quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Daar was ik wel benieuwd naar, maar die staat er niet meer tussen:
[..]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Daar was ik wel benieuwd naar, maar die staat er niet meer tussen:
[..]
quote:Confirmed: Tom Odell - Deep Sea Arcade - The Joy Formidable - AlunaGeorge - Seasick Steve - Bullet for my Valentine - The 1975 - Villagers - Kendrick Lamar - Biffy Clyro - Crystal Fighters - De Jeugd van Tegenwoordig - Mikal Cronin
Dit is Deep Sea Arcade toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef borisz het volgende:
Dat Joy Forminable is niet heel boeiend.
Op YouTube speelt The Joy Formidable.quote:
oooh dan zijn de streams dus toch verschillend. Nice.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Op YouTube speelt The Joy Formidable.
En de kwaliteit is ook nogal verschillend, die van Youtube is bij mij veel scherper dan 3voor12quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch apart dat ze twee verschillende streams hebben dan.
Zo doen ze het altijd live.quote:
AlunaGeorge neem ik aan? Disclosure zal het vast niet zo doen.quote:
AlunaGeorge ja. Ook zo op PITCH gezien. Disclosure heeft de 'mainversie'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AlunaGeorge neem ik aan? Disclosure zal het vast niet zo doen.
Bij White Noise? Klopt. Was ook op PITCH.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zat er net een een backing track met zang tijdens het refrein achter? Leek net alsof ze het niet helemaal live song.
Is lastig, 2 stemmen tegelijk zingen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zat er net een een backing track met zang tijdens het refrein achter? Leek net alsof ze het niet helemaal live song.
Amateurs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is lastig, 2 stemmen tegelijk zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |