Prachtig, van die maandag!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Dus ook in de kring stak ze al twee keer haar vinger op: een keer om te vertellen dat het maandag was en een keer om te vertellen dat we nog op vakantie gaan. Ze deed dus echt meer, hoewel ze dat wel heel spannend vond en heel zachtjes praatte.
Ik denk dat dat komt door de 'peuterplus', wat ze op het kinderdagverblijf deden. Een keer in de week deden ze een uurtje 'school': in de kring zitten, dingetjes bespreken aan de hand van een boekje, kleine opdrachtjes die in het thema pasten. Het is dus allemaal niet volledig nieuw en vreemd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Prachtig, van die maandag!En echt knap, dat ze al in de kring durfde te vertellen!
hier hebben ze bij de psz ook 3 groepen, waar ze in groep 3 dus beginnen in de kring met een boekje erbij. volgens selene's juf is het verschil tussen wel of geen psz heel duidelijk te zien hierquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt door de 'peuterplus', wat ze op het kinderdagverblijf deden. Een keer in de week deden ze een uurtje 'school': in de kring zitten, dingetjes bespreken aan de hand van een boekje, kleine opdrachtjes die in het thema pasten. Het is dus allemaal niet volledig nieuw en vreemd.
nee hoor ik heb niets zelf ontworpenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Spannend Mignonne. En leuk van de bakjes die binnen zijn. Heeft je oudste ze ook zelf ontworpen? Ik vond die bakjes zo leuk die jij hebt in de vorm van een aardbei (?) en een beertje (?). Waar had je die vandaan, als ik vragen mag?
Mijn jongste wordt eind dit jaar ook alweer vier. Hoewel het bij een tweede echt veel minder spannend is![]()
(ook wel jammer ergens) ben ik toch ook weer heel benieuwd naar hoe hij het allemaal gaat vinden en doen.
Oh wat lief zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:02 schreef Moonah het volgende:
En Stiemie!!!Wat is Linde mooi! En groot! Echt geen kleuter meer. Weg bolle toet!
Alles minuutje of vijf in het bakje laten liggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb de citroen zo op de appel gesmeerd en S laten proeven en die vond het primamijn allesvretertje, haha.
Maar het ijswater vind ik wel een optie, hoe lang moet het daarin dan? Anders is het zout nog de makkelijkste oplossing denk ik.
Voor morgen heeft ze manderijn dat moet geen probleem geven volgens mij!
Ja maar ik heb wel een beetje een zeurpietje als het om eten gaat.. Maar misschien kan het idd wel en is het alleen maar mijn idee..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Kersjes het volgende:
MP, ik geef appel altijd voorgesneden mee, nooit commentaar gekregen dat het bruin werd.
De appel gewoon snijden vlak voordat je de deur uit gaat.
Maximaal 2,5 later wordt het gegeten, dat kan best![]()
Ik heb jaren alleen het klokhuis eruit gehaald met een appelboor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het mooie tips hoor! Echt! En ik voel me bijna een slechte moeder... Maar de mijnen willen alleen maar appel met schilletje (en zonder pietjespietjes
)
opletten dat je een beetje stevige soort neemt en versachtig. Van die laffe zachtzoete blieven ze hier ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef MamaPurk het volgende:
Als de ervaren moeder zeggen dat een appeltje gewoon kan, dan ga ik dat maar gewoon doen. Als het niet goed is hoor ik dat vast en zeker terug.
Als je boeken in je tas hebt en een pakje en je gooit dan zo je tas neer. *boeken op pakje* dán heb je pas gesop.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb ook een goeie tip!
Pakjes appelsap!Lamballo meldt! Dat gesop in die tassen... ik was het zo zat he!
Staat er ook een waarom in? Er is ook knijpfruit waar geen suikers extra aan toegevoegd zijn enzo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:28 schreef Kersjes het volgende:
Knijpfruit is hier voortaan taboe op de verplichte fruitdagen, las ik vandaag in de nieuwsbrief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |