuin tegenover, aan de Oude Delft. Ook Mabel, die haar eerste jaren in Pijnacker doorbracht, heeft goede herinneringen aan Delft, reden om er destijds te trouwen en nu de herdenking te houden.
Bij de kerk hadden zich enkele honderden belangstellenden verzameld. Die zagen vanaf 13.00 uur een gestage stroom genodigden voorbijkomen, onder wie het modeduo Viktor & Rolf, de U2-zanger Bono, minister-president Mark Rutte, Duitse neven en nichten van Friso, en vertegenwoordigers uit politiek en bedrijfsleven.
The Elders
The Elders, de groep wijze oud/wereldleiders waarvan prinses Mabel tot het ski-ongeluk van Friso directeur was, waren ruim vertegenwoordigd met aartsbisschop Desmond Tutu en oud-VN-secretaris-generaal Kofi Annan en de oud-presidenten van Ierland en Finland en oud-premier Brundtland van Noorwegen.
Koninklijke gasten waren er ook. De vorst van het Duitse Waldeck-Pyrmont, een ver familielid van koningin Emma, de Noorse kroonprins Haakon met zijn zus Märtha Louise en haar man Ari Behn, prins Hassan van Jordanië met familieleden, de kroonprins van Bahrein en leden van de Duitse adel.
Moosbrugger
Florian Moosbrugger, de vriend die bij Friso's ski-ongeval in Lech aanwezig was, is eveneens in Delft.
De koninklijke familie was vrijwel compleet. Alleen de zieke prins Bernhard en echtgenote prinses Annette ontbraken, alsmede de net bevallen prinses Annemarie en de in Amerika wonende Nicolás Guillermo waren niet aanwezig.
Bron: Volkskrant
Doe niet zo mal, er gaan dagelijks mensen zoals hij (of beter) doodquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:03 schreef Postbus100 het volgende:
Op uitzendinggemist staat een overzicht van de herdenkingsdienst van vanmiddag. Vanaf de 22e minuut zijn het een aantal interviews met verschillende vrienden van Friso. Tjee zeg, wat een man moet het zijn geweest. Pas nu zie ik wat voor man Nederland moet missen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |