Geen Chvrches op de stream morgen. Lowlands zuigt.quote:
Terechte klacht. CHVRCHESquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen Chvrches op de stream morgen. Lowlands zuigt.
Ik draai hun tot nu toe uitgebrachte liedjes grijs. Wachten tot eind september voor albumquote:
Ik hoop op vergelijkbaar niveau als de laatste M83quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik draai hun tot nu toe uitgebrachte liedjes grijs. Wachten tot eind september voor album
Wat vind Atzegod van Chvrches?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op vergelijkbaar niveau als de laatste M83
Atzegod vindt CHVRCHES een fantastische band.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat vind Atzegod van Chvrches?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atzegod vindt CHVRCHES een fantastische band.
AlleenAluna George was wel te duwenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verrassend. Zo thuis maar eens inschakelen.
Das niet zo veel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AlleenAluna George was wel te duwen
Hoe was het gegaan op het consultatiebureau? Heb je je in kunnen houden?quote:
quote:
Wat. Een. Feest.quote:
Is het een keer een goede plaat, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Wat. Een. Feest.
UNANIEM gekozen mensen!!!111!!!
Ik vind John Legend echt ee zeikstem hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het een keer een goede plaat, is het weer niet goed.
John Legendquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het een keer een goede plaat, is het weer niet goed.
Geven ze kaartjes weg van John Legend ja?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
John Legend
Ze moeten eens een keertje een artiest doen die het kan gebruiken ipv zich om laten kopen met concertkaartjes.
Komende week geven ze lowlandskaartjes weg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geven ze kaartjes weg van John Legend ja?
Vast wel over een paar weken ofzo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geven ze kaartjes weg van John Legend ja?
Tegelijkertijd kiek'n natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet ik nu doen? WK Atletiek of Lowlands?
Ik zou voor WK Atletiek gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
welk onderdeel is er bezig?quote:
Atletiek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij tourt voorlopig nog niet in Europa zie ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast wel over een paar weken ofzo.
Gelukkig draaien ze naast de MH ook andere muziek.
Geen ideequote:
uit mn hoofd women's high jump, men's 200 metre, en nog een paar niet boeiende dingenquote:
Bullet For My Valentine.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen ideeMaar er wordt niks leuks op de Lowlands-stream uitgezonden.
misschien de 200m, duurt niet zo langquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uit mn hoofd women's high jump, men's 200 metre, en nog een paar niet boeiende dingen
en als ik erg dronken ben zou ik zomaar Robby Valentine kunnen verstaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bullet For My Valentine.
De naam lijkt op My Bloody Valentine.
Zet je zeikmodus eens uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast wel over een paar weken ofzo.
Gelukkig draaien ze naast de MH ook andere muziek.
ik vond dit destijds hun beste single omdat het hun laatste wasquote:
Bron?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:47 schreef hoppeta2 het volgende:
Sander Hogendoorn gaat dus voortaan de freaknacht doen
daar ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:47 schreef hoppeta2 het volgende:
Sander Hogendoorn gaat dus voortaan de freaknacht doen
leuk verjaardagscadeau als je 8 wordtquote:
22 oktober in Melkweg, Amsterdam. Kan het alvast voor zijn negende verjaardagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk verjaardagscadeau als je 8 wordt
Barst, had ik als excuss moeten gebruiken:
'He, ik ga met Axel naar Lowlands. Nog voor z'n verjaardag, maar in maart zijn er zo weinig festivals, en hij is gek van Chvrches'
Dat laatste klopt overigens wel aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |