Wtf, bestaat dat? Dat is toch je reinste discriminatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoek een sportschool voor alleen dames. Ik sport daar ook wel eens en moet zeggen dat bevalt goed.
wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoek een sportschool voor alleen dames. Ik sport daar ook wel eens en moet zeggen dat bevalt goed.
hebben ze daar genoeg klanten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Only 4 Ladiesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wtf, bestaat dat? Dat is toch je reinste discriminatie.
en dan dat filiaal bij bijlmerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef MrDrako het volgende:
Zit je bij fitforfree of basic fit ofzo?? vaak is het bij de wat duurdere sportschool qua niveau al een heel stuk beter..
quote:
Jeetje wat een kortzichtige denkwijze. Nee hoor er komen allerlei dames, kort, dik of dun, verschillende nationaliteiten, ik vind het bovendien best gezellig daar. Een totaal andere sfeer dan in de gemiddelde sportschool.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen
een zaal vol gedrochten en dikkerds, of over the top emancipatie (kort haar etc)?
of alleen lesbo's??? snel reageren aub
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt, waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Only 4 Ladies
http://www.only4ladies.nl/
Er zijn al meer sportscholen voor alleen vrouwen hoor.
Discriminatie!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt.
Wat een onzin. Er zijn toch ook sauna´s waar alleen maar vrouwen mogen komen? Verder loopt die sportschool vrij goed, er is inmiddels alweer een 2 filiaal er is dus behoefte aan onder vrouwen.quote:
Waar dit over gaat? Er is blijkbaar behoefte aan, en de eigenaar van de sportschool kan zijn/haar eigen regels opstellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt, waar gaat dit over?
Moet je eens een school openen voor alleen blanke heteroseksuele mannen, kijken of ze dan nog zo blij zijn..
Er zijn er wel meer sportscholen voor alleen dames in NL dus het mag, als je dit niet zitten ga je toch fijn naar een gemengde sportschool? Die zijn er ook genoeg dus whats the problem?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef maily het volgende:
[..]
Waar dit over gaat? Er is blijkbaar behoefte aan, en de eigenaar van de sportschool kan zijn/haar eigen regels opstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |