hoe zit het met de handen van moh?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wilde er ook al geen opmerkingen over maken
Maar wist je dat alles ook groter lijkt in kleine handen
Volgens dr vajajay is ie iig groot genoeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe zit het met de handen van moh?
De SRV-manquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij hebben hier altijd zo'n bus in de buurt waar je je boodschappen kan kopenZo'n ding van vroeger alleen is hij nooit gestopt blijkbaar. DAAR kon je altijd Kinder surprise kopen. Normale kinderen jengelden als ze de ijsboer hoorden. ik bij de boodschappenboer.
Wie heeft daar nou geen zin in!?!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
Beetje door de rauwe, afgeleefde tunnel schuren. Je moet er maar zin in hebben.
Mijn penis heeft nog nooit zo groot geleken!quote:
Is SSS er al? Dan blijven ons deze waardeloze bijdragen bespaard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:58 schreef MohMi het volgende:
Alles is relatiefMaar niet alles is lekker
![]()
Ik weet ook niet zo goed wat ik hiermee wil zeggen
wees blij dat ik je e-feelings krenk, en niet je e-vajayjayquote:
Bijna!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is SSS er al? Dan blijven ons deze waardeloze bijdragen bespaard.
Wie dacht je dat het geïnitieerd heeft?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
wees blij dat ik je e-feelings krenk, en niet je e-vajayjay
of de echte zoals bij moh... of wacht, SSS wist het toch al mo?
ik?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Heb jij wel eens iemand anaal mogen nemen?
wel eens ontvangen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen die ik het ooit heb gevraagd vindt anaal wel leuk maar vaginaal stukken beter. Ik ben nog immer benieuwd of er een heteroseksuele man bestaat die de voorkeur geeft aan anaal.
quote:
dit dus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Antwoord ontwijkend gedrag; ik had je hoger ingeschat, Hara
kansloze hoerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn seksleven gaat internet niets aan.
Deductieskills Hara...quote:
Juist, dat, eenschquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn seksleven gaat internet niets aan.
Dat gaat over hoe groot mijn piemel is. Dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
en ondertussen weet iedereen dat je rosbief helemaal kapotgeragd is
we hebben allemaal SSS.rar al gezien ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat gaat over hoe groot mijn piemel is. Dat is heel wat anders
Gaan we nog wat leuks doen dit weekend?
Dat is maar een klein aspect (ghe) van ons sekslevenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
we hebben allemaal SSS.rar al gezien ja.
Smoothquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat gaat over hoe groot mijn piemel is. Dat is heel wat anders
Gaan we nog wat leuks doen dit weekend?
graag gedaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef MohMi het volgende:
Vandaag was een goede dag voor dit topic.
SSS en ik?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:40 schreef shifto het volgende:
Jullie worden dus allebei gewoon in de kont geneukt.
Eensch. Ik wou dat ik een kind van twee en diens ouders op brute wijze kon afslachten en dat het enige gevolg daarvan nachten vol onafgebroken zou zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wou dat ik rijk was en alleen hoefde werken wanneer ik zin heb.
Haaha watquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch. Ik wou dat ik een kind van twee en diens ouders op brute wijze kon afslachten en dat het enige gevolg daarvan nachten vol onafgebroken zou zijn
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik wou dat ik pluizig en blauw was.
Kutkind van de kutburen, hele fucking flat wakker houden met het gekrijs, en wat is de reactie van de incapabele mama? 'Evyyyy....das toch nieit lieieieief?? Mama wordt daar verdrietig van. Niet doen, hoor...'quote:
hard gewordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:50 schreef MohMi het volgende:
Driemaal daags welgemikt nekschot, zeg ik.
Oh ja, dat zou ik ook niet trekken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kutkind van de kutburen, hele fucking flat wakker houden met het gekrijs, en wat is de reactie van de incapabele mama? 'Evyyyy....das toch nieit lieieieief?? Mama wordt daar verdrietig van. Niet doen, hoor...'
Driemaal daags welgemikt nekschot, zeg ik.
Het is ook pas maanden zoquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou ik ook niet trekken.
Ook echt een vork!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:09 schreef SicSicSics het volgende:
Soms he...
[ afbeelding ]
Een man die een vork in zijn plasbuis heeft gestopt![]()
Zo'n pollepelquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:12 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, want een lepel is wel een goed idee![]()
He, fijn! Speciale staven om in je piemel te raggenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ze hebben daar speciale staven voor of zo.
Met splinters!quote:
Hij is wel lelijk, die rood met blauwequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:47 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kreeg vrijdag een gratis tandenborstelbij mijn andere tandenborstel. Vet hoor.
zit al in zijn plasbuisquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij heeft Edward mijn tandenborstel meegenomenGelukkig heb ik een stash.
Ik heb ook een emozwarte gekocht, die rooie was de gratisquote:
waar krijg je tandenborsrels?!?!quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb ook een emozwarte gekocht, die rooie was de gratis
Etos!quote:
Oral - Bquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
oohh, sorry Edward, hijlagindedouche
Je mag ook wel wat liefs zeggen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Godverdomme. De enige keer dat je hier komt is wanneer ik je beticht van dingen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 06:07 schreef MohMi het volgende:
Vroegnessen topicgayness met verliefde stelletjes; vies, man
![]()
Dat is toch niet wat ik bedoel, dom wicht!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:14 schreef Harajuku. het volgende:
Melk
En wie begint er voor vijf uur al met koken?
..oke Hara, dat was mijn liefde voor jou, jij hebt er echt niks van begrepen; geen vlees, geen melk; dat jij ooit een grote meid bent geworden, is een mirakel.quote:
...Shit, ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:31 schreef Mystikvm het volgende:
Melk is trouwens wel onvoorstelbaar goor.
hard gewordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:39 schreef SicSicSics het volgende:
Topicgayness met mensen die geen melk lusten![]()
Melk is de basis van 10 miljoen lekkere dingen en een groot glas koude melk bij 2 broodjes kalfskroket is echt de ultieme thuiskomer na een vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |