Ja maar ik heb wel een beetje een zeurpietje als het om eten gaat.. Maar misschien kan het idd wel en is het alleen maar mijn idee..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Kersjes het volgende:
MP, ik geef appel altijd voorgesneden mee, nooit commentaar gekregen dat het bruin werd.
De appel gewoon snijden vlak voordat je de deur uit gaat.
Maximaal 2,5 later wordt het gegeten, dat kan best![]()
Ik heb jaren alleen het klokhuis eruit gehaald met een appelboor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het mooie tips hoor! Echt! En ik voel me bijna een slechte moeder... Maar de mijnen willen alleen maar appel met schilletje (en zonder pietjespietjes
)
opletten dat je een beetje stevige soort neemt en versachtig. Van die laffe zachtzoete blieven ze hier ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef MamaPurk het volgende:
Als de ervaren moeder zeggen dat een appeltje gewoon kan, dan ga ik dat maar gewoon doen. Als het niet goed is hoor ik dat vast en zeker terug.
Als je boeken in je tas hebt en een pakje en je gooit dan zo je tas neer. *boeken op pakje* dán heb je pas gesop.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb ook een goeie tip!
Pakjes appelsap!Lamballo meldt! Dat gesop in die tassen... ik was het zo zat he!
Staat er ook een waarom in? Er is ook knijpfruit waar geen suikers extra aan toegevoegd zijn enzo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:28 schreef Kersjes het volgende:
Knijpfruit is hier voortaan taboe op de verplichte fruitdagen, las ik vandaag in de nieuwsbrief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |