Sneu dat je hem niet tot in de klas kan brengen Davinia.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik kan Aviva straks niet of nauwelijks wegbrengen.
Eli zit natuurlijk op speciaal basisonderwijs en beide scholen beginnen om kwart voor 9.
We hebben 1 auto en het iss geen optie dat ML Eli naar school brengt.
Ik heb afgesproken dat ik Aviva bij een juf kan overdragen. Maar ik vind het niet leuk.
De eerste week zullen we wel wat regelen, maar daarna wordt het een hels gehaast iedere ochtend...
kan ik me voorstellen, dat je je daar rot over voelt. Ik weet niet hoe het verder bij jullie op school gaat. Maar ik gok dat ze niet de enige is en er daarom ook weinig last van zal hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:33 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen.
Ik voel me toch schuldig dat ik haar niet in de klas kan afgeven...
Ja Sly! Je zóóóó gewenste kind gaat nu gewoon naar school!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Morgen
Onvoorstelbaar, nog maar één nachtje slapen.
O ja, mag dat? Dat zien juffen wel vaker, toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja Sly! Je zóóóó gewenste kind gaat nu gewoon naar school!![]()
![]()
En laat je tranen maar lopen morgen hoor, is echt héél normaal!
ligt eraan wat je ermee doet. k zou de camera meenemen, want wel echt een mijlpaal voor in het fotoboek.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:48 schreef miss_sly het volgende:
Foto's? Daar zeg je zo iets! Even naar de camera kijken, of zouden telefoonfoto's ook kunnen?
Ja, als je dat al verwacht, zou ik het zeker niet te groot maken met een camera!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:57 schreef Chan het volgende:
Heel veel plezier morgen voor allemaal
Foto's, helemaal niet aan gedacht.. Camera ga ik maar niet doen (is nogal een groot ding), ik denk dat T daar nóg meer door van slag gaat raken dan hij waarschijnlijk toch al zal zijn.. Wel nog even langs een telefoonwinkel om te vragen of ze die stofjes van mn cameralens kunnen halen, nu heb ik op elke telefoonfoto 3 zwarte vlekken..
Zonder enig probleem, binnen twee minuten zoals altijd tegenwoordig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef Kersjes het volgende:
Slapen die van jullie al?
Mijn 2 stuiterballen zijn nog veel te onrustig...
Hij is hier al een hit!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aah, succes allemaal voor vandaag (ben al te laat he!)
en die poncho ken ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |