Gaat lekker daar.quote:Prins Bernhard Junior, de tweede zoon van prinses Margriet en professor Pieter van Vollenhoven, lijdt aan lymfklierkanker. Dat heeft de RVD donderdagavond laten weten in een verklaring.
"Deze ziekte, die nog nader wordt onderzocht, zal voorlopig het dagelijks functioneren van de Prins belemmeren.
De Prins wordt al enige jaren behandeld voor de ziekte van Crohn", laat de RVD weten.
Krijg je er van als je onrechtmatig op de troon gaat zitten met heel je familie.quote:
wat is dezequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Krijg je er van als je onrechtmatig op de troon gaat zitten met heel je familie.
Bad karma, je krijgt wat je verdient, what comes around goes around en meer van zulks soort uitspraken
RIP voor de nabestaanden alvast
Gastquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Krijg je er van als je onrechtmatig op de troon gaat zitten met heel je familie.
Bad karma, je krijgt wat je verdient, what comes around goes around en meer van zulks soort uitspraken
watquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een kloontje van vosss; ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:
We weten nu wel dat je republikein bent hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een kloontje van vosss; ik dacht dat dat wel duidelijk was
Maargoed, heel vervelend allemaal ja.
Weet je wat? We gaan heel die familie met zn allen in dit topic heel veel sterkte wensen want ik weet zeker dat ze dat vast zullen lezen en denken van nou wat lief en aardig en daar hebben we echt heel veel steun aan en alles.
Dus laat ik daar dan ook maar de eerste mee zijn:
STERKTE!!!!
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
quote:
Uit een ander topic.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat sowieso...
Ik vond dit op de site van de LymfklierkankerVereniging, de kansen op genezing (gemiddeld enzo en iedereen is anders, staat er uiteraard bij):
Hodgkinlymfoom, stadium I en II: negentig procent
Hodgkinlymfoom, stadium III en IV: zeventig tot tachtig procent
Non-Hodgkinlymfoom, indolent, stadium I en II: zeventig tot negentig procent
Non-Hodgkinlymfoom, indolent, stadium III en IV: twintig procent (deze patiënten kunnen lang met hun ziekte leven)
Non-Hodgkinlymfoom, agressief, stadium I: vijftig tot negentig procent
Non-Hodgkinlymfoom, agressief, stadium II tot en met IV: vijftig procent
Dafucquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Grappig joh, die man heeft wel een vrouw en 3 jonge kinderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als het net zo een boef is als zijn naamgenoot zijn grootvader zullen we hem NIET gaan missen![]()
En als hij er maar 10% van weg heeft ook niet
En papa! Wat dat betreft aan beide kanten sterke genen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Ole het volgende:
Laat hem maar het sterke gestel hebben van zijn opa
Juist bad karma idd, jij snapt het maar toch gun ik het niemand.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind dat ze al jaren veel te verduren hebben! Apeldoorn , Friso, nu dit..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef Iwanius het volgende:
Is dit een begin van een vloek op onze Koninklijke familie na jaren van rust?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |