Ze level in Runescapequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:07 schreef Nowyrok het volgende:
Waar staat de 97 dan voor in je nick ?
om haar voorover op de motorkap helemaal vol te blaffen zonder bescherming. HNG HNG HNG HNG, en zij maar kermen "oh fuck ja, pappie moest eens weten". en dan wanneer je weg bent dat ze 3 van ons uitnodigt thuis, helemaal ketslam, waarna we haar allemaal op jouw bed helemaal uitwonen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je ouders hebben gelijk.
Ze willen niet dat je haar zwanger maakt.
En dat je buiten rondhangt en aan de marihuana of andere rotzooi begint.
Als je zelf ooit vader bent en een zoon van 18 hebt snap je het.
Hopelijk krijg je geen dochter.
Mijn handen jeuken als ik er aan denk van die geile pubers van plan zijn als ze haar komen ophalen in hun 4e hands Golf.
oh godquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
om haar voorover op de motorkap helemaal vol te blaffen zonder bescherming. HNG HNG HNG HNG, en zij maar kermen "oh fuck ja, pappie moest eens weten". en dan wanneer je weg bent dat ze 3 van ons uitnodigt thuis, helemaal ketslam, waarna we haar allemaal op jouw bed helemaal uitwonen.Oh goede tijden goede tijden.
Je moest eens weten.
kanker is de nieuwe godwinquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Wees blij dat je ouder hebt. Mijn vader verloor ik toen ik 6 was en we zijn er deze week achter gekomen dat mijn moeder leverkanker heeft.
Soms weten mensen gewoon niet hoe goed ze het hebben voor het er niet meer is.
Wat een debiele redenatie. Omdat sommige mensen op jonge leeftijd hun ouders verliezen, moet je maar accepteren dat je op je 18e wordt behandeld als kind van 13/14!??quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Wees blij dat je ouder hebt. Mijn vader verloor ik toen ik 6 was en we zijn er deze week achter gekomen dat mijn moeder leverkanker heeft.
Soms weten mensen gewoon niet hoe goed ze het hebben voor het er niet meer is.
Eens , dat dacht ik ook al terwijl ik mijn reply schreeft lol. Echter is het wel echt waar.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef Eglesiar het volgende:
Wachten tot je volwassen bent dus. +- 25. Dan mag jij je eigen keuzes maken.
nee het is niet waar, dat je ma dood gaat is kut, maar daarom hoeft TS nu niet alles te accepteren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:16 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
[..]
Eens , dat dacht ik ook al terwijl ik mijn reply schreeft lol. Echter is het wel echt waar.
Neemt niet weg, beetje flauw om het als argument te gebruiken, dat klopt.
Ja als mijn kind 18 is snap ik het ja, maar ik zou hem/haar vrijheid geven zodat ze dingen kan doen met zijn/haar vrienden.. Maar ik zou hem/haar wel beschermen en als er iets gebeurd zeker ook actie ondernemenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je ouders hebben gelijk.
Ze willen niet dat je haar zwanger maakt.
En dat je buiten rondhangt en aan de marihuana of andere rotzooi begint.
Als je zelf ooit vader bent en een zoon van 18 hebt snap je het.
Hopelijk krijg je geen dochter.
Mijn handen jeuken als ik er aan denk van die geile pubers van plan zijn als ze haar komen ophalen in hun 4e hands Golf.
Ja, ik denk dat dat zeker een goeie keuze is.quote:
Nee, maar je moet duidelijk zijn tegen zulke kinderen. Waar haalt hij het lef vandaan om tegen zijn ouders in te gaan? Zomaar een vriendin hebben terwijl zijn ouders zeggen dat het niet mag.quote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
om haar voorover op de motorkap helemaal vol te blaffen zonder bescherming. HNG HNG HNG HNG, en zij maar kermen "oh fuck ja, pappie moest eens weten". en dan wanneer je weg bent dat ze 3 van ons uitnodigt thuis, helemaal ketslam, waarna we haar allemaal op jouw bed helemaal uitwonen.Oh goede tijden goede tijden.
Je moest eens weten.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:18 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Nee, maar je moet duidelijk zijn tegen zulke kinderen. Waar haalt hij het lef vandaan om tegen zijn ouders in te gaan? Zomaar een vriendin hebben terwijl zijn ouders zeggen dat het niet mag.
Ja.. allereerst omdat ik bij zoveel bedrijven heb gesolliciteerd en er geen werk is. Als ik het geld heb ga k zeker met haar samen wonen..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
ah, daar ben je weer. waarom ga je niet op jezelf dan?
Ja dan was ik nog bij de AH aan het lossenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef Eglesiar het volgende:
Wachten tot je volwassen bent dus. +- 25. Dan mag jij je eigen keuzes maken.
je kan niet bij de mac terecht? of gaan schoonmaken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:19 schreef Ssmit97 het volgende:
[..]
Ja.. allereerst omdat ik bij zoveel bedrijven heb gesolliciteerd en er geen werk is. Als ik het geld heb ga k zeker met haar samen wonen..
ohh man man man, en we weten dondersgoed dat ze eigenlijk helemaal niet wil he, we zien de angst in haar lieve onschuldige ogen staan, maar gooi er 3 bier in en dan de druk opschroeven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
En dat zo'n knul blijft eten en heel beleefd en netjes doet, maar we weten verdomme allemaal dat die gasten maar aan 1 ding denken en alleen maar interesse hebben in wat er in die broek en truitje zit
En dan zogenaamd boven een film kijken, jaja.
Dat kan beneden toch ook terwijl ik aan de keukentafel de administratie verwerk?
Goed we mogen niet binnenvallen ivm privacy. Dat kan je niet maken.
Maar die schijnheiligheid van die gasten van 18
Smeerlappen zijn het.
En dan zie ik diezelfde gast met andere meisjes dan m'n dochter rondhangen.
Daar kan je dan niks van zeggen want dan lieg ik en probeer ik hem gewoon zwart te maken omdat ik hem niet mag en vertrouw.....
of dat als ze thuis komt pappa een kusje op zijn wang geeft met dezelfde mond waar ze net mee gestokslobbert heeftquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Je bent 18, dus het kan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:19 schreef Ssmit97 het volgende:
Als er 1 ding zeker is dat zodra ik het huis uit kan, dat ik het ook ga
Wel voor 9 uur thuis zijn he !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:19 schreef Ssmit97 het volgende:
Als er 1 ding zeker is dat zodra ik het huis uit kan, dat ik het ook ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |