Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Waar is hij nu danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
klojo is ergens volgende week terug
Ik dacht even 2 minuutjes met die boy bellen, voor ik het weet zitten we 3kwartier verder, wat een baas
Lijkt mij helquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
#FREE KLOJO
nee hij is thuismaar heeft geen pc.
Turken in turkijequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:23 schreef Viro het volgende:
Turken zijn wel toffe mensen, beter dan de zandnegers uit noord-afrika
heb je gelijk gezegt van "OVER DIE LUL GESPROKEN HE, SMERIG WIJF... "quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn moeder noemt me een lul omdat ik haar mening irrelevant vond
Die chill, het zijn geen schijnheiligen als die van hier. Ik wil weer op vakantie naar Turkijequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Turken in turkijeZo aardig
Heeft ze alle recht voor, zou het ook zeggen als mijn kind mijn mening irrelevant noemt. Sterker nog ik zou m bont en blauw meppen en dan verkopen achter het station.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn moeder noemt me een lul omdat ik haar mening irrelevant vond
Begin je weer?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je gelijk gezegt van "OVER DIE LUL GESPROKEN HE, SMERIG WIJF... "
Nog steeds nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah kom op, nu was het weer grappig
nee hoor, bijna iedereen lacht om zijn eigen grappen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Alleen junks lachen om hun eigen grappen
Niet tegen je moeder grappen kunnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vind die grappen over mijn moeder gewoon niet grappig
eerste 2 waren okee maar daarna
Ik kan ze hebben hoor. maar ik vind ze gewoon niet grappigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet tegen je moeder grappen kunnen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet tegen je moeder grappen kunnen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krul steekt geen messen, maar hele zwaarden in je rug als je niet oplet
Snap ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef Murdera het volgende:
krul is nog steeds boos dat ik haar heb afgewezen
Tsja dan heb je er zelf om gevraagdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef Murdera het volgende:
ik hou van jullie allemaal. not even jokingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
be generous with your time, with your love, with your life
FOK! liefde overal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hou van jullie allemaal. not even joking
Andersom zou je bedoelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef Murdera het volgende:
tuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hou jezelf maar voor de gek
Ik moet niks kruk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niks zeggen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:46 schreef Murdera het volgende:
krulletje heeft het wel hoog in haar bolletje![]()
En terechtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:46 schreef Murdera het volgende:
krulletje heeft het wel hoog in haar bolletje![]()
wow wow wat?quote:
Speciaal reageren hier opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]!!
zo, weer weg uit dit topic
gr gr
Oke en nuquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow wow wat?heul niet.
krul zou mij nooit afwijzen.
NIET omdat ik gruwelijk sexy ben.
NIET omdat ik een bak geld heb
maar omdat mijn liefde brandt als duizend zonnen, en ik tot de diepste laag van de hades en terug zou gaan voor degenen van wie ik hou.
niet verliefd zijn op Mur.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja wat zou je daar aan hebben als je zelf niet verliefd bent
[/serieus]
Sorryquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu mag je me jouw liefde verklaren
Nopequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krul valt niet op jongens met dreads?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Mur als je je dreads er nou afhaalt, dan maak je misschien kans
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Mur als je je dreads er nou afhaalt, dan maak je misschien kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:22 schreef FL_Freak het volgende:
Zow nu hebben we een trainingscentrum thuis.wat wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik zag de foto over het hoofdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn vader en broertje allemaal zitten betalen en halen over een langere periode
Ja nu kan ik dus thuis ook eens gaan trainen. Moet weer na 6 weken eens echt weer gaan beginnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh ik zag de foto over het hoofd
Nice bruv
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:22 schreef FL_Freak het volgende:
Zow nu hebben we een trainingscentrum thuis.mooi setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Centrum van het universum ben ik..
Blikje (koude) Dr. Pepper hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en nu blikje red bull #ultimatebadboy
Eigenlijk moet je nu zo'n whats in my blow stash filmpje opnemenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb sinds gisteren dus een nieuw kastje. Het is een small kastje met 5 kleine laatjes. Het middelste laatje heb ik gedoopt tot smokerslaatje:
[ afbeelding ]
Mijn reserve grinders, vloei en tip op voorraad, overige dingen zoals wiet/aanstekers/bongzeefjes etc. Ik had voor de gein de inhoud van mijn blow-etui erbij kunnen doen, dan was het nog meer haha
Maak wel een foto, ook goed?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je nu zo'n whats in my blow stash filmpje opnemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Ama op 16-08-2013 22:06:47 ]Your beauty never ever scared me.
Die tasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Speciaal voor Krul:
[ afbeelding ]
De roze pen is om jointjes aan te drukken zodat ze niet te los zijn. Hoef ik niet telkens naar sleutels enz te zoeken![]()
Hoeraquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
klojo is ergens volgende week terug
Ik dacht even 2 minuutjes met die boy bellen, voor ik het weet zitten we 3kwartier verder, wat een baas
JA GELOOF MIJ DAT IS EEN HEL GODVERDOMME JE WEET HOE BLIJ IK BEN DAT IK DE MIJNE WEER TERUG HEBquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GELOOF MIJ DAT IS EEN HEL GODVERDOMME JE WEET HOE BLIJ IK BEN DAT IK DE MIJNE WEER TERUG HEB![]()
so so spang :$quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fl freak sm-sletje (geïnspireerd door vijftig tinten grijs)
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ / [AVOND/NACHTBAGGER] Pinpas die weigert is een bitch miauw
Ja laat zien danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:33 schreef Snowbells het volgende:
Kreeg opeens een pic van een jongen zijn absboh
opan christen style huhuhuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volgens google is er nu in m'n dorp een of ander Gristelijke party bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
NEUKUUUUHquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:35 schreef Onorgineel het volgende:
Wat ik word gehosseld door een chick die 2 jaar ouder is en verder ken ik haar niet help
Not sure, zou d'r wel doen trouwens, binnenkort gaan we blowenquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Not sure, zou d'r wel doen trouwens, binnenkort gaan we blowen
Mijne over 8 uur, is toch genoeg slaap of waquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:05 schreef krullenbolletje het volgende:
1 uur al weer
Wekker over 9 uur
Sinds ik last heb van chronische vermoeidheidsklachten voel ik mij ontzettend brak als ik minder dan 12 uur slaapquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mijne over 8 uur, is toch genoeg slaap of wa
Wekker over 6 uurquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:05 schreef krullenbolletje het volgende:
1 uur al weer
Wekker over 9 uur
dan word je er ook nog sterk van, win win situatiequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik dat mee naar school moet nemen dan kan ik net zo goed m'n koffer gebruiken ipv tas![]()
Ik moet ook op zo'n introductie kampquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan word je er ook nog sterk van, win win situatie
krijg je ook nog weerstand vanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moet ook op zo'n introductie kamp
ik doe dat normaal nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden ik weet niet hoeveel pyjama dagen gehouden
Haha is goed, ja wel lekkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik groet je gewoon zo voort![]()
ja zijn gangetje, daar dan??
ik ben een keer mega ziek geworden van een spacesmoothiequote:
Eey. Hoe was het nou afgelopen met die kamer in Grunn? Was het even vergetenquote:
Not bad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:28 schreef Trollscience het volgende:
kip tandoori als ontbijt met twee lepels sambal en een goede kop nescafe gold
Die is fijn hequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En natuurlijk dé ontbijtpeuk na afloop
Oh sorry, overheen gelezenquote:
Oh nicequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh sorry, overheen gelezen
Wel leuke kamer, maandag betalen en tekenen als het mee zit. Er was niemand wezen kijken, echt vreemd. Leuk hok alleen moet een vloertje of iets in.
6 minuten lopen van mijn werk, 3 minuten lopen naar de supermarkt en 10 minuten fietsen naar de Jumbo in het FC Groningen stadion die op zondag altijd open is
A small get together will be a nice ideaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh niceBinnenkort dus feestje in Grunn?
Jij en Moira. moeten sowieso ook een keer hier komenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
A small get together will be a nice idea
Moet nog wel her en der wat meubels en shit kopen
Als ik een weekend vrij ben en we zijn in Grunn dan komen we wel ff langs. Pakken we de trein gratis naar Veendam en dan de bus een stukjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij en Moira. moeten sowieso ook een keer hier komen
Veendam? Er rijd gewoon een bus van Groningen naar Emmen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik een weekend vrij ben en we zijn in Grunn dan komen we wel ff langs. Pakken we de trein gratis naar Veendam en dan de bus een stukje
Oh joh, ik dacht dat het maar een stukje was vanaf Veendam hahahahquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Veendam? Er rijd gewoon een bus van Groningen naar Emmen?Verder is dat stukje een uur haha!
Geen ideequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat het maar een stukje was vanaf Veendam hahahah
Is het een Arrivabus? Dan kan ik ook gratis
Ik vind het niet erg haha! Dat betekend dat er meer mensen richting het saaie Drenthe verhuizenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Mono gaat steeds verder weg van Rotterdam
waarom ga jij niet eens gewoon in het leven wonen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg haha! Dat betekend dat er meer mensen richting het saaie Drenthe verhuizen(Groningen of Zwolle hoort erbij, makkelijk te bereiken vanaf hier)
Ik ga daarheen waar men mij nodig heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Mono gaat steeds verder weg van Rotterdam
Dit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom ga jij niet eens gewoon in het leven wonen?
Omdat ik voorlopig nog wel even prima zit. Daarbij heb ik straks weer een ov-kaart en kan ik weer goedkoop door heel NL reizen. Ik vind het niet erg om even in de trein te zitten om chille mensen te zien. Alleen moest ik op de meeting laatst echt dik 2 uur reizen van Emmen naar Utrecht helemaal alleenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom ga jij niet eens gewoon in het leven wonen?
ik heb jouw aanwezigheid nodig monoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga daarheen waar men mij nodig heeft.
Gewoon goed zijn voor de maatschappij
daarom gewoon in de randstad wonenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik voorlopig nog wel even prima zit. Daarbij heb ik straks weer een ov-kaart en kan ik weer goedkoop door heel NL reizen. Ik vind het niet erg om even in de trein te zitten om chille mensen te zien. Alleen moest ik op de meeting laatst echt dik 2 uur reizen van Emmen naar Utrecht helemaal alleenSaai!
JE bent altijd welkom voor bier in Groningen hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb jouw aanwezigheid nodig mono
Zie ik mijn ouders nooit weerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom gewoon in de randstad wonen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JE bent altijd welkom voor bier in Groningen hoor
Mijn ouders wonen niet eens in Nederlandquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie ik mijn ouders nooit weerGa dan ook echt niet vaak naar Emmen dus dan zie ik die gewoon bijna nooit..
Moet je er maar voor over hebbenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar vanuit rotterdam is dat gewoon een dag reizen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen niet eens in Nederland
Totally worth itquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar vanuit rotterdam is dat gewoon een dag reizen
ik ga lekker op mijn eigen groovesharkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze gaan echt lekker op B2S radio nu
Moet nu wegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze gaan echt lekker op B2S radio nu
dat ver weg noemenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:50 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pa woont 1,8 km van me vandaan (dacht 600 meter lol, wist niet onze winkelcentrum nog bijna 2 kilometer lang was) en mijn moeder 4,6 km. Damn nu ik het op zoek is het beide verder weg dan het lijktMijn pa woont straks vet dicht bij mn moeder.. ongemakkelijk vind ik dat een beetje haha!
Nee is niet ver! Maar ik dacht dat mn pa 600 meter ver woonde en mijn moeder 2 km. Het is allebei vet dichtbijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat ver weg noemen![]()
Ik moet elke keer met het vliegtuig naar mijn ouders en ik zie ze dan ook maar 1x per1,5 / 2 maanden ofzo
ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee is niet ver! Maar ik dacht dat mn pa 600 meter ver woonde en mijn moeder 2 km. Het is allebei vet dichtbij
dat soort mensenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:29 schreef Snowbells het volgende:
Omg zo'n aso girl van 17 die ik ken is ten huwelijk gevraagd
En ze zei ja!!!
Zo'n tokkie vriendin van me vindt het schattigquote:
Ik ben trots op je. Gewoon de waarheid zeggen in plaats van te slijmen en zeggen dat je het ook leuk vindt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n tokkie vriendin van me vindt het schattig. Nu zit ze tegen me te flippen omdat ik zei dat elk normaal mens met genoeg hersencellen zoiets debiel zou vinden
Dus m.a.w. kom jij spoedig bij mij een biertje drinken en die mooie stadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh sorry, overheen gelezen
Wel leuke kamer, maandag betalen en tekenen als het mee zit. Er was niemand wezen kijken, echt vreemd. Leuk hok alleen moet een vloertje of iets in.
6 minuten lopen van mijn werk, 3 minuten lopen naar de supermarkt en 10 minuten fietsen naar de Jumbo in het FC Groningen stadion die op zondag altijd open is
Mama Mini. Kringloopzaak bij Noorderplantsoen. Prima zaak.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
A small get together will be a nice idea
Moet nog wel her en der wat meubels en shit kopen
Zou wel iets voor jou zijn denk ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Belachelijk. Lelijke chicks zonder kont die gaan twerken
okquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou wel iets voor jou zijn denk ik.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Belachelijk. Lelijke chicks zonder kont die gaan twerken
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou wel iets voor jou zijn denk ik.
Jij schaart jezelf onder lelijke chick zonder kont???quote:
Neequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij schaart jezelf onder lelijke chick zonder kont???
En je snor harsenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:12 schreef Snowbells het volgende:
M'n weerwolvenwenkbrauwen maar bijwerken na een maand te lui zijn
before and after pics guurrllll plzquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:12 schreef Snowbells het volgende:
Ja. Ik heb de bakken kwark alvast klaargezet ook. Jij al burrito's besteld?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga je kijken vanavond/vannacht?
Jij zou het geen minuut volhouden in de cage pussy.quote:
ik zat te wachten op reactie van geo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij zou het geen minuut volhouden in de cage pussy.
Ligt niet bepaald lekker in deze stoner groep met sommige, maar zwerft nog wel in VBL rond onder andere.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
waar is geo eigenlijk. die heb ik lang niet gezien
Dit! Ik heb ooit al eens een bushy brow competition verloren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
before and after pics guurrllll plz
oh in vbl kom ik nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ligt niet bepaald lekker in deze stoner groep met sommige, maar zwerft nog wel in VBL rond onder andere.
mij uit je sig halenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:12 schreef Snowbells het volgende:
Posten =/= huiliequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want je maakt er een hele post voor
Ik trek de geloofwaardigheid sterk in twijfelquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
R&P / Dochter wil door mij vastgebonden worden
Anders ik welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik trek de geloofwaardigheid sterk in twijfel
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
R&P / Dochter wil door mij vastgebonden worden
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik trek de geloofwaardigheid sterk in twijfel
Wel origineel bedachtquote:
Brrrquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel origineel bedachtHahaha. Maar je moet wel sick in je hoofd zijn wil je die bedenken.
Houdt in dat je fantaseert of een bondage dochter van 16
gadverdammequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel origineel bedachtHahaha. Maar je moet wel sick in je hoofd zijn wil je die bedenken.
Houdt in dat je fantaseert of een bondage dochter van 16
Jijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie opent de lemming: Mijn zusje wil vastgebonden worden.![]()
Nog niet, maar even doen straks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de bakken kwark alvast klaargezet ook. Jij al burrito's besteld?
Ah, waar ga je naartoe dan?quote:
mini meet met paar fokkersquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, waar ga je naartoe dan?
Of mis ik weer een stonermeet?
ik kom ook okequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mini meet met paar fokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |