Verzendkosten worden meegerekend bij de inklaring.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:01 schreef 8bart8 het volgende:
Brief van de postnl/douane over de earson. Is het mogelijk om bij zarmark de factuur van de first payment uit te printen, zodat ik geen inklaringkosten hoeft te betalen?
Of hoef je over de verzendkosten sowieso geen inklaring te betalen?
Ook als het product zelf onder de ¤22,- zit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verzendkosten worden meegerekend bij de inklaring.
http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeeldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef 8bart8 het volgende:
[..]
Ook als het product zelf onder de ¤22,- zit?
Leugens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:10 schreef shiznuts het volgende:
Net als de PiPO M7 Pro... dus aankomende week de Hubsan en PiPO (hoop ik dan, inmiddels wel aangemeld bij Sweden Post)!Yeheas!
Ik heb ook weleens 10 minuten zitten kloten met finnish en finish. Vervolgens mezelf afvragen waarom de pagina niet niet werd geaccepteerd na enterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef neo2000 het volgende:
Vrees het ook niet.. (sowieso, expliciet Tianaman Square vermelden - heeft misschien betekenis voor Westerlingen, maar zeker niet veel betekenis voor Chinezen zelf - de "tank man" beelden zijn zelfs verboden in China, na X jaren.)
Maar feit is wel dat een hoop Shenzhenners geen idee hebben wat het evrschil is tussen Austria en Australia, hahaha.
Zag ze al. Goede prijsdrop. Maar daar houdt het dan ook op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:16 schreef monkeybrain het volgende:
#Shiz
Monster doppen Ibood![]()
Hoe bevallen die turbine dingen eigenlijk?
Ach so. Die outfits zijn me ook niet onbekend... keep it hakkûh! Keep it zaagûh!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat verkopen ze ook niet in ChinaAlleen de Australian Lederhosen.
Ben jij dat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zag ze al. Goede prijsdrop. Maar daar houdt het dan ook op.
Zelfs voor die prijs nog altijd slechte bang-for-buck als ik zo de verhalen lees.
Sowieso niet compatible met mijn smaak (bass weggedraaid, treble te opgedreven).
Ben niet bepaald begeistert van de Turbines ook.
[..]
Ach so. Die outfits zijn me ook niet onbekend... keep it hakkûh! Keep it zaagûh!![]()
[ afbeelding ]
Je hebt trouwens wel geinige lederhosen t-shirts.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zelfs voor die prijs nog altijd slechte bang-for-buck als ik zo de verhalen lees.
Sowieso niet compatible met mijn smaak (bass weggedraaid, treble te opgedreven).
[..]
Ach so. Die outfits zijn me ook niet onbekend... keep it hakkûh! Keep it zaagûh!![]()
[ afbeelding ]
Je hebt trouwens wel geinige lederhosen t-shirts.
[ afbeelding ]
Minder bas, maar redelijke treble en mids als ik het lees. Schijnbaar redelijk voor live muziek. Nadeeltje wat ik lees: ze schijnen redelijk plastic te zijn. Nu is dat niet zo erg normaliter, mar als je je bedenkt dat deze Monster doppies normaal gesproken voor 200 dollar van eigenaar wisselen is het toch wat triestig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die valt nog mee, had eigenlijk wel fullblown 40-45 swastika outfits verwacht.quote:
In Thailand doen ze dat goed. Kun je beter daar bestellenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Die valt nog mee, had eigenlijk wel fullblown 40-45 swastika outfits verwacht.
Hitler is in Azië toch een heldquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
In Thailand doen ze dat goed. Kun je beter daar bestellen
[ afbeelding ]
Nu Kirtag (eigenlijk Kirch-Tag) weekend. Weer een van de excuses om lederhosen aan te doen en bier te zuipen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:36 schreef mickeyD het volgende:
das mooi binnenkomen tijdens oktoberfest!
Dude.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:04 schreef monkeybrain het volgende:
Gsm met camera = vanaf 2004?
Aussie in 2004
Doe maar niet maar. Las vandaag iets in een magazine over RHA MA150 bang-for-buck oortjes.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Minder bas, maar redelijke treble en mids als ik het lees. Schijnbaar redelijk voor live muziek. Nadeeltje wat ik lees: ze schijnen redelijk plastic te zijn. Nu is dat niet zo erg normaliter, mar als je je bedenkt dat deze Monster doppies normaal gesproken voor 200 dollar van eigenaar wisselen is het toch wat triestig.
[..]
quote:jjqpm9.jpg
dit kwam ik tegen toen ik op taobao opzoek was naar boxers
Ook even door het Brainwavz assortiment gekekenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:12 schreef shiznuts het volgende:
Was een beetje ophef over las ik vandaag in de krant.
[..]
Nu Kirtag (eigenlijk Kirch-Tag) weekend. Weer een van de excuses om lederhosen aan te doen en bier te zuipen.
[..]
Dude.Gabber is nooit uit de mode. Gabbers unite!
Hakkûh4ever! Jwt.
Tegen 2004 had ik inderdaad allang m'n kapsel geschoren eilandje ingeruild voor in-line skates
[..]
Doe maar niet maar. Las vandaag iets in een magazine over RHA MA150 bang-for-buck oortjes.
Zal die eens opzoeken...
Neways, back to China guys.Brainwavz is bezig met een boel nieuwe shizzle.
Zoals de Delta en S1.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En de R3 wordt ook altijd nog verwacht natuurlijk.
Ben ook nog altijd benieuwd naar die DUNU Hawkeye die ik met dikke korting besteld had.
En hopelijk morgen wat pakketjes.
O.a. een tablet, twee smartphones en harddrive enclosure wacht ik al zo lang met smart op.
Mocht je nog een goed advies hebben, ik hoor het graagquote:Ik heb ze beide eigenlijk geen noemenswaardige burn-in gegeven, maar m'n eerste indruk is toch dat ik de ES800M fijner vind eigenlijk. De Senns zijn me net wat te helder, te analytisch, het is allemaal net te precies zodat het wat saai klinkt in vergelijking met de ES800M. Die is toch wat voller, ronder en warmer en zet daarmee een erg fijne ambiance neer. 't Is net alsof de Awei wat meer 'soul' heeft. Uiteraard is smaak persoonlijk en ben je juist meer van het wat koudere precieze. Maar zelf vind ik het warme ronde van de ES800M wel wat.
Soms denk ik dat het wel een kloon moet zijn van een van de vaste rotten hierquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]Zo... tof plaatje hoor. Wat dacht je, 'ik censureer mezelf maar ff'?
Je weet ook echt keer op keer te falen en ons met je nonsens-posts te 'verblijden', hè (is gewoon een constatering)?
En dat lijstje deel je eventjes met onsquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat het wel een kloon moet zijn van een van de vaste rotten hiergewoon om leven in de brouwerij te krijgen... (Bobbernaut, Monkeybrain, ...?
Ben weer terug in Nederland na zes weken vakantie, en heb op vakantie een lijstje van 20 items verzameld die ik maar weer is ga bestellen :p
En vanavond twee pakketjes ophalen die ik gewoon niet uit kon stellen met bestellen tot na de vakantie
Mwah, ik denk het niet hoor.. Ik lurk ook vaak genoeg op tweakers, en kwam daar op een gegeven moment een user tegen, die echte kwaliteitsreakties achter liet.. username kwam mij bekend voor.. Tot ik weer in dit topic terug kwam. Toen had ik een aha-erlebnis.. Verhip!quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat het wel een kloon moet zijn van een van de vaste rotten hiergewoon om leven in de brouwerij te krijgen... (Bobbernaut, Monkeybrain, ...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |