Kendrick is gewoon een prima rapper. Oke, het is geen Macklemore.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:49 schreef Vatta het volgende:
Wat een troep, bitch dit en dat. Dalijk lekker Biffy Clyro, de eerste boeiende act van vandaag.
Mja, da's een beetje jammer, die zijn live kut.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas geen Swimming Pools gehoord, die komt nog wel bij de compi.
Heeft hem wel gespeeld ja.twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 18:11:21Kendrick Lamar heeft zijn band heel goed voor elkaar. Toch mis ik soms de scherpte van de originele productie. Nu Swimming Pools. Scherp. reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, da's een beetje jammer, die zijn kut.
Waarschijnlijk enige die er niet bij zat. Ach, die kent toch iedereen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]Heeft hem wel gespeeld ja.twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 18:11:21Kendrick Lamar heeft zijn band heel goed voor elkaar. Toch mis ik soms de scherpte van de originele productie. Nu Swimming Pools. Scherp. reageer retweet
Wel prima hoor. Beter dan de rest van vandaag nog..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat een ongelooflijke kutband is dat Biffy Clyro.
Beter dan die andere shit die ik vandaag gezien hebquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat een ongelooflijke kutband is dat Biffy Clyro.
Nee, de rest waren op z'n minst niet van die posers en muzikaal niet zo uitgekauwd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel prima hoor. Beter dan de rest van vandaag nog..
Dit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gewoon een truukje dit. Niets bijzonders aan.
Wilde net zeggen. Dat Joy Formidable of Deep Sea Arcade moet toch wel het slechtste zijn wat ik ooit op lowlands zou gaan aanschouwen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:33 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Beter dan die andere shit die ik vandaag gezien heb
1e mee eens, dat staat me wel tegen van deze band. 2e niet echt mee eens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, de rest waren op z'n minst niet van die posers en muzikaal niet zo uitgekauwd.
Dat was gewoon slecht, punt. Dit is een stel showoffs met middle of the road muziek. Marketingmuziek voor alternatievelingen met een smalle muzikale horizon. Dat maakt dit gewoon om te kotsen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:36 schreef Vatta het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Dat Joy Formidable of Deep Sea Arcade moet toch wel het slechtste zijn wat ik ooit op lowlands zou gaan aanschouwen.
The Jackson 5quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik schakel net in. Wie is die band die nu speelt (allemaal negers)?
Da's bij de NOS, die zijn live bij Jimi Hendrix.quote:
Klopt maar dat maakt het voor mij niet misselijkmakend. Vind het prima hap slik weg rock.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat . Marketingmuziek voor alternatievelingen met een smalle muzikale horizon.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's bij de NOS, die zijn live bij Jimi Hendrix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |