abonnement Unibet Coolblue
pi_130267158
Sowieso weer goed acteerwerk deze aflevering.

Vooral van Jesse :P

Nee, met name Skyler en Hank vond ik erg goed _O_
Tails tell tales
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:06:08 #227
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130267190
uh oh.... aangezien Walt de karakteristieken over neemt van mensen die hij doodt.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_130267244
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:06 schreef kidkash19 het volgende:
uh oh.... aangezien Walt de karakteristieken over neemt van mensen die hij doodt.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet dezelfde jas volgens mij. :P
Feyenoord Rotterdam
pi_130267255
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:59 schreef Norrage het volgende:
Ik vond de scene van Skyler vooral schrijnend, omdat ze zich gewoon beseft dat ze in veels te veel gevallen volstrekt medeplichtig is. Ze gaat niet voor het geld, of voor Walt...ze is gewoon ook schuldig en ze beseft wat een fout ze gemaakt heeft om uiteindelijk met Walt mee in zee te gaan. Echt geweldig geacteerd door Skyler deze ep, hoogstandje _O_
Ik heb mijn lange post iets aangepast obv jouw post ;)
Tails tell tales
pi_130267312
Wat een gezeur over deze aflevering. Puik acteerwerk, sterke dialogen, continu spanning en een hilarisch moment met Huell: prima aflevering! _O_
pi_130267366
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:11 schreef Gauner het volgende:
Wat een gezeur over deze aflevering. Puik acteerwerk, sterke dialogen, continu spanning en een hilarisch moment met Huell: prima aflevering! _O_
Ik vond Saul grappiger dan Huell, maar verder helemaal eens. :)
Tails tell tales
pi_130267392
quote:
Zijn rimpels worden hier wel heel erg benadrukt, maar verder vind ik dit wel een hele mooie/goede tekening! ^O^
Tails tell tales
pi_130268491
Volgens mij was dit (op die ene aflevering na dat ze met dat blauwe jurkje tegen die belastinggast aan het liegen was) de enige keer dat ik Skyler mocht in de hele serie. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130268670


Ik mis deze Jesse ;(
Tails tell tales
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:04:06 #235
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130268799
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:00 schreef Forbry het volgende:
[ afbeelding ]

Ik mis deze Jesse ;(
En deze:

This isn't even my final form.
pi_130268863
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:04 schreef Levolution het volgende:

[..]

En deze:

_O-

Kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Jesse alles gaat opbiechten, zeker niet tegenover Hank.
pi_130268877
Team Walt & Sky *O*

Marie en Hank :') Nee, wat een kneuzen zijn dat zeg.

Al met al wel heerlijke aflevering zeg.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_130268957
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:04 schreef Levolution het volgende:

[..]

En deze:

Dork _O-
Tails tell tales
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:15:49 #239
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130269210
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:06 schreef Blistering het volgende:
Team Walt & Sky *O*

Marie en Hank :') Nee, wat een kneuzen zijn dat zeg.

Al met al wel heerlijke aflevering zeg.
Ik vind Hank op zich wel een toffe kerel, maar de reden dat ik niet aan zijn kant sta is omdat hij zo hypocriet is met zijn Cubaanse sigaren en zijn kleptomane vrouw. Nu is dat natuurlijk niet zo erg als mensen vermoorden, maar toch: hij die vrij is van zonden werpe de eerste steen.
Zijn tactiek om Skyler zo in de hoek te drukken in de laatste ep vind ik ook walgelijk. En ook nog keihard liegen dat hij haar wil helpen terwijl het hem daar helemaal niet om gaat.

Hank wil Walt nu zo graag pakken, terwijl Walt in het kantoor van Saul al aangaf dat hij familie niet gaat pakken. Dat maakt Walt in ieder geval in deze kwestie een betere man dan Hank.
This isn't even my final form.
pi_130269625
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:15 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik vind Hank op zich wel een toffe kerel, maar de reden dat ik niet aan zijn kant sta is omdat hij zo hypocriet is met zijn Cubaanse sigaren en zijn kleptomane vrouw. Nu is dat natuurlijk niet zo erg als mensen vermoorden, maar toch: hij die vrij is van zonden werpe de eerste steen.
Zijn tactiek om Skyler zo in de hoek te drukken in de laatste ep vind ik ook walgelijk. En ook nog keihard liegen dat hij haar wil helpen terwijl het hem daar helemaal niet om gaat.

Hank wil Walt nu zo graag pakken, terwijl Walt in het kantoor van Saul al aangaf dat hij familie niet gaat pakken. Dat maakt Walt in ieder geval in deze kwestie een betere man dan Hank.
Pro Hank hier, maar dat was inderdaad een minpuntje van Hank deze aflevering (gaat mij dan vooral om het puur uit zelfbehoud afraden van een advocaat voor Skyler, de rest vond ik nog wel o.k.) en dat laatste was inderdaad een groot pluspunt van Walt (al zie ik hem daar in een seconde weer anders over denken).

Maar niet aan Hank zijn kant staan omdat je hem hypocriet vind/hij ook wel wat zonden begaat, terwijl dat in het niet valt bij Walt zijn misdaden en leugens, dat gaat er bij mij echt niet in. (Natuurlijk is het geweldig voor de serie dat Walt is zoals die is, dat is weer een ander verhaal ;) ).
Tails tell tales
pi_130269778
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:15 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik vind Hank op zich wel een toffe kerel, maar de reden dat ik niet aan zijn kant sta is omdat hij zo hypocriet is met zijn Cubaanse sigaren en zijn kleptomane vrouw. Nu is dat natuurlijk niet zo erg als mensen vermoorden, maar toch: hij die vrij is van zonden werpe de eerste steen.
Zijn tactiek om Skyler zo in de hoek te drukken in de laatste ep vind ik ook walgelijk. En ook nog keihard liegen dat hij haar wil helpen terwijl het hem daar helemaal niet om gaat.

Hank wil Walt nu zo graag pakken, terwijl Walt in het kantoor van Saul al aangaf dat hij familie niet gaat pakken. Dat maakt Walt in ieder geval in deze kwestie een betere man dan Hank.
Echt? :o

Walt is een (indirecte) massamoordenaar en jij vindt dat Hank geen haar beter is omdat hij een kleptomane vrouw heeft en sigaren rookt?

Hij is een DEA agent, een hele fucking goede pitbull, die zich vastbijt en alles doet om het recht te laten zegevieren en dus naar het groter geheel kijkt dan alleen maar zijn familie. Vind ik ergens ook bewonderenswaardig.

Neemt niet weg dat ik Team Walt ben, all the way, maar ik snap Hank wel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130269925
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Echt? :o

Walt is een (indirecte) massamoordenaar en jij vindt dat Hank geen haar beter is omdat hij een kleptomane vrouw heeft en sigaren rookt?

Hij is een DEA agent, een hele fucking goede pitbull, die zich vastbijt en alles doet om het recht te laten zegevieren en dus naar het groter geheel kijkt dan alleen maar zijn familie. Vind ik ergens ook bewonderenswaardig.

Neemt niet weg dat ik Team Walt ben, all the way, maar ik snap Hank wel.
Ik vond het mooi dat Walt reageerde op het "trip to Belize-verhaal" van Saul zoals hij deed, maar om andersom te verwachten dat Hank Walt zou moeten laten gaan, omdat hij familie is... van zijn levensdagen niet (dus ben het met je eens, maar ook wel team Hank dus).
Tails tell tales
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:34:41 #243
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130269935
Ik zeg niet dat Hank geen haar beter is, ik vind zijn beeld van rechtvaardigheid alleen een beetje krom.
Hij is een man met het hart op de juiste plek, daarover geen twijfel.
This isn't even my final form.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:36:26 #244
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130270002
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Echt? :o

Walt is een (indirecte) massamoordenaar en jij vindt dat Hank geen haar beter is omdat hij een kleptomane vrouw heeft en sigaren rookt?

Hij is een DEA agent, een hele fucking goede pitbull, die zich vastbijt en alles doet om het recht te laten zegevieren en dus naar het groter geheel kijkt dan alleen maar zijn familie. Vind ik ergens ook bewonderenswaardig.

Neemt niet weg dat ik Team Walt ben, all the way, maar ik snap Hank wel.
Ik vraag me ook af of Hank hem wel zo graag wil pakken, of dat hij dat nou eenmaal moet doen. Hij is er zelf van overtuigd dat het zijn carriere zal beëindigen, maar nu hij dit weet zal hij wel moeten handelen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_130270044
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Levolution het volgende:
Ik zeg niet dat Hank geen haar beter is, ik vind zijn beeld van rechtvaardigheid alleen een beetje krom.
Hij is een man met het hart op de juiste plaats, daarover geen twijfel.
O.k., maar als je dat vindt (en ja, Hank heeft ook absoluut zijn minpunten), dan is Walt's zijn beeld van rechtvaardigheid toch nog steeds heel en heel veel krommer, dus...
Tails tell tales
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:39:44 #246
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130270118
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:37 schreef Forbry het volgende:

[..]

O.k., maar als je dat vindt (en ja, Hank heeft ook absoluut zijn minpunten), dan is Walt's zijn beeld van rechtvaardigheid toch nog steeds heel en heel veel krommer, dus...
Klopt, maar ik ben nou eenmaal een fan van fictieve antihelden schurken. :P
This isn't even my final form.
pi_130270207
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:36 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of Hank hem wel zo graag wil pakken, of dat hij dat nou eenmaal moet doen. Hij is er zelf van overtuigd dat het zijn carriere zal beëindigen, maar nu hij dit weet zal hij wel moeten handelen.
Maakt alleen maar dat ik nog meer respect voor hem heb. Toch vraag ik me echt af of alle karakters of in ieder geval een aantal daarvan (dus ook Hank eventueel) op het laatst niet een hele andere lijn gaan volgen dan ze nu doen. Ben gewoon echt ontzettend benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen, want heb echt nog geen flauw idee!
Tails tell tales
pi_130270253
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Levolution het volgende:
Ik zeg niet dat Hank geen haar beter is, ik vind zijn beeld van rechtvaardigheid alleen een beetje krom.
Hij is een man met het hart op de juiste plek, daarover geen twijfel.
Hoezo is dat krom dan? Omdat hij sigaren rookt die dankzij de koude oorlog niet geroookt mogen worden in Amerika? Marie heeft een straf gehad en doet het niet meer (zover hij weet en de willekeurige baby hier en daar). Zover ik weet is er niets krom aan Hanks gevoel voor rechtvaardigheid :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:36 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of Hank hem wel zo graag wil pakken, of dat hij dat nou eenmaal moet doen. Hij is er zelf van overtuigd dat het zijn carriere zal beëindigen, maar nu hij dit weet zal hij wel moeten handelen.
Dat is denk ik ook een beetje de kern van de afgelopen twee afleveringen, het wordt een afweging. Als hij achter Walt aangaat, vernietigt hij het leven van Walt's gezin, stopt ie iemand weg die waarschijnlijk toch dood is tegen die tijd en is hij zijn baan kwijt. Veel minpunten als je het mij vraagt, dus hoe rechtvaardig is Hank als hij het rationeel/praktisch gaat bekijken?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:43:58 #249
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_130270285
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:41 schreef Forbry het volgende:

[..]

Maakt alleen maar dat ik nog meer respect voor hem heb. Toch vraag ik me echt af of alle karakters of in ieder geval een aantal daarvan (dus ook Hank eventueel) op het laatst niet een hele andere lijn gaan volgen dan ze nu doen. Ben gewoon echt ontzettend benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen, want heb echt nog geen flauw idee!
Ik heb dus ook totaal geen idee hoe dit moet aflopen. Bij de meeste series zie je wel welke kant het opgaat.
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:44:07 #250
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130270288
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoezo is dat krom dan? Omdat hij sigaren rookt die dankzij de koude oorlog niet geroookt mogen worden in Amerika? Marie heeft een straf gehad en doet het niet meer (zover hij weet en de willekeurige baby hier en daar). Zover ik weet is er niets krom aan Hanks gevoel voor rechtvaardigheid :o
Omdat ik familie belangrijker vind dan de wet. Net als Walt.
This isn't even my final form.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')