Neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij je door fritter ge .... ?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:20 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik ben dus geen jongen bij deze, en bedankt
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:21 schreef Toto69 het volgende:
SEX / Slechtste/meest bijzondere/pijnlijkste ervaringen?
Dat zeg ik toch nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:20 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik ben dus geen jongen bij deze, en bedankt
Ik niet, mijn ma heeft heul geen kunstgebitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moest lachen om mijn eigen grapjen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik niet, mijn ma heeft heul geen kunstgebit
Niet ik ken je gewoon nietquote:
Dat weet ik toch nietquote:
Watquote:
24 Muggen vinden dit leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zeg, beste aidslijende kudtmug die al een kwartier onzichtbaar rond mijn gehoorveld zoemt: tyf eens op!
eet hem opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zeg, beste aidslijende kudtmug die al een kwartier onzichtbaar rond mijn gehoorveld zoemt: tyf eens op!
Die knakker zit nu toch in de bak o.i.d?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef Toto69 het volgende:
Dit blijft een parel
GC / FOK! user steelt miljoenen bij elkaar
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tussen een broodje, boter erbij, klodder gore euroshopper saus en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eet hem op![]()
en ja ik heb wel eens een mug opgegeten
nee tijdens het pokeren vloog hij vlak langs mijn mond, waarbij ik hem gewoon met de tong vingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tussen een broodje, boter erbij, klodder gore euroshopper saus en gaan met die banaan.
Som 1: Ik wil frikadellen in de lengte opstapelen naar de Maan. Hoeveel heb ik er nodig, en hoeveel kost mij dat?quote:
Som 2 voor jou!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:24 schreef charter101 het volgende:
[..]
\Ikke, je kan goed op me rekenen.
Som 3 voor jou danquote:
Nee, doet gewoon hboquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Die knakker zit nu toch in de bak o.i.d?
450.000 liter, echt fantastischquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Som 1: Ik wil frikadellen in de lengte opstapelen naar de Maan. Hoeveel heb ik er nodig, en hoeveel kost mij dat?
[..]
Som 2 voor jou!
Hoeveel bitterballen moet ik naast elkaar leggen om een rondje om de wereld te maken op de evenaar?
[..]
Som 3 voor jou dan
Ik heb een enorme voorraad Export zwerverbier tot mijn beschikking. Als ik alles leeg wil gooien in de Amsterdam ArenA, hoeveel blikken export halve liters heb ik nodig, en hoeveel kost mij dat ?
Heb je tenminste wel goed gekauwd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee tijdens het pokeren vloog hij vlak langs mijn mond, waarbij ik hem gewoon met de tong ving
Miljoenen stelen, hij kan zo de politiek in.quote:
Dat welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Miljoenen stelen, hij kan zo de politiek in.
Ligt dat er niet aan hoe je een frikandel zet? als ie plat ligt is de frikandel maar 2 cm hoogquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef AldoTheApache het volgende:
afstand naar de maan is 382,500,000 meter, er gaan 10 frikandellen in een meter, als we aannemen dat een frikandel 10 cm is. Dus er gaan 3,825,000,000 frikandellen in de lengte naar de maan
En hoeveel kost mij dat ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef AldoTheApache het volgende:
afstand naar de maan is 382,500,000 meter, er gaan 10 frikandellen in een meter, als we aannemen dat een frikandel 10 cm is. Dus er gaan 3,825,000,000 frikandellen in de lengte naar de maan
AnthonyZeus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wie kan zich MILFneukert AnthonyG o.i.d nog herinneren? Of Oversight met zijn meesterlijke ID-kaart troll?
LEF / Rijbewijs met hoed op en schminkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wie kan zich MILFneukert AnthonyG o.i.d nog herinneren? Of Oversight met zijn meesterlijke ID-kaart troll?
in een pak van de lidl gaan 20 frikandellen voor 2 euro dus: 3,825,000,000/20*2 = 382,500,000 Equote:
omg de originaliteitsprijs is voor jouquote:
Noquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef Fritter het volgende:
Ik ga me terug trekken voor nu, tot over een uurtje ofzo
ja gaat fappen dus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef Fritter het volgende:
Ik ga me terug trekken voor nu, tot over een uurtje ofzo
Prima investering.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in een pak van de lidl gaan 20 frikandellen voor 2 euro dus: 3,825,000,000/20*2 = 382,500,000 E
Hermanquote:
Makkie, een gemiddelde bitter heeft eenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Som 1: Ik wil frikadellen in de lengte opstapelen naar de Maan. Hoeveel heb ik er nodig, en hoeveel kost mij dat?
[..]
Som 2 voor jou!
Hoeveel bitterballen moet ik naast elkaar leggen om een rondje om de wereld te maken op de evenaar?
[..]
Som 3 voor jou dan
Ik heb een enorme voorraad Export zwerverbier tot mijn beschikking. Als ik alles leeg wil gooien in de Amsterdam ArenA, hoeveel blikken export halve liters heb ik nodig, en hoeveel kost mij dat ?
Makkiequote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:36 schreef charter101 het volgende:
[..]
Makkie, een gemiddelde bitter heeft een
[..]
Makkie
De doorsnee van een gemiddelde bitterbal is ongeveer 4 cm. De omtrek van de evenaar is ongeveer 40000 km. Som: 4000000000 cm : 4 cm = 1 000 000 000
OMGquote:
Klerenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat doe je aan op een date?gewoon een overhemd toch?
Swag doe je aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:37 schreef AldoTheApache het volgende:
ik dacht eraan om alleen een condoom aan te doen nou goed?quote:
Strak (quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik dacht eraan om alleen een condoom aan te doen nou goed?
Moet jij niet verder met je SEX topic?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:37 schreef Toto69 het volgende:
Vaagste topic ever.
GC / Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
Andere mensen gaan verder voor mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:38 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Moet jij niet verder met je SEX topic?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Neem groterequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die krengen zitten inderdaad altijd te strak
Ja overhemdquote:
Hier is Ali.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Andere mensen gaan verder voor mij.
Waar is Ali?
Dit heb ik mij altijd al afgevraagd. Je stijgt in aanzien, ik beloon je met de Nachtbaggeraward vanavond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:36 schreef charter101 het volgende:
[..]
Makkie, een gemiddelde bitter heeft een
[..]
Makkie
De doorsnee van een gemiddelde bitterbal is ongeveer 4 cm. De omtrek van de evenaar is ongeveer 40000 km. Som: 4000000000 cm : 4 cm = 1 000 000 000
quote:
Tja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet meer ulradun
Ben je vrijgelaten?quote:
Gewoon casual. Niet proberen te hosselen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik heb voor het eerst een 'officiële' datenog nooit gedaan
![]()
goeden tips van monoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon casual. Niet proberen te hosselen.
Laten zien dat je een toffe gast bent, gewoon leuke idngen doen, lachen, jezelf niet anders voordoen en wat je ook doet: Niet proberen te versieren. Gewoon chill zijn.
Dan valt ze zo voor je, leuke avond, aardige jongen ditdat
Nee, ik heb het ook dagen lang gedaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Is het zielig als ik mij hier al een uur mee vermaak?
http://en.akinator.com/
Jarenlange ervaringen meequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goeden tips van mono![]()
zou toch wel te hopen zijn ja
Tof Ali.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ja, van jouw SEX topic.
stappen enzo doe ik wel, maar niet met zijn 2en naar een caféquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jarenlange ervaringen mee
Veel wezen stappen en dan leer je het wel.
Genoeg blauwtjes gelopen om te weten hoe het niet moet iig
ik ben al bijna 2 jaar single, ik heb dat ook wel weer gehadquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarom single zijn beter is:
-Ik kan in me blote piem0l rondlopen in mijn huis wanneer ik dat wil.
-Ballen krabben
-Ruften
-Als ik voetbal wil kijken, komt er voetbal op tv.
-Nooit meer '' IK HEB HOOFDPIJN LAAT ME MET RUST''
-Eigen geld
-Eigen bed
-Eigen mening
En het allerbeste, geen vervelende, irritante en bemoeizuchtige schoonouders.
Ikke, wie wil er pizzaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
HAAAALLOOOOOOO MEEEENSEEEEEEEEN
Wie wil er een koekje?
[ afbeelding ]
Komen daar gratis tietjes van Moira© bij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
Wie wil er een koekje?
[ afbeelding ]
Nee als je met een date gaat moet je iets tofs doen. Doe iets wat ze niet verwacht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stappen enzo doe ik wel, maar niet met zijn 2en naar een café
Niet doen! Straks komt koekiemonster!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
Wie wil er een koekje?
[ afbeelding ]
Ik ben sinds kort single, damn veel vrijheidquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben al bijna 2 jaar single, ik heb dat ook wel weer gehad
ik zal wel eens even kijkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee als je met een date gaat moet je iets tofs doen. Doe iets wat ze niet verwacht.
Bios is zo standaard. Kijk of er ergens iets leuks is ofzo. Iets spannends maar wel leuk.
Niet bungee jumpen ofzoietsMaar wel een beetje thrillseeking.
Iets wat haar verrastDaarna samen wat drinken en gewoon koetjes kalfjes. Elkaar leren kennen, open eerlijk enzo.
Daarna is ze van jou, gegaraneerd
klopt, is ook heel chillquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef charter101 het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort single, damn veel vrijheid
Maak het trouwens niet te duur/flashy/ingewikkeld. Doe het simpel, maar toch innovatief en onverwacht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee als je met een date gaat moet je iets tofs doen. Doe iets wat ze niet verwacht.
Bios is zo standaard. Kijk of er ergens iets leuks is ofzo. Iets spannends maar wel leuk.
Niet bungee jumpen ofzoietsMaar wel een beetje thrillseeking.
Iets wat haar verrastDaarna samen wat drinken en gewoon koetjes kalfjes. Elkaar leren kennen, open eerlijk enzo.
Daarna is ze van jou, gegaraneerd
Nee, die zijn helaas uitverkochtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Komen daar gratis tietjes van Moira© bij?
Check. Ik heb een relatie en ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
-Ballen krabben
-Ruften
-Eigen geld
-Eigen bed
-Eigen mening
Da's nie best als je daarvoor single moet zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
-Ballen krabben
-Ruften
-Eigen geld
-Eigen bed
-Eigen mening
juist ....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Maak het trouwens niet te duur/flashy/ingewikkeld. Doe het simpel, maar toch innovatief en onverwacht.
Dit jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Maak het trouwens niet te duur/flashy/ingewikkeld. Doe het simpel, maar toch innovatief en onverwacht.
HAHAHA IK KAN AAN MIJN BALLEN KRABBEN EN JIJ NIET.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's nie best als je daarvoor single moet zijn
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Check. Ik heb een relatie en ik heb nergens last van
- Ik loop ook naakt door haar huis
- Ik krab aan mijn ballen wanneer ik wil
- Onder de dekens vieze tati's latenZo hoort het. Echte liefde als ze het trekt
- We kijken samen voetbal, zonder grap
- Hoofdpijn gaat weg met seks. Endorfine FTW
- Portomonee is en blijft van mij
- Bed is dan wel delen, maar ruimte zat
- Eigen meningIk heb de jackpot met mijn vriendin. Onze meningen over de meeste dingen zijn redelijk hetzelfde
Zuinig op zijn kerel, zo snel vindt je die niet meer!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Check. Ik heb een relatie en ik heb nergens last van
- Ik loop ook naakt door haar huis
- Ik krab aan mijn ballen wanneer ik wil
- Onder de dekens vieze tati's latenZo hoort het. Echte liefde als ze het trekt
- We kijken samen voetbal, zonder grap
- Hoofdpijn gaat weg met seks. Endorfine FTW
- Portomonee is en blijft van mij
- Bed is dan wel delen, maar ruimte zat
- Eigen meningIk heb de jackpot met mijn vriendin. Onze meningen over de meeste dingen zijn redelijk hetzelfde
wij gaan heel casual iets drinken, 'heel casual' dus tja, ik kan niet ineens aankomen met: owja for the record, hier we gaan laserquestenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit jaJe kan vrij goedkoop echt wel leuke dingen doen ja
Mono laat wijvigere ruften dan ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
HAHAHA IK KAN AAN MIJN BALLEN KRABBEN EN JIJ NIET.
En ruften, want vrouwen doen dat niet.
Behalve als je yvonne bent.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zuinig op zijn kerel, zo snel vindt je die niet meer!
Eens. Dat prinsesje laat ik nooit meer lopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zuinig op zijn kerel, zo snel vindt je die niet meer!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik was ooit eens op een kroeg-sjoel-meet in Rotterdam, en yvonne liet toen echt een ranzige bout ja.
Ik zag Greys toen huilend en kokhalzend naar buiten rennen en yvonne stond maar in een hoekje te gniffelen.
Nare vrouw is het
In de SM kelderquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens. Dat prinsesje laat ik nooit meer lopen
Daarom heb ik haar ook opgesloten in de kelder zodat ze voor altijd van mij is
Heey Joseph F. !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens. Dat prinsesje laat ik nooit meer lopen
Daarom heb ik haar ook opgesloten in de kelder zodat ze voor altijd van mij is
Sinds wanneer heb jij daar tijd voor? Relaties terwjl je op topniveau hoort te FOK!ken!quote:
Dat is het leuke aan een FOK!stelletje zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij daar tijd voor? Relaties terwjl je op topniveau hoort te FOK!ken!
EN NOU GOFFERDOMME NIET DOORDENKEN.
quote:
Wie, ik?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat zij niet op FOK! zit
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Elkaar ook Monopoly en Moira noemen![]()
![]()
Dat wint Mono wel, die kan leuke zinnen boerenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wie van jullie kan er het hardste boeren?
Is leuk, johquote:
Ik zei toch; uitverkochtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
WAAR BLIJVEN DE TETTE, MOIRA?
Ik boer regelmatig zo hard dat de kat van mijn ouders ( als ik daar op visite ben ) wegvlucht of mij aankijkt op deze manier:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat wint Mono wel, die kan leuke zinnen boeren
http://vocaroo.com/i/s0rr5sM7whf0quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
IK WACHT, MET MIJN UITERAARD VEEL TE DURE BROEK OP DE ACHILLESPEZEN!
Heldquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik boer regelmatig zo hard dat de kat van mijn ouders ( als ik daar op visite ben ) wegvlucht of mij aankijkt op deze manier: [ afbeelding ]
Ik kom volgens mij niet helemaal normaal over op FOK!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is leuk, joh
Samen FOK!kenDan snap je elkaar ook gewoon
Allebei mijn exen hadden een hekel aan FOK!, gewoon omdat ze het niet begrepenEn toch is het een best groot onderdeel van je vrije tijd weetje
[..]
Ik zei toch; uitverkocht [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0rr5sM7whf0
Hij herkent een echte FOK!kerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik boer regelmatig zo hard dat de kat van mijn ouders ( als ik daar op visite ben ) wegvlucht of mij aankijkt op deze manier: [ afbeelding ]
Ik ook niet, maar scheelt dat Mono me zo kent en me juist daarom wou meetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kom volgens mij niet helemaal normaal over op FOK!
Whehehequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En dan dat gelach van Moira erachteraan.
Godverquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:57 schreef Monopoly het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0ze1Im8DuvZ
Kwaliteit dit
De één is dood en de ander is een neger?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat is het verschil tussen Prins Friso en Will Smith?
Will Smith leeft nog?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Boer mijn usernaam en ik laat iets zien waar ik spijt van zal krijgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:57 schreef Monopoly het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0ze1Im8DuvZ
Kwaliteit dit
Prins Friso is wit en Will Smith is zwart.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ga een poging wagen. Nieuw biertje open, dus dit is goedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Boer mijn usernaam en ik laat iets zien waar ik spijt van zal krijgen.
NEE NIET MIJN PIEMEL, STELLETJE VIESPEUKEN
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar scheelt dat Mono me zo kent en me juist daarom wou meeten
IRL ben ik trouwens niet anders
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Boer mijn usernaam en ik laat iets zien waar ik spijt van zal krijgen.
NEE NIET MIJN PIEMEL, STELLETJE VIESPEUKEN
Gisteren om 03:00 's nachts nog spaghetti gekookt (Mono dan) en gegetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme, op dit uur nog gewoon een chili aan het maken
Het is hetzelfde huis want je ex-scoonmoeder is Erica Terpstra?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen het huis van mijn ex-schoonouders en Erica Terpstra?
Was het lekker?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gisteren om 03:00 's nachts nog spaghetti gekookt (Mono dan) en gegeten
dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerst klinkt je als ene transformer en daarna als een schaap
Allebei is de inhoud verrot!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is hetzelfde huis want je ex-scoonmoeder is Erica Terpstra?
Heb je een momentje? m'n 3ds zoeken voor epic fotoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerst klinkt je als ene transformer en daarna als een schaap
mooiquote:
somsquote:
3DS?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heb je een momentje? m'n 3ds zoeken voor epic foto
bazenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gisteren om 03:00 's nachts nog spaghetti gekookt (Mono dan) en gegeten
uh oke.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heb je een momentje? m'n 3ds zoeken voor epic foto
VOOR POKEMON EN CLASSIC KIRBYquote:
Gofferdoeme, verkeerde gequote.quote:
Pauwenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Ineens moet ik denken aan Mono die een pauw na deed op de stonersmeeting
hoi monoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1ovIjqFK03n
jijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
VOOR POKEMON EN CLASSIC KIRBY
Mono gaat een keer voor t stonerstopic koken? (meeting bij Mono haha!)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef Monopoly het volgende:
Koken is gewoon chill.
Vorig jaar met kerst een facking lekkere wildsaus laten intrekken van een eendenkarkas en daarbij lekkere hertenbiefstuk gemaakt met sjalotjes![]()
Mono is elk uur van de dag een baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi
dan heeft die mono wel kookkunsten, als je om 3uur 's nachts nog een lekkere spaghetti kan maken
apenkotsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:06 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Wat is warm en ruikt naar banaan?
De piemel van Gordon na een avondje barebacken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:06 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Wat is warm en ruikt naar banaan?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono is elk uur van de dag een baas
Whehe, doen we nog steedsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Ineens moet ik denken aan Mono die een pauw na deed op de stonersmeeting
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:08 schreef Monopoly het volgende:
Behalve in mijn slaap. Dan doe ik de ganze nacht het geluid van een stervende das na. Tot groot ongenoegen van de buren
HAHA ik spuugde bijna mijn drinken uit!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee hij ging een avondje masturberen op de kinderboerderij vertelde hij me.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHA ik spuugde bijna mijn drinken uit!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
en het smaakt nog gewoon prima ook
Het is toch heel normaal om tussen de cavia's een flinke straal zaad te spuiten ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHA ik spuugde bijna mijn drinken uit!
Vaste prik op vrijdagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee hij ging een avondje masturberen op de kinderboerderij vertelde hij me.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is toch heel normaal om tussen de cavia's een flinke straal zaad te spuiten ?
Ik doe niet anders.
Waarom ben je niet mee? Geitenverbod gekregen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is toch heel normaal om tussen de cavia's een flinke straal zaad te spuiten ?
Ik doe niet anders.
Tijdstempel, Alleen er een beetje kudt uitgekomen op de foto omdat het redelijk donker is.quote:
We have a winner!quote:
pikachuquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:13 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Wie is deze pokémon? DUDUDUUU
Buneary, keigave Pokémon!quote:
Ja, vooral door al die hoerenmuggenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:13 schreef Cosmo. het volgende:
moira heb jij ook wel eens last van jeuk?
Nu zie ik het ja... Lijkt alsof er staat:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tijdstempel, Alleen er een beetje kudt uitgekomen op de foto omdat het redelijk donker is.
Nee, ik mag niet meer binnen 50 meter van kinderboerderijen en basisscholen komen van de rechtbankquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet mee? Geitenverbod gekregen?
wat doe jij er tegen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, vooral door al die hoerenmuggen![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet meer binnen 50 meter van kinderboerderijen en basisscholen komen van de rechtbank
Nu snap ik waarom dit een exclusieve foto is, jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Buneary, keigave Pokémon!
Tevens kan je die nergens normaal in NL krijgen, worden enkel in Japan verkocht.
Hoerenmuggenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, vooral door al die hoerenmuggen![]()
De sletquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nu zie ik het ja... Lijkt alsof er staat:
16-08-13
Del
En je gemeenschapsdienst op FOK! verricht waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet meer binnen 50 meter van kinderboerderijen en basisscholen komen van de rechtbank
ik moet godverdomme steeds lachen om jouw UIquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom dit een exclusieve foto is, ja
Jep. Zo doe ik iets terug voor de maatsschappijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En je gemeenschapsdienst op FOK! verricht waarschijnlijk
Ik heb zo'n klein rollertje gekocht vorig jaar, was een tientje ofzo bij de drogist, dat helpt wel tegen de jeukquote:
Wil je iets anders? Kan je het krijgen, Verwend nest!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom dit een exclusieve foto is, ja
Oh maar kinderopvang en peuterspeelzaal is niet erg?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
klinkt ranzigquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Zo doe ik iets terug voor de maatsschappij
haha je durft geen kanker te zeggenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Stervende hoeren k muggen kees kachel gr
Nope. Daar sta ik nu regelmatig voor het hek te masturberenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maar kinderopvang en peuterspeelzaal is niet erg?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope. Daar sta ik nu regelmatig voor het hek te masturberen
Duigen zijn ook erg angstaanjagendquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Weet je wat leuk is?
Stiekem in een lijnbus het gekoer van een duig nadoen en dat mensen verbaast om zich heen kijken.
kankerkankerkankerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha je durft geen kanker te zeggen
Er zit blauw in dit topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha je durft geen kanker te zeggen
Werkt prima, jaquote:
Awh thanksquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wil je iets anders? Kan je het krijgen, Verwend nest!
DUIVENquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Duigen zijn ook erg angstaanjagend
Ik vind dat je een aanwinst bent voor de maatschappij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |