Weet je zeker dat het sarcastisch is? Ik dacht dat je bij sarcasme juist altijd het tegenovergestelde zegt van hetgeen je bedoelt (bijv. als ik zeg dat mijn TC een zeer bekwaam man is die zeer goed communiceert). Dus tenzij jij bedoelde dat het denkniveau van de gemiddelde postbezorger juist zeer hoog ligt, was het volgens mij geen sarcasme.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:31 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ooit van sarcasme gehoord? Per slot van rekening ben ik zelf ook pbz.
De enige (of moet ik zeggen enigste) taalfout die ik zie is verwachtte.
Loonstrookje hier nog niet binnen, die bezorger loopt zo verrekte langzaam dat ik op piekdagen de post zelden voor 18.00 uur heb. Maar zal wel hetzelfde bedrag zijn als de afgelopen 15 jaar, te weten EUR 4,54 per maand, dus EUR 13,62 voor een kwartaal. Vroeger was het f 10,- per maand, dus da's precies EUR 4,54. In 15 jaar is het bedrag nooit aangepast.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef Deezertje het volgende:
Hoeveel fietsvergoeding hebben jullie deze keer?
Regen? Stralende zon hier in het midden van land.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:09 schreef superkimmi het volgende:
bleegh.. laatste werkdag voor de vakantie en ik ga moeten werken in de stromende regen.. Gelukkig daarna wel vakantie en we kunnen lastminute toch nog even weg
De autobestellingen vallen ook gewoon onder het autobedrijf. Bezorgen betaald dat aan het autobedrijf en die betalen jou weer daarvoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef Alovenac het volgende:
Hallo,
Ik werk sinds kort ook bij postnl, twee maanden ofzo. Maar de eerste maand heb ik alleen voor autodienst gewerkt, de afgelopen weken heb ik door de week veel voor autobestellingen gereden. Nav mijn loonuitbetaling heb ik twee vragen;
- wordt het loon van deze twee afdelingen apart uitbetaald? Zo ja heeft iemand de uitbetalingsdata?
- worden de opleidingsdagen/meerijddagen van een route ook vergoed?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
T regende heel hard hier en hele tijd ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Regen? Stralende zon hier in het midden van land.
Nou ja, beetje bewolkt hier maar wel aangename temperatuur.
[..]
De autobestellingen vallen ook gewoon onder het autobedrijf. Bezorgen betaald dat aan het autobedrijf en die betalen jou weer daarvoor.
Dus dat wordt niet apart uitbetaald.
De opleidingsdagen moet je gewoon betaald krijgen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
T regende heel hard hier en hele tijd ja.
Maar: VAKANTIE!!!
44 euroquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef Deezertje het volgende:
Hoeveel fietsvergoeding hebben jullie deze keer?
0 euroquote:
Stukje verderop geen zon gezien hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Regen? Stralende zon hier in het midden van land.
Nou ja, beetje bewolkt hier maar wel aangename temperatuur.
[..]
Daarvoor in de plaats mag jij in een vw up 'je rijden, als goedmakertje?quote:
Het stomme is dat ik de afgelopen jaren al meerdere keren een brief heb gehad dat ik een variabele fietsvergoeding zou moeten krijgen. Maar elke keer het ik exact hetzelfde bedrag, of ik nou veel of weinig heb gelopen, en zelfs als ik 3 weken verlof heb gehad heb ik hetzelfde bedrag.quote:
Ik vermoed zo maar dat dit voorrecht alleen voor de TC's uitvoering is en niet voor de TC's voorbereiding. Correct me if I'm wrong.quote:Daarvoor in de plaats mag jij in een vw up 'je rijden, als goedmakertje?
Geen correctie nodig. Ik krijg geen up inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:18 schreef allweather het volgende:
Fietsvergoeding van 51,95Nadat ik dit bedrag in juni i.v.m. een reparatie heb voorgeschoten en 3 keer een kopie van mijn bonnetje heb opgestuurd naar de afdeling front-office (pbz-contract, dus dan krijg je kosten voor fietsreparaties pas achteraf vergoed; normaal zou 1x een bonnetje op moeten sturen voldoende zijn).
[..]
Ik vermoed zo maar dat dit voorrecht alleen voor de TC's uitvoering is en niet voor de TC's voorbereiding. Correct me if I'm wrong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |