quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nummer ken ik natuurlijk, lekker 3FM nummer
Pola inderdaad. Op die manier, ik zat te draaien als een malle aan dat ding en had verwacht dat de lens lichter werdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:09 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is toch een merk, en geen 'effect' filter? Ik heb een uv filter van B+W bijvoorbeeld. Als het een pola filter is, kan je het beste oefenen op een voorruit van een auto oid. Door te draaien aan een pola, selecteer je welke reflecterende lichtgolven je uitsluit. Deze reflectie hangt dan weer af van de hoek tussen jou en je onderwerp wat reflecteert.
Ik weet sowieso amper namen nog, ik luister 3FM en dan komen er veel van dit soort bandjes langs, maar ik kan Rigby, Kensington, Snow Patrol, Racoon en nog 10 bands niet uit elkaar houden, ik vind een nummer mooi.quote:
Dat is een ND faderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:16 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Pola inderdaad. Op die manier, ik zat te draaien als een malle aan dat ding en had verwacht dat de lens lichter werd. Bedankt in ieder geval.
Ohja vertel mij wat. Zoveel van die bands, maar goed heb inmiddels een show of 20 met ze gedaan dus kan de nummers wel dromenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik weet sowieso amper namen nog, ik luister 3FM en dan komen er veel van dit soort bandjes langs, maar ik kan Rigby, Kensington, Snow Patrol, Racoon en nog 10 bands niet uit elkaar houden, ik vind een nummer mooi.
Wat een slechte fantasiequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef Doodkapje het volgende:
Istie weer http://9gag.com/gag/a3Y77oN
Heb je intussen al wat verdiend met je vogel of jat iedereen t alleen maar?quote:
Als het een pola filter van luchten kun je het best foto's maken met de zon in je oor,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:49 schreef Crimyclown het volgende:
Heb een stomme vraag. Heb gisteren een B+W filter van een maat geleend, maar snap er geen drol van. Dat ding kan in oneindig lang door blijven draaien, hoe zou ik het verschil moeten zien? Waar kan ik het 't beste testen?
Werkt zo'n filter een beetje? Neutraal en hoeveel stops?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is een ND fader
Ik koop ze van Tanya, 60 euro
Geen idee hoeveel stops, ik draai eraan, kijk of de shutter, F en ISO goed zijn. Kijk nooit hoe de cijfertjes staanquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:03 schreef NorgeT het volgende:
Werkt zo'n filter een beetje? Neutraal en hoeveel stops?
Beetje van beiden, moet ik nou elke blogkneus in de gaten gaan houdenquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je intussen al wat verdiend met je vogel of jat iedereen t alleen maar?
LR mag je gebruiken op 2 computers maar niet tegelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:51 schreef SunChaser het volgende:
Wat zegt LR zelf over de licentie die je hebt?
Blogs laat ik lopen. Commerciėle websites of organisaties die mijn foto's zonder toestemming gebruiken stuur ik altijd een mail.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Beetje van beiden, moet ik nou elke blogkneus in de gaten gaan houden
'K hoef niet zo'n iemand te worden:
http://www.geenstijl.nl/m(...)zakgeld_15jarig.html
Wat zegt LR zelf over de licentie die je hebt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:47 schreef Iemand91 het volgende:
Weer diezelfde vraag over Lightroom. Ik probeer een betrouwbare en simpele manier te vinden waarmee ik LR kan gebruiken op 2 computers (vaste PC en laptop).
Niet aan de wasvoorschriften gehouden?quote:
De softbox teveel pokon gegevenquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:35 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Niet aan de wasvoorschriften gehouden?
Mijn ervaring met pokon en softboxen, is dat ze niet heel veel groter worden, wel steviger. Eigenlijk kun je het daarna geen softbox meer noemen..quote:
Foto Booms.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:55 schreef saaw het volgende:
Maar even hier omdat er ook weer niet een heel nieuw topic voor nodig is.
Wil analoge film laten ontwikkelen maar volgens mij is de HEMA fotoservice waar ik altijd heen ging verdwenen, dus nu ben ik op zoek naar een andere 2-uur-service in Amsterdam. Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |