abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:46:14 #251
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130270374
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:41 schreef Forbry het volgende:

[..]

Maakt alleen maar dat ik nog meer respect voor hem heb. Toch vraag ik me echt af of alle karakters of in ieder geval een aantal daarvan (dus ook Hank eventueel) op het laatst niet een hele andere lijn gaan volgen dan ze nu doen. Ben gewoon echt ontzettend benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen, want heb echt nog geen flauw idee!
Ik denk dat het er ook heel erg aan ligt op welke manier die uiteindelijke confrontatie plaatsvind. Gebeurt het op een manier waarbij Hank met een wapen op Walt richt of kan Hank Walt op een redelijke vlekkeloze wijze op laten pakken door een team? Mocht het eerste plaatsvinden, denk ik dat Walt wegloopt en dat Hank het niet voor elkaar krijgt om de trekker over te halen. Dus wat belangrijk zal zijn is hoe direct Hank bij de eventuele confrontatie tussen Walt en de politie/DEA/etc. betrokken zal zijn.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:46:42 #252
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_130270391
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:06 schreef Gauner het volgende:

[..]

_O-

Kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Jesse alles gaat opbiechten, zeker niet tegenover Hank.
Als hij erachter komt wat Walt met Brock gedaan heeft vertelt hij direct alles. Wie weten dat precies allemaal? Walt natuurlijk, en Saul. Verder?

edit: reactie op het debat hierboven: Hank is mijns inziens ongeveer 1000x zo integer als Walt en de grootste teleurstelling van de show zou zijn dat aan het einde Walt ermee weg komt. Dat zou een teleurstelling op het niveau van het einde van LOST zijn, naar mijn mening.
pi_130270441
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef Levolution het volgende:

[..]

Klopt, maar ik ben nou eenmaal een fan van fictieve antihelden schurken. :P

Veel mensen met jou volgens mij! ;) Ik ben geen fan van "bad guys" in het echte leven en daarmee eigenlijk ook niet van fíctieve "bad guys" (of ze moeten héél slim, héél charmant en/of héél grappig zijn, in dat geval wil ik nog wel eens een uitzondering maken), maar volgens mij ben ik daar een minderheid in. Geen fan wil dan overigens zeggen, dat ik niet aan hun kant sta en dat ik hoop dat het slecht met hun afloopt... ik mag in films/series natuurlijk wel heel graag naar ze kijken en zonder schurken zou er zelfs geen reet meer aan zijn ;).
Tails tell tales
pi_130270493
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef Levolution het volgende:

[..]

Omdat ik familie belangrijker vind dan de wet. Net als Walt.
Goed punt. Alleen zijn er grenzen, bij sommige mensen althans. Maar ik deel jouw mening wel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130270524
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef Levolution het volgende:

[..]

Omdat ik familie belangrijker vind dan de wet. Net als Walt.
Net als Walt? Hoewel Walt Hank niet naar "Belize" wil sturen (vooralsnog!), is het toch juist eerst Walt geweest die zijn familie aan alle kanten heeft lopen naaien???

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 20-08-2013 13:01:23 ]
Tails tell tales
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:50:42 #256
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130270533
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Veel mensen met jou volgens mij! ;) Ik ben geen fan van "bad guys" in het echte leven en daarmee eigenlijk ook niet van fíctieve "bad guys" (of ze moeten héél slim, héél charmant en/of héél grappig zijn, in dat geval wil ik nog wel eens een uitzondering maken), maar volgens mij ben ik daar een minderheid in. Geen fan wil dan overigens zeggen, dat ik niet aan hun kant sta en dat ik hoop dat het slecht met hun afloopt... ik mag in films/series natuurlijk wel heel graag naar ze kijken en zonder schurken zou er zelfs geen reet meer aan zijn ;).
Ik vind schurken en antihelden vaak interessantere en complexere karakters dan de helden. Met andere woorden, ze komen meer in de buurt van de realiteit.
This isn't even my final form.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:51:39 #257
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130270574
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Net als Walt? Hoewel Walt Hank niet naar Belize wil sturen (vooralsnog!), is het toch juist eerst Walt geweest die zijn familie aan alle kanten heeft lopen naaien???
Walt heeft fouten gemaakt, maar zijn intentie was nooit om zijn familie te naaien. Hij doet alles juist voor zijn familie.
Dat hij daarbij verkeerde keuzes maakt en dus onbewust niet altijd voor zijn familie kiest, is wel waar.
pi_130270645
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik vind schurken en antihelden vaak interessantere en complexere karakters dan de helden. Met andere woorden, ze komen meer in de buurt van de realiteit.
Ik vind dat je zowel schurken als helden nodig hebt voor een onderhoudend geheel, maar nee.. ik vind schurken echt niet per definitie interessanter of complexer dan helden :N (vooral ook omdat ik denk dat er heel veel karakter nodig is voor het zijn van een (echte) held en uiteindelijk een heel stuk minder voor het zijn van een schurk).
Tails tell tales
pi_130270754
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:51 schreef Levolution het volgende:

[..]

Walt heeft fouten gemaakt, maar zijn intentie was nooit om zijn familie te naaien. Hij doet alles juist voor zijn familie.
Dat hij daarbij verkeerde keuzes maakt en dus onbewust niet altijd voor zijn familie kiest, is wel waar.
Oneens. Zo is het ooit wel begonnen (en daar kwam hij de laatste aflevering ook weer een beetje op terug), maar daar ging het al heel snel niet meer over. Kom op zeg, alleen al de gigantische leugens die Walt heeft (en nog steeds) verkondigd (verkondigt).
Tails tell tales
pi_130271049
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:51 schreef Levolution het volgende:

[..]

Walt beschouwt/beschouwde Jesse ook als familie, vind je dat hij hem ook niet schandalig behandeld heeft dan? Dat meisje, Brock, Mike, etc... (terwijl Jesse nog -huilend- Gale vermoord heeft om Walt's leven te redden).

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 20-08-2013 13:19:02 ]
Tails tell tales
pi_130272632
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:05 schreef Forbry het volgende:

[..]

Walt beschouwt/beschouwde Jesse ook als familie, vind je dat hij hem ook niet schandalig behandeld heeft dan? Dat meisje, Brock, Mike, etc... (terwijl Jesse nog -huilend- Gale vermoord heeft om Walt's leven te redden).
Nee zonder Walt zat Jesse allang in de bak of was hij op zijn minst homeless.
Jesse was dit pad allang ingeslagen voordat Walt kwam.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:52:09 #262
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130272793
Ik zat van de week op Vulture de recaps van seizoen 1 t/m 4 te lezen die ze recentelijk hebben gepubliceerd en heb daarbij een aantal scènes door de seizoenen heen opgespoord en opnieuw bekeken, waaronder deze:

Deze Jesse zou nooit bij uitgerekend Hank snitchen denk ik...
pi_130273251
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee zonder Walt zat Jesse allang in de bak of was hij op zijn minst homeless.
Jesse was dit pad allang ingeslagen voordat Walt kwam.
Dus omdat Jesse het in zijn ééntje niet gered zou hebben, mag Walt alles maar met hem doen? 8)7
Bovendien, Jesse zou misschien het pad zijn ingeslagen (gebleven) van junk, dealer, dakloze, gevangene, whatever, maar hij zou never nooit zo messed-up zijn als hij nu met/door Walt is...
Nee, je kan maar beter medeplichtig zijn aan het vermoorden van een kind :')
Tails tell tales
pi_130273787
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:04 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dus omdat Jesse het in zijn ééntje niet gered zou hebben, mag Walt alles maar met hem doen? 8)7
Bovendien, Jesse zou misschien het pad zijn ingeslagen (gebleven) van junk, dealer, dakloze, gevangene, whatever, maar hij zou never nooit zo messed-up zijn als hij nu met/door Walt is...
Nee, je kan maar beter medeplichtig zijn aan het vermoorden van een kind :')
Dit slaat echt nergens op als je ziet hoe Jesse bezig was snap je ook wel dat het nooit lang had geduurt voordat hij in aanraking komt met zware criminalteit. En in dat geval zit je liever bij mensen als Walt, Mike en Gus dan bijvoorbeeld bij mensen als Tuco of die familie van Todd.
Dat hij nu wéér een mental breakdown heeft bevestigt dat alleen maar.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:33:41 #265
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_130274160
Fantastische episode zeg _O_

Gelukkig had ik die tweet van Marie niet gelezen van tevoren want dan had ik inderdaad een heel ander soort actie van haar verwacht. Ik vond die scene met een krijsende Holly erg goed.
Blood for breakfast, blood for lunch
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:33:54 #266
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130274166
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dit slaat echt nergens op als je ziet hoe Jesse bezig was snap je ook wel dat het nooit lang had geduurt voordat hij in aanraking komt met zware criminalteit. En in dat geval zit je liever bij mensen als Walt, Mike en Gus dan bijvoorbeeld bij mensen als Tuco of die familie van Todd.
Gus vond het gebruiken en afmaken van kinderen anders niet zo'n probleem.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_130274363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Al zou dit standpunt juist zijn (en dat durf ik te betwijfelen) dan nog, zie ik daarin geen enkel excuus voor de handelingen (Jane, Brock, Mike en vast nog veel meer wat ik nu ff vergeet) en leugens van Walt tov Jesse. In de verste verte nog niet.
Tails tell tales
pi_130274489
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:33 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Gus vond het gebruiken en afmaken van kinderen anders niet zo'n probleem.
Diegene waar je nu op reageert lijkt dat ook niet zo'n probleem te vinden... Zo lang je daarna maar gewoon geen mental breakdown krijgt is alles peachy :')
Tails tell tales
pi_130274721
Waarom noem je Brock en Jane in godsnaam in hetzelfde rijtje als Mike.
Brock is niks mee aan de hand die loopt rustig rond
Jane is dood omdat ze een overdosis Meth heeft ingespoten.
Mike is doodgemaakt door Walt in een opwelling.

Alsof Hank geen kinderen gebruikt.
Kijk maar eens hoe Badger uitgebuit word in seizoen 2. Die gast heeft de hele serie nog niks verkeerd gedaan en hij word ook gewoon voor de wolven gegooid.
Maar als je bij de DEA bent mag blijkbaar alles want dan ben je een soort jezus.
Bewijs achterhouden/ vals verkrijgen/ dealbaiten mensen neerschieten op eigen houtje etcetera.
pi_130274786
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Jane is dood omdat ze een overdosis Meth heroïne heeft ingespoten.

Kijk maar eens hoe Badger uitgebuit word in seizoen 2. Die gast heeft de hele serie nog niks verkeerd gedaan en hij word ook gewoon voor de wolven gegooid.
Badger is een stelende junk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130274797
quote:

Maar als je bij de DEA bent mag blijkbaar alles want dan ben je een soort jezus.
Bewijs achterhouden/ vals verkrijgen/ dealbaiten mensen neerschieten op eigen houtje etcetera.
Badger een kind :')?
pi_130274832
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:52 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Badger een kind :')?
Die gast is sowieso zwakbegaafd en aan de drugs ook nog. Schat hem mentaal inderdaad echt niet hoger in dan een 16 jarige.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:56:15 #273
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130274918
quote:
Hero.
pi_130274926
quote:

Ik ga hier niet (verder) op reageren, krijg onderhand het idee dat ik (weer eens) in aas aan het bijten ben _O-
Tails tell tales
pi_130274990
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef Xurk het volgende:
Ik zat van de week op Vulture de recaps van seizoen 1 t/m 4 te lezen die ze recentelijk hebben gepubliceerd en heb daarbij een aantal scènes door de seizoenen heen opgespoord en opnieuw bekeken, waaronder deze:

Deze Jesse zou nooit bij uitgerekend Hank snitchen denk ik...
Ik zie het ook niet gebeuren hoor. Denk dat de uitkomst van het gesprekje tussen Hank met Jesse zal zijn dat Hank zich eens te meer gaat realiseren dat hij Walt nergens echt op kan pakken, met alle consequenties voor z'n eigen carrière van dien. Verwacht dan ook een soort 'stand-off' tussen de White's en de Schraders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')