Geen Chvrches op de stream morgen. Lowlands zuigt.quote:
Terechte klacht. CHVRCHESquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen Chvrches op de stream morgen. Lowlands zuigt.
Ik draai hun tot nu toe uitgebrachte liedjes grijs. Wachten tot eind september voor albumquote:
Ik hoop op vergelijkbaar niveau als de laatste M83quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik draai hun tot nu toe uitgebrachte liedjes grijs. Wachten tot eind september voor album
Wat vind Atzegod van Chvrches?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op vergelijkbaar niveau als de laatste M83
Atzegod vindt CHVRCHES een fantastische band.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat vind Atzegod van Chvrches?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atzegod vindt CHVRCHES een fantastische band.
AlleenAluna George was wel te duwenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verrassend. Zo thuis maar eens inschakelen.
Das niet zo veel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AlleenAluna George was wel te duwen
Hoe was het gegaan op het consultatiebureau? Heb je je in kunnen houden?quote:
quote:
Wat. Een. Feest.quote:
Is het een keer een goede plaat, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Wat. Een. Feest.
UNANIEM gekozen mensen!!!111!!!
Ik vind John Legend echt ee zeikstem hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het een keer een goede plaat, is het weer niet goed.
John Legendquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het een keer een goede plaat, is het weer niet goed.
Geven ze kaartjes weg van John Legend ja?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
John Legend
Ze moeten eens een keertje een artiest doen die het kan gebruiken ipv zich om laten kopen met concertkaartjes.
Komende week geven ze lowlandskaartjes weg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geven ze kaartjes weg van John Legend ja?
Vast wel over een paar weken ofzo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geven ze kaartjes weg van John Legend ja?
Tegelijkertijd kiek'n natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet ik nu doen? WK Atletiek of Lowlands?
Ik zou voor WK Atletiek gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
welk onderdeel is er bezig?quote:
Atletiek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij tourt voorlopig nog niet in Europa zie ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast wel over een paar weken ofzo.
Gelukkig draaien ze naast de MH ook andere muziek.
Geen ideequote:
uit mn hoofd women's high jump, men's 200 metre, en nog een paar niet boeiende dingenquote:
Bullet For My Valentine.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen ideeMaar er wordt niks leuks op de Lowlands-stream uitgezonden.
misschien de 200m, duurt niet zo langquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uit mn hoofd women's high jump, men's 200 metre, en nog een paar niet boeiende dingen
en als ik erg dronken ben zou ik zomaar Robby Valentine kunnen verstaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bullet For My Valentine.
De naam lijkt op My Bloody Valentine.
Zet je zeikmodus eens uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast wel over een paar weken ofzo.
Gelukkig draaien ze naast de MH ook andere muziek.
ik vond dit destijds hun beste single omdat het hun laatste wasquote:
Bron?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:47 schreef hoppeta2 het volgende:
Sander Hogendoorn gaat dus voortaan de freaknacht doen
daar ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:47 schreef hoppeta2 het volgende:
Sander Hogendoorn gaat dus voortaan de freaknacht doen
leuk verjaardagscadeau als je 8 wordtquote:
22 oktober in Melkweg, Amsterdam. Kan het alvast voor zijn negende verjaardagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk verjaardagscadeau als je 8 wordt
Barst, had ik als excuss moeten gebruiken:
'He, ik ga met Axel naar Lowlands. Nog voor z'n verjaardag, maar in maart zijn er zo weinig festivals, en hij is gek van Chvrches'
Dat laatste klopt overigens wel aardig
kijk, kunnen we gewoon op de fiets ook nog! briljant plan!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
22 oktober in Melkweg, Amsterdam. Kan het alvast voor zijn negende verjaardag
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk, kunnen we gewoon op de fiets ook nog! briljant plan!
hm, heb er geen beeld bij hier, maar komt vast wel ergens onlinequote:
Had de stream toevallig op pauze staanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, heb er geen beeld bij hier, maar komt vast wel ergens online
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:57 schreef 3rdRock het volgende:
Chase and Status![]()
en ik tune toch ff in ondanks dat er geen EW is. moet toch mn pizza eten
ik dank u hartelijk. oven is nu aan het voorverwarmenquote:
welcome backquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:04 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Daar zijn we weer
Terug van een geniale week Sziget![]()
![]()
Nu Biffy Clyro live @ lowlands 2013 kijken
Dat was weer een feest op Sziget. Daar was het zo druk en warm dat m`n handen van het zweet rimpelden, net alsof ik in `t zwembad zatquote:
that's sick dude!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat was weer een feest op Sziget. Daar was het zo druk en warm dat m`n handen van het zweet rimpelden, net alsof ik in `t zwembad zat
jup, it really was. Net als bij NERO trouwensquote:
volgens mij heeft Chase and Status nog een track op het laate Neroalbum gemixt.....Crush on you dacht. imho ook de beste track van dat albumquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jup, it really was. Net als bij NERO trouwens![]()
Haha nee nog net niet in de fik maar een feest was het zeker! als je dan na het optreden de tent uit kwam dacht je "boh,wat een kou". Tot je er achter kwam dat het, om 21.00uur,nog minimaal 35 graden isquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij heeft Chase and Status nog een track op het laate Neroalbum gemixt.....Crush on you dacht. imho ook de beste track van dat album
Die gasten van Nero zetten zeker het hele eiland in de fik??? (geschiedkundig grapje)
en als ie ook nog Sanderdaynight blijft doen.....goddamn...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:31 schreef Holenmens het volgende:
Vannacht de allerlaatste Freaknacht met Giel, en vanaf dan zit Sander Hoogendoorn er elke vrijdagnacht volgens mij. Nieuw programma voor hem als ik dit moet geloven. Dus vrijdagnacht de Freaknacht en dan 3 uur later weer de CroisSanderShowFuck zijn slaapritme
Daar stopt hij meequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en als ie ook nog Sanderdaynight blijft doen.....goddamn...
ik las het ja. maar ik lees dat topic door en dat is ook maar een bak geruchten. eerst zien dan gelovenquote:
ik zou bijna een ban voor je aanvragenquote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou bijna een ban voor je aanvragen
ik ga niet eens klikken. ik luister lekker tot half 11 3fm en dan ga ik de Oscarwinnaar beste buitenlandse film van een paar jaar geleden op TV kijkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ze zien er niet uit en het klinkt voor geen meter![]()
![]()
was tofquote:
nja, Michiel zegt net in het volgende uur.....een precieze tijd weet ik nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
was tof,net een paar nummers uitgezonden op de youtube stream. Hoe laat komt dat op 3FM?
was dat dat Teletekst shirt? cool shirtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:03 schreef Timo20 het volgende:
Ah ok,. cool
dat t-shirt van de nieuwslezer![]()
![]()
Jupquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was dat dat Teletekst shirt? cool shirt
truequote:
Weer maar 20/25 minuutjes?quote:
dit zegt Twitter:quote:
twitter:3voor12Int twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 20:17:27Good news for all @nineinchnails fans! 21.30 CET @3voor12 is streaming their Lowlands Festival show live at http://t.co/5pbBhqJkHY #ll13 reageer retweet
ik vond "anaal uit elkaar trekken" ook wel treffendquote:
Hollanders en hun Engelsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
bij de Smoettietent...het heet een Smoothie! domme kut.
nja, mijn Engels is ook niet geweldig hoor, maar zo but als die dommies net....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hollanders en hun Engels![]()
That goes where nothing over...
wat stomquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:42 schreef Timo20 het volgende:
Skunk Anansie op Pukkelpopwe zagen haar vorige week in een Ruin Bar in Budapest,ze wilde niet op de foto met een paar van onze groep
ja nogal. Zegt ze "I`m drinking right now". Zeg tegen 1 van die jongens van onze groep "ja? dus? wij toch ookquote:
die had in Grunn ruzie met de apparatuur. er ging volgens mij een kabel of een versterker stuk. ging wel profi door trouwensquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja nogal. Zegt ze "I`m drinking right now". Zeg tegen 1 van die jongens van onze groep "ja? dus? wij toch ook"
Die bassist met die dreads was wel cool en ging wel op de foto
haha bij The Joy Formidable op Szigetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die had in Grunn ruzie met de apparatuur. er ging volgens mij een kabel of een versterker stuk. ging wel profi door trouwens
ach, ik zag ook al een gitarist van Enter Shikari crowdsurfen op z'n gitaar en de zanger van ...And you will know us by the trail of dad flikker een huge versterker het publiek in. prachtigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha bij The Joy Formidable op SzigetGingen ze van `t podium af, had de drummer last van z`n appartuur. Bij het laatste nummer ging de hele apparatuur aan gort
![]()
![]()
voor het begin van dit filmpje had de gitarist al 2 boxen van elkaar geflikkerd
Ja inderdaad. Ik had er net ook last van.quote:
De zanger van Enter Shikari klam in en bovenop een vrachtwagen op Szigetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
Roos kwam klaar!
[..]
ach, ik zag ook al een gitarist van Enter Shikari crowdsurfen op z'n gitaar en de zanger van ...And you will know us by the trail of dad flikker een huge versterker het publiek in. prachtigoh, en de zanger van The Thermals die 2 nummers lang pissig was omdat er een spotlight recht op em stond en de lichtman em niet niet uit deed/kreeg
![]()
sowieso is Enter Shikari een puinhoop. i liked itquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Al een paar keer
[..]
De zanger van Enter Shikari klam in en bovenop een vrachtwagen op Sziget![]()
Storende stream idd, heb Stu Bru maar opgezet, live vanaf Pukkelpop
Robresent Tilburgquote:
dat wist je al of ontdek je dat nu pas? A Perfect Circle, zelfde zanger, is ook wel ok. wat toegankelijkerquote:
Wist ik al hoor, Downward Spiral is m'n favoriete LP aller tijden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wist je al of ontdek je dat nu pas? A Perfect Circle, zelfde zanger, is ook wel ok. wat toegankelijker
Hopelijk wel. De opwarmshow voordat het huis op slot gaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:16 schreef Holenmens het volgende:
Domien die handkusjes geeft naar een fan die buiten staat. Hopelijk gaat hij niet in het Glazen Huis
quote:*Nieuws*
Sander Hoogendoorn nieuwe presentator van de Freaknacht.
Er gingen hier op het forum al geruchten over wat Sander Hoogendoorn het nieuwe seizoen extra voor 3fm gaat doen, maar nu is het bekend. Deze nacht gaat Giel zijn laatste Freaknacht (01:00 - 04:00) presenteren en gaat hij het stokje door geven aan het nieuwe talent Sander Hoogendoorn. Wat er met de ander programma's van Sander Hoogendoorn gaat gebeuren is nog niet helemaal duidelijk. Wel is al bekend dat hij met de zaterdag avond show Sanderdaynight stopt. Eerder stopte ook Gerard Ekdom al met zijn vrijdag op zaterdag nachtprogramma 'Ekdom In De Nacht' dat werd toen over genomen door het duo Barend & Wijnand.
Bron: Hints van de radio die dit geheel vormen.
ja, geniaal. die bron ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radioforum.nl/(...)783&p=406926#p406923
[..]
zet ik hem net ff aan bij Hurt !quote:
Wie? NiN?quote:
Reptilequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
hoop eigenlijk dat Rob iets van NiN draait, kan het niet live, dan maar een albumtrack. Starfuckers Inc bijv.
quote:
Pure aids, in zowel beeld als geluid.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef Againzender het volgende:
sorry, maar dan ga ik ook even kijken hoe dat nou live gaat dit nummer
ik had mijn lenzen al uit gelukkig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Pure aids, in zowel beeld als geluid.
nja, aids is tegenwoordig vrij aardig te behandelen, tegen Plage is geen remedie...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Pure aids, in zowel beeld als geluid.
moest ik toch even lachenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, aids is tegenwoordig vrij aardig te behandelen, tegen Plage is geen remedie...
oh god, mijn vader is er dus ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:15 schreef Againzender het volgende:
er staat daar iemand met een kartonnen penis in het publiek
En je gehoorapparaat ook uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had mijn lenzen al uit gelukkig.
WAT EEN HAARBAND WAT EEN HAARBAND!!!11!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Domien heeft weer twee biertjes op.
ik denk Lindo Duval.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:38 schreef SLP_ het volgende:
Wie zal de Freaknacht overnemen denken jullie? Ik gok op HermanLeuke dj, heeft hem al vaak gedaan en dan kan Joram van de EO zijn plek op donderdag overnemen.
ik geloof niet dat ik em ooit bewust gehoord heb dus ik heb geen idee. ik denk trouwens dat Adam Curry ook wel een kanshebber is voor de Freakn8...quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:38 schreef SLP_ het volgende:
Wie zal de Freaknacht overnemen denken jullie? Ik gok op HermanLeuke dj, heeft hem al vaak gedaan en dan kan Joram van de EO zijn plek op donderdag overnemen.
Nieuws*quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:38 schreef SLP_ het volgende:
alleen maar hints en geruchten. we weten het pas zeker als 3fm/giel het bekend maakt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
Nieuws*
Er gingen hier op het forum al geruchten over wat Sander Hoogendoorn het nieuwe seizoen extra voor 3fm gaat doen, maar nu is het bekend. Deze nacht gaat Giel zijn laatste Freaknacht (01:00 - 04:00) presenteren en gaat hij het stokje door geven aan het nieuwe talent Sander Hoogendoorn. Wat er met de ander programma's van Sander Hoogendoorn gaat gebeuren is nog niet helemaal duidelijk. Wel is al bekend dat hij met de zaterdag avond show Sanderdaynight stopt. Eerder stopte ook Gerard Ekdom al met zijn vrijdag op zaterdag nachtprogramma 'Ekdom In De Nacht' dat werd toen over genomen door het duo Barend & Wijnand.
Nee joh! Dan heb je een overkill aan Hoogendoorn in het weekendquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
Nieuws*
hoezo? 1u meer dan nu....hij stopt met Sanderdaynight.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee joh! Dan heb je een overkill aan Hoogendoorn in het weekend
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
Nieuws*
En de Croissandershow dan? Dan zit ie zaterdagochtend tot 04:00 en dan vanaf 07:00 weer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? 1u meer dan nu....hij stopt met Sanderdaynight.
klopt. nu zat ie op zaterdag tot 0u en zondagochtend om 6u weer. zoveel verschil vind ik dat niet maken. en afgelopen tijd nam ie Timur over. zat ie op zaterdag van 7-10, 12-15 en 22-0 en zondag 6-10 en 12-15 geloof ik...weet niet zeker of ie Sanderdaynight deed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
En de Croissandershow dan? Dan zit ie zaterdagochtend tot 04:00 en dan vanaf 07:00 weer.
Ik denk Annemieke. En d'r kater.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:38 schreef SLP_ het volgende:
Chatty!quote:
Van de bankquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Chatty!
waar kom jij ineens vandaan?
Hmm, ja das waar. Denk dat je gelijk hebt als ik dit lees:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. nu zat ie op zaterdag tot 0u en zondagochtend om 6u weer. zoveel verschil vind ik dat niet maken. en afgelopen tijd nam ie Timur over. zat ie op zaterdag van 7-10, 12-15 en 22-0 en zondag 6-10 en 12-15 geloof ik...weet niet zeker of ie Sanderdaynight deed.
zoveel verschil maakt het imho niet...
twitter:Sprinkhaan twitterde op donderdag 15-08-2013 om 00:26:05@sander3fm doe jij de freaknacht 23 aug? reageer retweet
twitter:sander3fm twitterde op donderdag 15-08-2013 om 00:26:39@Sprinkhaan nope. Vanaf september wel weer heel vaak reageer retweet
ook zo'n serie die ik ooit nog een wil zien....eerst Hannibal afmaken. dan evt American Horror Story 2 en Under The Dome en dan begint het nieuwe tv-seizoen weer. geloof ik dat ik 10 series wil gaan volgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van de bank![]()
Heb even een mini-marathon Breaking Bad gedaan.
oh, de Sambadansende Os is er weerquote:
en ik wil ook je fietsband wel repareren als t echt moet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, de Sambadansende Os is er weer![]()
Dat heb ik ook altijd. Maar ik wacht meestal een jaar. Ik heb te vaak dat ik aan een seizoen begin en dat ze het halverwege het jaar canellen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook zo'n serie die ik ooit nog een wil zien....eerst Hannibal afmaken. dan evt American Horror Story 2 en Under The Dome en dan begint het nieuwe tv-seizoen weer. geloof ik dat ik 10 series wil gaan volgen
nja, dat komt me wel bekend voor. had ik vorig jaar bij het goede 666 Park Avenue. misschien doe ik dat ook wel met de nieuwe series. de comedies die ik wil zien beginnen al minimaal aan het 3e seizoen dus dat moet goedkomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Maar ik wacht meestal een jaar. Ik heb te vaak dat ik aan een seizoen begin en dat ze het halverwege het jaar canellen.
ik heb geen fietsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en ik wil ook je fietsband wel repareren als t echt moet.
dan zul je het nooit leren ookquote:
ja maar...ik kan het al een beetje! en ik heb het ooit op een oude(re) fiets geleerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan zul je het nooit leren ook
Ebola! Cholera!quote:
Truste!quote:
ga jij maar lekker je nest in Pienjoo. trustekusje van Paula!quote:
u zijt wellekome!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:25 schreef ddx het volgende:
Ik kom me nog even voor half uurtje melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, schavuitje!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wanneer komen de sapjes en de tussenstand?
De tussenstand is altijd pas rond 20.30. Morgen weer luisteren dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wanneer komen de sapjes en de tussenstand?
Nee. Net gemist. Vertel, waar ging het over?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:35 schreef Paul het volgende:
Looooooooooool hebben jullie Sander net horen bellen met Vodafone?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee. Net gemist. Vertel, waar ging het over?
Edit: hier ging het over:
http://www.3fm.nl/a/114074
Bazig jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:35 schreef Paul het volgende:
Looooooooooool hebben jullie Sander net horen bellen met Vodafone?
Bron: Radiofreakquote:Giel Beelen heeft vannacht zijn laatste Freaknacht gemaakt op 3FM. Aan het begin van de uitzending droeg hij het stokje over aan Sander Hoogendoorn. Hij gaat vanaf 6 september de Freaknacht maken op 3FM.
Hoogendoorn zit nu twee jaar bij 3FM. Sinds vorig jaar maakt hij de weekend-ochtendshow met de Croissandershow. Voordat hij bij 3FM aan de slag ging maakte hij programma´s bij Stadsradio Delft en KX Radio. Ook was hij op zaterdagavond te horen met Sanderdaynight. Dit programma komt te vervallen.
[..]
[..]
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Opposites die nirvana coveren, wat een aids.
"Het hoort erbij tijdens Lowlands en het is de schuld van Coen die een fles rum had meegesmokkeld"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ie z'n stem nu al kwijt?
WAT EEN VERRASSING WAT EEN VERRASSING!!11
Vanavond CHVRCHES op de YT-streamquote:
Is het niet hooikoorts dan is het wel de schuld van Coen of iemand anders, maar nooit de schuld van hemzelf. Hij kan toch ook die rum níet opdrinken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
"Het hoort erbij tijdens Lowlands en het is de schuld van Coen die een fles rum had meegesmokkeld"
En maar klagen op Twitter dat er kritiek is op zijn stem. Want het is altijd hooikoorts___!
Atzegod zou ze een 3.5 geven denk ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)ers-haat-muziek.html
Ze waren ooit toch best 'promising' net als Will and the People. Toenertijd op London Calling allebei goede punten gekopt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Atzegod zou ze een 3.5 geven denk ik.
WatP die alleen maar optreedt in Nederlandquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze waren ooit toch best 'promising' net als Will and the People. Toenertijd op London Calling allebei goede punten gekopt.
Maar het is allebei![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WatP die alleen maar optreedt in Nederland![]()
Wat zijn we soms toch ook een kneuzenland.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Plage alleen in Nederland bekend![]()
![]()
Wat een kutsmaak hebben wij ook, de tyfus.quote:
Ik ben trots op Nederland, wij erkennen dat soort bazenmuziek tenminstequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
staat 1 september bij mij om de hoek te spelen. ik ga niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WatP die alleen maar optreedt in Nederland![]()
Wat zijn we soms toch ook een kneuzenland.
Is er al youtube-materiaal van In Bloom?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
Die cover van The Opposites is echt fantastisch.
De macht van een radiozender blijkt maar weer eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Een nummer geforceerd tot zomerhit proberen te maken door hem door iedereen z'n strot te douwenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De macht van een radiozender blijkt maar weer eens.
Precies.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een nummer geforceerd tot zomerhit proberen te maken door hem door iedereen z'n strot te douwen
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een nummer geforceerd tot zomerhit proberen te maken door hem door iedereen z'n strot te douwen
quote:
quote:
quote:‘Plage’ gekroond tot 3FM Zomerhit 2011 - Nieuws - 3FM - Serious Radio
'Plage' van Crystal Fighters is de grootste zomerhit, vinden 3FM luisteraars.
Op vrijdagochtend maakt Michiel bekend dat de 3FM luisteraars ‘Plage’ de beste zomerhit van 2011 vinden. De oud-3FM megahit van de Spaans-Engelse band Crystal Fighters genoot de voorkeur boven de andere favorieten ‘Mr Saxobeat’ van Alexandra Stan en ‘Loca People’ van Sak Noel. De afgelopen weken konden luisteraars stemmen op hun favoriete zomerhit van 2011.
Aanleiding voor het kiezen van een zomerhit waren de dagelijkse terugblikken op voorbije zomers in het ochtendprogramma ‘Michiel’ met Michiel Veenstra. Hij presenteerde tijdens de laatste drie weken de ochtendshow op 3FM, als vervanger van Giel. Hij is blij met de uitkomst van de poll. “Vaak zijn het toch de wat plattere dancehits die het stempel ultieme zomerhit meekrijgen, maar dit nummer is op en top 3FM. We draaien het sinds januari al met veel liefde en het heeft nog geen moment aan kracht ingeboet”.
Het belangrijkste nieuws en de beleving van de zomer werden eveneens gemeten. Het belangrijkste nieuws van de zomer in 2011 was voor ruim 60% van de deelnemers de schietpartij in Oslo. Andere belangrijke gebeurtenissen waren de rellen in Londen (21%) en het overlijden van zangeres Amy Winehouse (9%). De 3FM luisteraars gaven, ondanks de vele regen en lage temperaturen van de afgelopen tijd, het weer deze zomer een ruime voldoende. Het zonnige voorjaar en haastig geboekte last-minutes naar zonnige bestemmingen met vrienden droegen bij aan het gemiddelde rapportcijfer van 6,7.
Bron: www.3fm.nl
Zuigt Lowlands toch iets minder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanavond CHVRCHES op de YT-stream
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zuigt Lowlands toch iets minder.
[..]
Sorry daar maak je een grove typfout, dat moet natuurlijk CHURCHES zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanavond CHVRCHES op de YT-stream
uh, okéquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry daar maak je een grove typfout, dat moet natuurlijk CHURCHES zijn.
RIP zonnebril.twitter:Domien twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 20:08:10Editors geïnterviewd. Zonnebril kwijtgeraakt. #LL13: you win some, you lose some. reageer retweet
Ik heb even een goeden tip gegevenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:10 schreef Pino112 het volgende:
RIP zonnebril.twitter:Domien twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 20:08:10Editors geïnterviewd. Zonnebril kwijtgeraakt. #LL13: you win some, you lose some. reageer retweet
Godverquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb even een goeden tip gegeven
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb even een goeden tip gegeven
Ik heb al een paar keer best hard gelachenquote:
Hartelijke Claudiaquote:
Krijg je geld toe om te kijken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:41 schreef Evertjan het volgende:
Het is jammer dat Claudia altijd grapjes moet maken tussen haar liedjes door.
Messi wordt helemaal zoekgespeeldquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar PEC Zwolle in Nou Camp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |