hoe zit het met de handen van moh?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wilde er ook al geen opmerkingen over maken
Maar wist je dat alles ook groter lijkt in kleine handen
Volgens dr vajajay is ie iig groot genoeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe zit het met de handen van moh?
De SRV-manquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij hebben hier altijd zo'n bus in de buurt waar je je boodschappen kan kopenZo'n ding van vroeger alleen is hij nooit gestopt blijkbaar. DAAR kon je altijd Kinder surprise kopen. Normale kinderen jengelden als ze de ijsboer hoorden. ik bij de boodschappenboer.
Wie heeft daar nou geen zin in!?!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
Beetje door de rauwe, afgeleefde tunnel schuren. Je moet er maar zin in hebben.
Mijn penis heeft nog nooit zo groot geleken!quote:
Is SSS er al? Dan blijven ons deze waardeloze bijdragen bespaard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:58 schreef MohMi het volgende:
Alles is relatiefMaar niet alles is lekker
![]()
Ik weet ook niet zo goed wat ik hiermee wil zeggen
wees blij dat ik je e-feelings krenk, en niet je e-vajayjayquote:
Bijna!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is SSS er al? Dan blijven ons deze waardeloze bijdragen bespaard.
Wie dacht je dat het geïnitieerd heeft?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
wees blij dat ik je e-feelings krenk, en niet je e-vajayjay
of de echte zoals bij moh... of wacht, SSS wist het toch al mo?
ik?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Heb jij wel eens iemand anaal mogen nemen?
wel eens ontvangen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen die ik het ooit heb gevraagd vindt anaal wel leuk maar vaginaal stukken beter. Ik ben nog immer benieuwd of er een heteroseksuele man bestaat die de voorkeur geeft aan anaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |