Dank...eerlijk gezegd..had deze wel gezien maar niet gedacht dat het chinese webshop was..ivm ali enzo...nou..bedankt iigquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20130819030938
Aliexpress is het broertje van Alibaba, het broertje voor de kleinere partijen en single purchases.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:51 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Dank...eerlijk gezegd..had deze wel gezien maar niet gedacht dat het chinese webshop was..ivm ali enzo...nou..bedankt iig
Thanks ik ga even rondkijken!quote:Op maandag 19 augustus 2013 05:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Tijdje terug was ook in trek de E-3LUE (review) muizen/toetsenborden (check ook AliExpress/eBay).
Kwam ook deze gisteren ofzo tegen: http://dx.com/p/rajfoo-g3(...)g-mouse-black-235576 , RAJFOO, misschien ook iets om naar te kijken. Zolang het maar een merk is, dan al niet Chinees en niet iets supercheap en merkloos, da's vaak superbrak. Verder goed plaatjes bestuderen of het wat lijkt.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef xminator het volgende:
Deze muis besteld voor 5,5 dollar
:
[ afbeelding ]
"Check out this creamy white filling!"quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
"Yo yo yo, I thought these eggs were made out of chocolat and had a whole other suprise!?"
Lijkt me niet zo moeilijk, zoeken op de ingang + 2m op chinaprices, ebay etc.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:40 schreef King-Ernie het volgende:
Welke Galaxy S3 oplader kan ik het beste nemen? Ik zoek er een van 2M of meer.
Nooit wassen om zo'n realistische crack-hoer kutlucht te krijgenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zonde, ff uitspoelen, een nachtje in de bleek laten staan en de volgende dag gewoon weer gebruiken.
Neem niet de 1/2USD versie's, daarmee duurt het opladen ontzettend lang..quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:40 schreef King-Ernie het volgende:
Welke Galaxy S3 oplader kan ik het beste nemen? Ik zoek er een van 2M of meer.
Zulke muizen hebben geen backlit toetsen en er is geen visuele referentie gezet, dus de nauwkeurigheid van het wijzen verloopt. Zodra je daar echter mee om weet te gaan biedt de multimediakant met eigen toetsenbord op de andere kant veel voordelen en gemak.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef Captain_koek het volgende:
Dames en Heren (zijn er dames in dit topic)
Lees al vanaf topic 1 mee maar nu toch eens een vraagje:
Is de Mele F10 zijn hogere prijs waard? Heb eigenlijk geen enkele review (van fokkers) kunnen vinden over dit soort remotes!
De ingebouwde batterij spreekt mij wel erg aan, hoewel ik het hele flymouse twijfelachtig vindt
Dus jij weet zeker dat wat ik zeg niet kan kloppen of althans geen gevaar kan vormen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
zelfs als dat ding met 1 watt loopt te stralen is er nog niet heel veel aan de hand hoor. En de kans dat hij dat doet is niet zo groot denk ik.
Ik hoor geen geluid. Ik krijg gewoon pijn. Vooral boven m'n rechter slaap. Snap er niks van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:14 schreef mickeyD het volgende:
[..]
is gewoon hoog frequent geluid wat je hoort..
vroeger hoorde je een straat verderop nog een oude tv piepen, maar als je ouder wordt dan ga je zulke geluiden niet meer kunnen horen.. maar het is er nog wel!
het enige wat je kunt doen is als er een externe antenne op zit, die vervangen, is t dan niet weg, dan verkopen.
ps: niet dat ding aanzetten ZONDER antennes.
Mwha ik beloof niksquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Dus jij weet zeker dat wat ik zeg niet kan kloppen of althans geen gevaar kan vormen?
[..]
Ik hoor geen geluid. Ik krijg gewoon pijn. Vooral boven m'n rechter slaap. Snap er niks van.
Mwha valt tegen hoor. Met de versterker kan ik lekker buiten op het terras stabiel internetten. ( meter of 20 achter het huis ook nog overigensquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:39 schreef Xetran het volgende:
Hoeveel range heeft zo'n ding wel niet? Lijkt mij wel lachen, kan ik internetten op m'n sportschool.
ik heb een mele F10, en het ontbreken van referentie punt(en) is wel heel erg wennen, en stoei er na enkele maanden zeker af en toe mee omdat mijn muis dan toch even aan de wandel is gegaan (lees: ik heb hem niet helemaal juist bestuurd)quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef Captain_koek het volgende:
Is de Mele F10 zijn hogere prijs waard? Heb eigenlijk geen enkele review (van fokkers) kunnen vinden over dit soort remotes!
De ingebouwde batterij spreekt mij wel erg aan, hoewel ik het hele flymouse twijfelachtig vindt
Ja snap ik. Mijn opa ligt op 't verpleeghuis en daar is geen wifi terwijl hij zo'n internet tv heeft. Ik ken toevallig iemand die daar een straat verderop woont, dus ik vroeg me af of ik 't voor elkaar zou kunnen krijgen om daar binnen dan internet te creëren. Maar nu ik je verhaal lees denk ik niet dat dat gaat lukken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha valt tegen hoor. Met de versterker kan ik lekker buiten op het terras stabiel internetten. ( meter of 20 achter het huis ook nog overigens)
Let op dit is dus geen repeater maar echt een versterker![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kijk verder ook eens op:
• http://tabletrepublic.com/forum/android-mini-pc/
• http://www.slatedroid.com/forum/380-generic-android-tv-devices/
Bedankt voor de Tips! Ik ga mij eens wat verder inlezen. Audio vind ik niet zo heel belangrijk mogelijk voor skype leuk.. Heb net een logitech setje van mijn ouders mogen lenen. Gebruikte ze toch niet op de smarttv. Dus even kunnen uitstellenquote:
Tsjah, het kan handig zijn, maar verwacht geen wonderen. Heb er ook 1, en als je hem al niet voor Android devices gaat gebruiken moet je wel erg handig zijn om de boel prettig aan de praat te krijgen. Grootste nadeel vind ik eigenlijk hetzelfde als wat mschol al noemt, Verder is de toetsindeling niet echt intuitief (zit altijd te kutten met caps e.d.) en de feedback van de knoppen niet wat je hoopt. Het zijn vrij zachte knoppies, die ook nog eens diep in de flymouse liggen. je hebt dus niet veel feedback aan je vingers of een knop nu echt goed ingedrukt is. Zal niet zeggen dat het in mijn geval een miskoop is geweest, maar ideaal is iig anders. Iig in gebruik met een HTPC, waar ik 'm voor gebruik. (Windows 7 met XBMC)quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef Captain_koek het volgende:
Denk dat je met zulke afstanden meer moet gaan denken aan een straalzender. En dan nog denk ik niet dat ze het bij het verpleeghuis tof gaan vinden als je met een schotel het dak op gaat, hahaha.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja snap ik. Mijn opa ligt op 't verpleeghuis en daar is geen wifi terwijl hij zo'n internet tv heeft. Ik ken toevallig iemand die daar een straat verderop woont, dus ik vroeg me af of ik 't voor elkaar zou kunnen krijgen om daar binnen dan internet te creëren. Maar nu ik je verhaal lees denk ik niet dat dat gaat lukken.Het is denk ik een meter of 200 maximaal, met wat flinke muren erbij.
Hebben ze daar wel een LAN? dan kan je er natuurlijk ook gewoon een simpel AP ofzo tussenzetten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, het kan handig zijn, maar verwacht geen wonderen. Heb er ook 1, en als je hem al niet voor Android devices gaat gebruiken moet je wel erg handig zijn om de boel prettig aan de praat te krijgen. Grootste nadeel vind ik eigenlijk hetzelfde als wat mschol al noemt, Verder is de toetsindeling niet echt intuitief (zit altijd te kutten met caps e.d.) en de feedback van de knoppen niet wat je hoopt. Het zijn vrij zachte knoppies, die ook nog eens diep in de flymouse liggen. je hebt dus niet veel feedback aan je vingers of een knop nu echt goed ingedrukt is. Zal niet zeggen dat het in mijn geval een miskoop is geweest, maar ideaal is iig anders. Iig in gebruik met een HTPC, waar ik 'm voor gebruik. (Windows 7 met XBMC)
[..]
Denk dat je met zulke afstanden meer moet gaan denken aan een straalzender. En dan nog denk ik niet dat ze het bij het verpleeghuis tof gaan vinden als je met een schotel het dak op gaat, hahaha.
De Lenovo N5901 en de opvolger zijn overigens wel zeer leuke (fijn werkende) remotesquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, het kan handig zijn, maar verwacht geen wonderen. Heb er ook 1, en als je hem al niet voor Android devices gaat gebruiken moet je wel erg handig zijn om de boel prettig aan de praat te krijgen. Grootste nadeel vind ik eigenlijk hetzelfde als wat mschol al noemt, Verder is de toetsindeling niet echt intuitief (zit altijd te kutten met caps e.d.) en de feedback van de knoppen niet wat je hoopt. Het zijn vrij zachte knoppies, die ook nog eens diep in de flymouse liggen. je hebt dus niet veel feedback aan je vingers of een knop nu echt goed ingedrukt is. Zal niet zeggen dat het in mijn geval een miskoop is geweest, maar ideaal is iig anders. Iig in gebruik met een HTPC, waar ik 'm voor gebruik. (Windows 7 met XBMC)
[..]
Denk dat je met zulke afstanden meer moet gaan denken aan een straalzender. En dan nog denk ik niet dat ze het bij het verpleeghuis tof gaan vinden als je met een schotel het dak op gaat, hahaha.
Video maken; en inderdaad zo doen. Desnoods de stekker uit het stopcontact en een multimeter bij de lader (in een ander shot) om te laten zien dat die wel werkt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:34 schreef RDMKR het volgende:
heeft iemand ervaring met refunds/vervangingen aanvragen bij webshops? vraag me af wat me te wachten staat nu m'n voyo voor pampus ligt. ze vragen om een video met de mankementen en zeggen dat ik een paar andere adapters moet proberen. op die video staat straks dus gewoon een dooie tablet met de adapter de in en mijn hand die het aan/uit knopje indrukt en er gebeurt niks. kan het ze net zo goed in woorden vertellen.
Zie het tablet topicquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:07 schreef King-Ernie het volgende:
Iemand een tip voor een extreem goedkope tablet? Ik wil hem gewoon als agenda en beetje internetten voor op school. Ik vind het op mijn telefoon niet zo fijn
waarom niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:14 schreef revpolen het volgende:
Omdat ik me iphone had laten vallen en me glasplaat was gebroken de overstap gemaakt naar android,
Gisteren mijn nieuwe gsm binnen gekregen![]()
Damm!! wat een ding!! en zeker voor 160,-( met DHL )
Kan de link hier alleen niet neerzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |